درخواست مشاوره تماس

جشنواره

شاخص دریافت سود (PTI)

نظریه

در استفاده از روش الیوت. در بازار سرمایه و بورس های مختلف،. هر صعود یا کاهش قابل توجهی می تواند به عنوان موج سوم نامگذاری شود. پس از شکل گیری موج سوم، .نرم افزار به دنبال یافتن موج اصلاحی چهارم است. که پس از پایان آن حرکت به سمت موج پنجم آغاز می شود.

.در برخی موارد، زمانی که الگو در حال پایان دادن موج چهارم قیمتی در بورس و بازار سرمایه است،. معامله گران با وضعی دشوار روبه رو می شوند. این سردرگمی از آن جایی شکل می گیرد که بسیاری از اوقات پس از موج چهارم، .کوشش برای ایجاد سقف یا کفی جدید در قالب موج پنجم بازار بورس شکست می خورد.

شاخص دریافت سود در بازار سرمایه و بورس

  • شاخص کسب سود. پس از سال ها تحقیق و کوشش به عنوان فاکتوری کاربردی و تاثیر گذار. در تحلیل بازارهای سرمایه و بورس به دیگر مبانی الیوت افزوده شد.
  • این شاخص مقدار جنبش خریدها و فروش ها در بازار سرمایه و بورس. در موج سوم را باجنبش خریدها و فروش ها .در موج چهارم قیمت در بورس در موج چهارم مقایسه می کند.
  • این قیاس در ادامه پس از عبور از الگوریتمی خاص تبدیل به مقداری موسوم به شاخص دریافت سود در بازارهای سرمایه و بورس می شود.

الگوی پنج موجی درست در بازارهای سرمایه و بورس

از لحاظ آماری اگر مقدار این شاخص بیشتر از 35 باشد. در برآورد قیمت بازار بورس و سرمایه،. بازار تمایل بسیاری برای آغاز موج پنجم. به عنوان دومین فاز حرکتی قیمت در بازار سرمایه است و شروع به ساختن کف یا ساختن کف یا سقف جدیدی در قیمت های بازار بورس از خود نشان می دهد.

الگوی پنج موجی نادرست در بازارهای سرمایه و بورس

از لحاظ آماری اگر مقدار شاخص PTI در بازار بورس و سرمایه .به زیر عدد 35 برسد، .بازار به احتمال بسیار در ساخت کف یا سقف جدید و تشکیل موج پنجم شکست خواهد خورد.

الگوهای پنج موج ناقص در قیمت های بازار در بورس ( تشکیل سقف دو قلو )

اگر میزان شاخص. کم تر از عدد 35 برحسب سنجش قیمت بازار سرمایه و بورس باشد، .بازار در صدد تشکیل موج پنجم برآمد، احتمال این که یک الگوی سقف دو قلو تشکیل شود، .بسیار خواهد بود.

به بیانی دیگر،. موج پنجم قیمتی در بورس بسته به جهت حرکت، .در سقف یا کف موج سوم متوقف خواهد شد.تمام توضیحاتی که به شما داده شد. مربوط به نوسان نمای PTI در نرم افزار محاسباتی .الگوهای الیوت به نام ادونس گیت هست .

من فرزین حفار با صراحت به شما اعلام می کنم. که هیچ معامله گر با سابقه بالای پنج سال ندیدم. که از این نرم افزار به خوبی یاد کند. اگر دلیل این مطلب را از من می خواهید. باید به این موضوع اشاره کنم .که بازارهای سرمایه و بورس .

هدف موسسه کارآفرین آوای مشاهیر:

پرسش هایی که سعی شده در این قسمت در موسسه کار آفرین آوای مشاهیر در راستای آموزش بورس در شیراز منتشر شده. به طور مختصر پاسخ داده شوند. پس تا پایان با ما همراه باشید.

با توجه به فعالیت های محیط تغییر در قیمت را لحاظ می کند .پس یک نرم افزار کاری به تحلیل های اطراف ندارد .و با قرار گرفتن قیمت بازار بورس و سرمایه. در یک حد ریاضی این الگوریتم شروع به کار خواهد کرد .

و با توجه به نسبت های قبلی. یک موج را برای شما شناسایی خواهد کرد .و این باعث جهت گیری ذهنی یک معامله گر خواهد شد. که در افراد با سابقه کم یا به اصلاح بنده جوان باعث رویدادهلای ناگواری در بازار بورس و سرمایه خواهد بود.

از بین رفتن سرمایه

و چیزی به جز به آتش کشیدن سرمایه شما به همراه نخواهد داشت. فراموش نکنید افرادی که در ازارهای سرمایه و بورس فعال حرفه ای هستند. شاید نابغه هوشی نباشند اما افرادی هستند که روی شخصیت خودشون بیشترین کنترل را دارند. پس همیشه برنده خواهند بود. در بازارهای مالی برای فعالیت شما به سه اصل نیاز دارید.

سه اصل مهم یک معامله گر در بازارهای سرمایه و بورس

1- دانش کافی را داشته باشد.
2- مهارت را با تجربه به دست آورده باشد.
3- شخصیت معاملاتی خود را بشناسد.

مثلث معامله گری

این سه راس یک مثلث آتش برای معامله گر خواهد بود. که نتیجه ای جز موفقیت برای همه معامله گرها به دنبال نخواهد داشت.
موسسه آوای مشاهیر افتخار خود می داند .که پرچمدار آموزش ترید در بازارهای مالی است. و تمام تیم موسسه آوای مشاهیر تمرکز خود را بر انتقال این سه مهارت در بازار گذاشته است.

از اینکه نظرات خود را بعد از خواندن مقاله با ما به اشتراک می گذارید .پیشاپیش موسسه آوای مشاهیر از شما تشکر میکند.

از کجا شروع کنم؟

دوره جامع نوابغ بورس

دوره معامله گری طلا

دوره نوابغ توربو