درخواست مشاوره تماس

جشنواره

آموزش آنلاین، برگزاری دوره های آنلاین

دوره آنلاین معامله گر منضبط،

تلاش می کند آموزش های اولیه ورود به دنیای بورس را با زبانی ساده و به صورت کاربردی به مخاطبان خود ارائه دهد.

دوره آنلاین بر اساس ساختار بازار سرمایه جهانی طراحی شده .و برای افرادی ساخته شده .که هیچ گونه آشنایی با بازار بورس جهانی و چگونگی سرمایه گذاری در آن را ندارند.

چگونه براحتی آموزش ببینیم؟

ما علاوه بر اینکه ابزارهای لازم برای سرمایهگذاری در بورس را برایتان مهیا می کنیم. اولین دوره پشتیبان آنلاین معاملاتی با نام ITT را برای اولین بار در ایرانراه اندازی کرده ایم . تا پس از آموزش با همراهی منتور و سودآوری در بازارهای مالی با شما همراه باشیم.

شما  میتوانید در کلاسهای حضوری یا غیرحضوری ما شرکت کنید.و به سرعت فرآیند  آموزش را آغاز نمایید. برای شروع کافیست مشخص کنید ، تمایل دارید در دوره مقدماتی جامع اسطوره طلا شرکت کنید یا معامله گر منضبط. که در زیر لینک دریافت دوره رایگان آن را میبینیم . جهت آشنایی بیشتر با نحوه آموزش میتوانید از اینجا شروع کنید.

چرا باید زودتر سرمایه گذاری و تریدری در بازار های مالی ایران و جهان را فرابگیریم؟

 

  • کسب سود بیشتر نسبت به سایر بازارها
  • قانونی بودن سرمایه گذاری در بورس و طلای جهانی
  • شفافیت بازار بورس  و طلا قابلیت نقدشوندگی بالا نسبت به بازارهای مشابه
  • قابلیت جلوتر بودن نسبت به تورم 
  • درآمد دلاری
  • متنوع بودن ابزارهای سرمایه گذاری نسبت به مقدار سرمایه مشتریان
مشاوره و ثبت نام آنلاین
درخواست مشاوره
جهت مشاوره رایگان و ثبت نام در دوره آنلاین پشتیبانی ITTشماره موبایل خود را وارد کنید تا با شما تماس بگیریم




چگونه برای خودمان شغل جدید ایجاد کنیم؟

کاهش هزینه های آموزش آنلاین

آموزش حضوری همواره هزینه حمل و نقل به مرکز آموزشی را دارد.

علاوه بر هزینه رفت و آمد مکرر. آلودگی هوا را نیز در کلان شهر ها را نیز همراه خود دارد. ولی با استفاده از آموزش مجازی، افراد می توانند هزینه های آموزشی را به نسبت کمتر کنند. با کمک یادگیری الکترونیکی تحقق عدالت آموزشی و ایجاد فرصت یادگیری برای افراد در هرثانیه . و در هر مکان با هر بودجه فراهم می گردد. با استفاده از دوره های آموزشی آنلاین. نیاز به فضای آموزشی فیزیکی برای دانش پژوهان حذف می گردد. البته این مساله  می تواند .به شدت هزینه های ایجاد و نگهداری فضای آموزشی را کم کند.

در برخی موارد حتی با هزینه های مناسب شما می توانید از بهترین مدرسین کشور در حوزه های دلخواه استفاده کنید بدون نیاز به هزینه های رفت و آمد .

دنیای جدید و عصر حاضر ، عصر آموزش و دیجیتال است و این مسئله باعث بالا رفتن سطح کیفی آموزش و در بازارهای مالی و بورس و طلای جهانی ، باعث انتقال دانش تریدری بدون نیاز به اموزش حضوری می باشد.

چرا باید درآمد دلاری برای خودمان ایجاد کنیم؟

در سال های اخیر مردم یاد گرفته اند صرفا با فروش زمان خود ، پول بدست نمی آید . در حقیقت ما با یادگیری سرمایه گذاری هرچند کم در زمینه های مختلف می توانیم سرمایه خود را افزایش دهند . و از تعطیلاتی خوب ، خانه خوب و یا ماشین مناسب  راحت تر و سریع تر بهره برند .

چرا که دنیا به سمت سرعت و تکنولوژی پیش میرود و افراد در طی 1 سال سرمایه ای مثل 300 دلار را می توانند به 5000 دلار برسانند . در حقیقت هرچه آموزش های بازارهای مالی را دیر تر شروع کنند ، لذت یک زندگی زیبا و راحت را از خود صلب کرده اند.

چرا آموزش بورس موسسه کارآفرین آوای مشاهیر را انتخاب کنم؟

برگزاری دوره های آموزشی به صورت حضوری و غیرحضوری شامل دوره های: آموزش جامع نوابغ بورس، دوره آموزشی اسطوره طلا، دوره آنلاین معامله گر منضبط و پشتیبان ITT ، آموزش ویدیویی بورس از طریق فیلم های آموزشی رایگان موجود در سایت موسسه کارآفرین آوای مشاهیرتنها بخشی از افتخارات موسسه کارآفرین آوای مشاهیر در حوزه آموزش می باشد.

از مطالب آموزشی اساتید مجرب استفاده نمایید.خود را با آزمون‌های هفتگی بسنجید و سوالات خود را مطرح کنید. و در مدت زمان کوتاهی به دنیای سرمایه گذاری و تریدری وارد شوید. شما هرگز تنها نخواهید بود!. ما از طریق تماس تلفنی و از طریق تلگرام  و واتس اپ پاسخگوی سوالات شما خواهیم بود.

موسسه کارآفرین آوای مشاهیر افتخار خود می داند .در راستای گسترش دانش بازار سرمایه و بازار بورس آموزش های رایگان بسیاری در پایگاه های مجازی خود قرار داده است.

با ما همراه باشید. اگر نیاز به راهنمایی رایگان دارید.اطلاعات بیشتر پکیج های آموزشی به همراه کوچینگ رایگان آموزش بورس در معامله گری و سرمایه گذاری. جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش با شماره 07136398831، 09056119981 خانم محمدی تماس بگیرید.

مشاوره و ثبت نام آنلاین
درخواست مشاوره
جهت مشاوره رایگان و ثبت نام در دوره آنلاین پشتیبانی ITTشماره موبایل خود را وارد کنید تا با شما تماس بگیریم