درخواست مشاوره تماس

جشنواره

اصول اولیه موفقیت مالی

افراد ثروتمند برای موفقیت فرزندان خودشان از زمان آمادگی برای یادگیری،. آموزش های متفاوتی به فرزندان خود می دهند. که مصداق همان سرمایه گذاری روی شخصیت فردی است، .ثروتمندان می دانند تنها راه موفق شدن افزایش دانش فردی و کارآمدی. این دسته از آموزش ها خواهد بود .

هوش مالی

در مدرسه به شما هوش مالی یا هوش تجاری یاد نداد ه اند. در مدرسه شما به خوبی آموخته اید که فرد خوب و کارمندی نمونه برای اجتماعتان باشید .در مدرسه یاد نگرفتید چطور کارآفرین باشید .شاید تمایل نداشته باشید که این موضوع را با فرزندان خود مطرح کنید.

و به آنها به خاطر عدم اشتیاقشان برای رفتن به مدرسه هیچ وقت در مورد نحوه کارآفرینی حرفی نزنید و این جمله را با خود مرور کنید.

آموزش و کار افرینی

که همه دارند مدرسه می روند. و فرزند من چرا باید در مورد موارد دیگر ذهن خودش را مشغول کند. اما همین که الان دارید این مقاله را م خوانید .جای شکرگزاری دارد باز هم در مورد ایده های مشابه کارآفرینی در سایت موسسه آوای مشاهیر را با دقت بخوانید. تا ببینید چند درصد این جملات کارایی لازم را برای یک زندگی متعادل دارد .

پیشنهاد موفقیت مالی

درس خواندن زیاد و بدون تخصص بودن خوب است .یا اینکه مهارت آموزشی فراگرفته .در مدرسه را به تخصص تبدیل کردن من پیشنهاد ورود به حوضه کارآفرینی و بازار های مال ( بازار سرمایه و بورس ) را نمی دهم. من پیشنهاد تخصص پیدا کردن در بازارهای مالی و هوش مالی را می دهم .

رابطه درامد و هوش مالی

مهم نیست که شما چه شغلی دارید .مهم این است .که بتوانید درآمد حاصل از این مهارت را با مهارت هوش مالی در بازارهای سرمایه و بورس آمیخته کنید. تا به یک موفقیت مالی فراتر از دوستان خود برسید. ما باید دانش و معلومات جدیدی در بازارهای سرمایه و بورس به فرزندانمان آموزش دهیم تا با یادگیری نحوه سرمایه گذاری درست به موفقیت مالی در آینده خود دست پیدا کنند و با فراگرفتن سرمایه گذاری در بازارهای مالی و بورس بتوانند موفقیت مالی آینده خودشان را تضمین کنند .

ایده جدید

اما برای این کار ما به ایده های جدید و آموزش های متفاوتی نیازمندیم .که موسسه آوای مشاهیر در راستای رسالت و هدف خود در بازارهای سرمایه و بورس. آن را به رایگان در اختیار شما قرار داده .است شما با عضویت در صفحات ما می توانید به سهولت به اطلاعات آموزش بورس دست پیدا کنید. و اگر در بازارهای سرمایه آموزش دیده اید اما نتوانسته اید که به موفقیت مالی خوبی دست پیدا کنید. می توانید با گرفتن دوره رایگان اسطوره طلا و درک مناسب از این دوره به درآمد دلاری برسید .

نتیجه آموزش

و نتیجه این آموزش ها چیزی به جز موفقیت نخواهد بود و موفقیت با آموزش پدید خواهد آمد. خصوصآ در بازارهای سرمایه و بورس که اصل اول حضور را دانش کافی در بورش قلمداد می کنند .شاید چندان ایده بدی نباشد اگر به فرزندانمان بگوییم که همزمان با کارمندی خوب بودن تلاش کنند تا صاحب شرکت سرمایه گذاری شخص شان هم باشند ؟

یا اینجای مقاله آیا حاضر هستید به فرزندان خود نشان دهید که سرمایه گذاری کنند؟

امروزه ما با تغییرات جهانی و تکنولوژیکی زیادی مواجه هستیم. که بسیار وسیع هستند. و حتی وسیع‌تر از تمام تغییراتی هستند که تا کنون با آن‌ها مواجه بوده‌ایم. هیچ کسی جام جهان‌نما ندارد اما از یک چیز می‌توان مطمئن بود و آن هم اینکه تغییرات در راه هستند. و ما داریم وارد عصر جدید و نوینی در سرمایه گذاری می شویم که ما در باورمان هم نمی‌گنجد.

 

چه کسی می‌داند در آینده با چه چیزهایی مواجه خواهیم شد؟

اما هر اتفاقی هم که بیفتد ما دو انتخاب اساسی پیش رویمان داریم .یا آنکه محتاطانه رفتار کنیم. یا اینکه هوشمندانه به پیش رویم .و آن کار را با آماده‌سازی خودمان و کسب آموزش‌های لازم و بکارگیری نبوغ مالی خود و فرزندانمان انجام دهیم. اگر 50 سال پیش به فردی که در بازارهای سرمایه حضور داشت. گفته میشد که می تواند .

معامله در اونس طلا؟

با حضور در محیط کار خود یا حضور در یک محیط کوچک و فقط با یک دسترسی به اینترنت می تواند سهام شرکت های بزرگ یا طلای جهانی را در هر حجمی که تمایل دارد خرید و فروش کند. اون فرد به شما نگاهی از سر نادانی می کرد و به این موضوع فکر می کرد که شما هیچ اطلاعی از بازارهای مالی ندارید. یا شاید اگر گفته میشد که می توانید شما هم در یک شرکت به اندازه میزان پولی که دارید با اشخاص سرمایه گذار،.دست به سرمایه گذاری در جایی مثل بورس میشد شما تعجب می کردید.

دنیای جدید پیشرفت

اما در قرن حاضر و با گسترش بازارهای مالی و بازارهای سرمایه و بورس این امر کاملاٌ قابل انجام است .پس شما به راحتی می توانید به موفقیت معاملاتی برسید و آینده خود را که نابود کرده اید حداقل فرزندانمان با اطلاعات .بیشتر و هزینه آموزش کردن .و سرمایه گذاری فردی بتوانند فرد موفقی باشند.

دوره رایگان اسطوره طلا

موسسه آوای مشاهیر در پی رسالت خود در بازارهای مالی و سرمایه ( بورس) اطلاعات بیشماری را برای شما آماده کرده است.
موسسسه آوای مشاهیر در پی رسالت خود در بازارهای مالی و سرمایه ( بورس) اطلاعات بیشماری را برای شما آماده کرده است و به رایگان در اختیار شما قرار می دهد. امیدواریم که با انجام چنین کاری قدمی در گسترش دانش های مالی و سواد پولی در ایران عزیزمان برداریم .
موسسه آوای مشاهیر افتخار خود می دانند که با همراهی دوستان و لطف خدا در بازارهای سرمایه و بورس پرچمدار ترید می باشد.

هدف موسسه کارآفرین آوای مشاهیر:

پرسش هایی که سعی شده در این قسمت در موسسه کار آفرین آوای مشاهیر در راستای آموزش بورس در شیراز منتشر شده. به طور مختصر پاسخ داده شوند. پس تا پایان با ما همراه باشید.

از کجا شروع کنم؟               دوره جامع نوابغ بورس          دوره معامله گری طلا           دوره نوابغ توربو              دوره رایگان اسطوره طلا