درخواست مشاوره تماس

جشنواره

آموزش بورس،تمرین دانش پژوهان در دوره آنلاین ITT

بازار قرارداد آتی کالا

یکی از ابزارهای فوق العاده جذاب این بازار، اهرم های معاملاتی است. به وسیله اهرم های معاملاتی، معامله گران می‌توانند چندین برابر ارزش واقعی سرمایه خود، معامله کنند. به عبارتی معامله گران می توانند با پرداخت وجه تضمین 10 تا 20 درصد ارزش یک معامله، 100 درصد ارزش آن را معامله کنند.

امکان کسب سود از ریزش قیمت ها نیز از ویژگی های منحصر به فرد بازار آتی کالا است. به عبارتی معامله گرانی که پیش بینی می کنند درآینده روند قیمت نزولی خواهد شد، می توانند با باز کردن معاملات فروش از ریزش ارزش قرارداد ها نیز، سود بگیرند.

از عوامل عدم موفقیت در بورس، نداشتن سواد مالی و کمبود اطلاعات سرمایه ­گذاری است.
(موسسه کارآفرین آوای مشاهیر)

معامله گری به سبک جهانی

وقتی وارد دنیای بازارهای مالی بشوید، کم کم متوجه می‌شوید که مهم‌ترین مهارت یک معامله‌گر داشتن یک ذهن قدرتمند است. که این ذهن قدرتمند بتواند از معامله‌گر در مقابل هیجانات روزانه این بازارها، مراقبت کند.

در گام اول پس از علم تحلیل تکنیکال و بنیادی با مباحث الیوت کلاسیک و موج شماری درست بازار در کنار استراتژی متناسب با روحیه خود آشنا میشوید.

تحلیل معامله گر سطح ITT در انس طلای جهانی در کنار منتور را در ویدیو روبرو مشاهده کنید

یک کسب و کار ایده‌آل، کسب و کاری است که بازدهی بالایی نسبت به سرمایه‌اش ایجاد می‌کند و سرمایه زیادی را برای آن بازدهی‌های بالا اختصاص می‌دهد. چنین کسب و کاری به یک ماشین سود مرکب تبدیل می‌شود.

(وارن بافت)

کدام بازار مالی سودآوری بیشتری دارد؟

این دوره آموزش بورس مهارت هایی که لازم دارید را از طریق تمرین و چالش در بازار با تفکراستراتژیک ، انضباط معامله گری و دوره های کوچینگ و اسرار مدیریت کسب و کار و انتقال تجربه از منتور بازار در اختیار شما قرار داده است.

اگر تحلیل درستی از بازار بورس ، اقتصاد ، بنیاد بازار ، کالاها و انواع بازار های مورد معامله داشته باشیم،میتوانیم تشخیص دهیم چه زمانی در چه بازاری جهت سرمایه گذاری حضور داشته باشیم.

تحلیل معامله گر سطح ITT در شاخص بورس در کنار منتور را در ویدیو روبرو مشاهده کنید

 بازار سهام پر از افرادیست که قیمت همه‌چیز را می‌دانند ولی ارزش هیچ‌چیز را نمی‌دانند.
(فیلیپ فیشر)

مزیت‌های خرید گواهی سپرده

حذف ریسک‌های سرقت، تقلبی بودن سکه فیزیکی و در مقابل احساس امنیت خاطر و نیز قابلیت خرید و فروش سکه به صورت آنلاین و بدون نیاز به مراجعه حضوری اشاره کرد.

همچنین کارمزد کم معاملات بورس کالا نسبت به خرید فیزیکی سکه نیز از دیگر مزایای این ابزار محسوب می شود.کارمزد طرف خریدار و فروشنده در مجموع ۲۵ هزار تومان که با توجه به سهولت انجام معامله، پایان ریسک نگهداری سکه در خانه، افزایش نقدشوندگی بازار و عمق بالای معاملات به دلیل وجود صندوق های سرمایه گذاری طلا، به نظر می رسد که بازاری جذاب در مقابل سرمایه گذاران قرار گرفته است.

معافیت مالیاتی گواهی سپرده‌ سکه طلا نیز دیگر مزایای این بازار است که می توان به آن اشاره کرد.

صندوق ‌های سرمایه‌گذاری طلا

در حال حاضر این صندوق در اوراق گواهی سپرده سکه، قراردادهای آتی و اختیار سرمایه‌گذاری می‌نماید.

حداقل ۷۰% ارزش کل صندوق در سکه طلا (گواهی سکه طلا همان سکه طلایی است که در بورس قابل معامله است)
حداکثر ۲۰% ارزش کل صندوق در اوراق مشتقه مبتنی بر سکه طلا (منظور قراردادهای خرید یا فروش در آتی سکه هست).

ریسک صندوق‌های طلا بیشتر مربوط به ریسک‌هایی می‌شود که قیمت طلا را تهدید می‌کند. در مرحله‌ی دوم ریسک مربوط به نقد شوندگی است. اما برخلاف بسیاری از مردم ریسک کلاه‌برداری و تقلبی بودن در مورد این صندوق‌ها وجود ندارد زیرا ضامن آن‌ها بانکی مرکزی است.

بازار ارز دیجیتال خطرناکترین یا پر سود ترین ؟

استفاده از ابزار الیوت تخصصی و تحلیل بنیادی بازار، توانایی یک معامله گر حرفه ای است. وجه تمایز یک معامله گر حرفه ای دقیقا در تحلیل و استراتژی ورود و خروج و در نتیجه سودآوری آن هاست .در تحلیل روبرو زمانی که بیت کوین در محدوده 60 هزار بوده است در دوره معامله گر منضبط آموزش و تحلیل درست و هشدار عدم خرید در این نقاط به دانش پژوهان توسط منتور آموزشی داده شده است. تفاوت یک معامله گر با هولدر ، استفاده از تجارب منتور ، آموزش صحیح در کنار یک معامله گر حرفه ای و استفاده از تجربیات و سرمایه گذاری هوشمند به موقع در بازار است.

باورهای ذهنی معامله گر هنگام ورود با خروج کاملا متفاوت است!
(مارک داگلاس)

تمرین دانش پژوهانITT

دوره آموزش تریدینگ

اگر به دنبال یک دوره کامل از صفر تا حرفه ای و توانایی فعالیت و معامله در بازار های گواهی سپرده سکه طلا ،بورس ایران، آموزش معامله گری در طلای جهانی ، بیت کوین و مدیریت سرمایه با پشتیبانی کامل هستید، ما دوره معامله گر منضبط را به شما پیشنهاد می کنیم.

اگر فعال بازار های سرمایه هستید ، اما در معاملات سود های مناسبی کسب نمی کنید !

نمی دانید در کجای بازار قرار دارید؟

استراتژی مناسبی ندارید 

مدیریت سرمایه را به درستی نمی دانید و یا از آن پیروی نمی کنید!

و از همه مهم تر به دنبال منتور برای رساندن شما به سطح یک معامله گر حرفه ای هستید!

I TRADING TOOLS »​

جهت تبدیل شدن به یک معامله گر حرفه ای تدوین و در اختیار همراهان مشاهیری قرار گرفته است.

اینکه درست می‌گفتید یا اشتباه می‌کردید مهم نیست، این مهم است که وقتی حق با شما بود چقدر پول درآوردید و وقتی اشتباه می‌کردید چقدر ضرر کردید.

«جورج سورس»

آموزش بورس و سرمایه گذاری

آموزش تحلیل بورس و بازار سرمایه

برای ورود به دنیای بازار مالی در ابتدا باید بدانید ، بازار مالی چیست و چگونه می توان در آن فعالیت کرد؟

به همین جهت یک ویدیو آموزشی که برگرفته از مباحثی است که برای ورود به بازار مالی میبایست بدانید و به سادگی آموزش داده شده است را در اختیار شما قرا دادیم.

همراه با تخفیف ویژه خدمت دوستان اراِئه شده است

آموزش بورس و سرمایه گذاری در بازارهای پرپتانسیل

این آموزش ، برای کسانی مناسب است که مسلط به تمام بازار ها هستند اما زمان تحلیل بنیادی و تکنیکال بازار را ندارند ،پس تحلیل بازار گواهی سپرده سکه طلا و انس طلا و بیت کوین با توجه به پتانسیل بازار و پادکست آموزشی در اختیار دانش پژوهان قرار میگیرد.

آموزش پایه تحلیل تکنیکال

آموزش های پایه

آموزش 0 تا 100 تحلیل تکنیکال بصورت فایل های ویدیویی و مثال بر چارت واقعی شامل ، شناخت روند ، شناخت بازار و نوع معاملات در بازارها ، شناخت الگوها و …. با هزینه بسیار مناسب در اختیار دوستان قرار میگیرد.

 

 من پیش‌پرداخت نمی‌کنم. به جای آن سرمایه‌گذاری انجام می‌دهم و می‌گذارم سرمایه‌گذاری آن هزینه را پوشش دهد.

(دیو رمزی)

آموزش بورس و سرمایه گذاری

دوره معامله گر منضبط

دوره ابزار معاملاتی من
I T T

هدف از این بخش شناخت مهم ترین خصوصیات ذهنی معامله گر که موجب خطا در معاملات بازار بورس می شود، است
علم بنیادی: سؤال اول یعنی: چی بخریم؟ را پاسخ می‌دهید.
علم تکنیکال: به سؤال کی بخریم؟ پاسخ می‌دهید.
علم رفتارشناسی: می‌توانید به سؤال اطمینان از رشد سهم؟ پاسخ دهید.
مهم‌ترین سؤالی که پس از پاسخگویی به این سه سؤال برای یک معامله‌گر مهم می‌باشد و باید بتواند به آن پاسخ دهد سؤال کی بفروشیم؟ است.
در پایان دوره معامله گر منضبط به تمام سوالات پاسخ خواهید داد.

اولین دوره پشتیبان آموزش بورس آنلاین، که از ابزارهای معاملاتی مناسب تشکیل شده است. با تمرین و چالش معاملاتی بر چارت آنلاین بازارهای (بورس اوراق بهادار، بورس کالای ایران، بورس جهانی و سهام بین‌الملل ) به مهارت معامله گر موفق دست پیدا کنید.

این دوره آموزش بورس مهارت هایی که لازم دارید را از طریق تمرین و چالش در بازار با تفکراستراتژیک ، انضباط معامله گری و دوره های  کوچینگ و اسرار مدیریت کسب و کار و انتقال تجربه از منتور بازار در اختیار شما قرار داده است.

تنها چیزی که برای یک عمر سرمایه‌گذاری موفق نیاز دارید تعدادی برگ برنده است تا مثبت‌های آن سرمایه‌گذاری‌های موفق، منفی‌های سرمایه‌گذاری ناموفق را پوشش دهد.

(پیتر لینچ)

آموزش بورس و سرمایه گذاری

آموزش بورس گام3

در گام سوم با فرض اینکه شما تمایل دارید در بازارهای مختلف چه داخلی و چه خارجی با توجه به نوع بازار و استراتژی خود و مدیریت سرمایه شخصی خود شما،شغل معامله گری را به عنوان شغلی برای چند سال آینده خود انتخاب میکنید.پس باید انتخاب کنید برای موفقیت خود در شغل معامله گری در سال های آینده ، اکنون باید برای آموزش صحیح معامله گری و شناخت شخصی معامله گری خود و روانشناسی پول در کنار یک منتور قرار بگیرید تا با آموزش صحیح و انتقال تجارب منتور، از شکست های و ضررهای احتمالی سنگین جلوگیری شود و شما در مسیر صحیح آموزش، سودآور نیز باشید

آموزش بورس گام2

برای گام دوم باید با توجه به نوع بازار انتخابی خود آموزش صحیح ببینید و مشخص کنید که آیا معامله گری بعنوان شغل میبینید و یا یک سرمایه گذاری؟
میتوانید از 10 دقیقه مشاوره رایگان با مشخص کردن موضوع با همکاران ما تماس بگیرید

آموزش بورس گام 1

گام اول برای شروع هر کاری بخصوص فعالیت در بازار های مالی ، شناخت انواع بازار هاست در این گام شما با بازارهای مختلف آشنا میشوید و بازار مناسب با روحیه معامله گری و شرایط مالی خود را انتخاب میکنید
میتوانید برای شروع از مشاوره، آموزش رایگان و یا آموزش سطح برنزی شروع کنید