درخواست مشاوره تماس

جشنواره

بورس و آموزش سرمایه گذاری صفر تا صد

موسسه کارآفرین

آوای مشاهیر

هیچ گاه مقدار حقوقت را با اندازه استعدادت اشتباه نگیر…!

بورس و آموزش معامله گری صفر تا صد

موسسه کارآفرین آوای مشاهیر اولین برگزار کننده دوره آنلاین در ایران

بورس و آموزش گام به گام معامله گری

مهارت‌های ذهنی کلید موفقیت در معاملات

حتی اگر متد معاملاتی‌تان احتمال سود بالایی را برایتان محقق می‌سازد.

عملکرد تریدرها

تریدرها عموماً معاملاتشان را با روشی که به آن‌ها وعده و امیدواری زیادی می‌دهد آغاز می‌کنند. آن‌ها می‌خواهند درآمدی مستمر برای خودشان درست کنند

شناخت روانی

آنچه واقعاً باید انجام دهند، شناخت بیشتر خودشان و نحوه واکنششان در بازار است

سودآوری در معاملات

کسب سود از معاملات، نیازمند داشتن مهارت‌های ذهنی، شناخت و درک این حقیقت است که هر معامله، نتیجه‌ای تصادفی دارد؛ ضمن اینکه معامله‌گر تا آخرین لحظه و پایان کار، نمی‌داند چه نتیجه‌ای در انتظارش است

استراتژی مناسب

داشتن استراتژی مناسب بسیار مهم است اما مهم تر از آن پایبند بودن به استراتژی برای رسیدن به سود مناسب است

حقیقت معامله گری

حقیقت بزرگ‌تر این حقیقت است که اگر آن‌ها بدون خطا متد معاملاتی‌شان را در سری‌های معاملاتی پیاده کنند، درنهایت، سود خواهند کرد.

آموزش های مرتبط

فرصت ها تکرار نمی شوند، زمانی که باران طلا می بارد سطل زیر آن بگذار نه یک قاشق!

جلسات اول هر دوره آموزشی را رایگان تماشا کنید.

چرا آموزش بورس و بازار مالی مهم است؟

برای پی بردن به اهمیت آموزش بورس میبایست، ابتدا باید به این سوال پاسخ داد که چرا بورس،واقعا چرا بورس یک گزینه مناسب برای سرمایه گذاری میباشد؟

همانگونه  که می‌دانید در کنار بورس، بازارهای مختلف دیگری مانند ارز، طلا، مسکن و خودرو نیز برای سرمایه گذاری وجود دارد. برای آن که بتوان از میان این بازارها بهترین را انتخاب کرد، باید به این نکته توجه داشته باشید که یک سرمایه گذاری خوب در پله اول میبایست شامل  باید بازدهی بالاتری در مقایسه با تورم داشته باشد .تا بتواند ارزش پول و قدرت خرید را حفظ کند. علاوه بر این، میزان ریسک، نقدشوندگی، سهولت سرمایه گذاری و حداقل سرمایه مورد نیاز نیز از جمله پارامترهای تاثیرگذار در انتخاب گزینه مناسب برای سرمایه گذاری میباشد.

چرا باید برای ورود به دنیای بازار مالی و بورس آموزش ببینیم؟

سرمایه گذاری در بورس مثل همه فعالیت هایی بازارهای سرمایه گذاری، نیازمند داشتن دانش، مهارت و تجربه بالایی و تجربه معامله گری در بازار بورس  است.

چرا که در بورس، گزینه‌های سرمایه گذاری مختلف و ابزارهای معاملاتی گوناگونی وجود دارد که شناخت آن‌ها تاثیر مهمی در افزایش احتمال موفقیت شما دارد و نتیجه نهایی شگفت زده میشوید.

این ویدیو آموزشی رو از دست ندین

بورس را آموزش ببینیم یا خودآموز معامله کنیم؟

بازار بورس یکی از جذاب‌ترین بازارهایی میباشد. که در دنیای پول و اقتصاد موجودیت خود را ثابت کرده است. بورس، به عنوان یکی از سیستم‌های قدیمی تبادل ارزش در دنیا، بیشتر از صد سال است که به عنوان یکی از راه‌های مهم رونق اقتصادی در جهان شروع به کار کرده اما بازار های معاملاتی دیگر عمر متفاوتی مثال 40 سال دارند مانند بازار ارزها. این بازار خود را با تغییرات جهانی وفق داده و همه روزه، میلیون‌ها نفر در سراسر جهان به شکل مستقیم (و حتی غیرمستقیم) در حال تبادل سهام  و خرید و فروش انواع کالا ها و حتی پول در این بازار هستند.

این بازار بسیار پول‌ساز میباشد ولی واقعیت این است که فقط برای افرادی که پول‌ساز میباشد که دانش کافی در آن داشته باشند و آموزش بورس و سهام و شناخت بازارهای بورس را شروع کرده باشند.

افرادی که بدون آگاهی و آموزش وارد این بازار می‌شوند. و سرمایه خود را به دست شانس می‌سپارند، .با میلیون‌ها تومان ضرر از این بازار خارج می‌شوندو یا حتی هزاران دلار در بازار های جهانی. بورس به عنوان یک بازار تکنیکی و تحلیلی، بدون داشتن آگاهی و تجربه معامله گر حرفه ای و دانش فقط یک بازار زیان ده  خواهد بود. و افرادی که میلیون‌ها تومان از آن کسب درآمد می‌کنند، به خوبی با تکنیک‌های ریز این بازار و تحلیل‌ها آشنا هستند.

شاید برای بسیاری از افراد علاقمند به ورود به بازار بورس سوال باشد که آموزش بورس و سرمایه گذاری را باید از کجا شروع کنند یا چه منبعی برای آموزش بورس صفر تا صد مناسب میباشد؟

شما میتوانید با اموزش های رایگان بورس بصورت ویدیویی در موسسه کارآفرین آوای مشاهیر وجود دارد شروع کنید. 

انواع سرمایه گذاری در بورس

سرمایه گذاری مستقیم در بورس

منظور از سرمایه‌گذاری مستقیم این است. که سرمایه‌گذار خود شرایط بازار و نمادهای مختلف و در سطح جهانی بازار ها و کالاهای مختلف را تحلیل کرده و بر اساس آن، اقدام به خرید و فروش نماید.  این روش، سرمایه‌گذار باید حداقل به یکی از انواع روش‌های تحلیلی مانند تحلیل تکنیکال یا تحلیل بنیادی مسلط  کامل باشد و فرصت کافی برای تحلیل و انجام معامله در بازار را نیز داشته باشند.اما در هر صورت ممکن است تحلیل از واقعیت فاصله داشته باشد و هیچ‌کس نمی‌تواند آینده را پیش‌گویی کند اماشغل یک معامله گر تحلیل و معامله با داده های اقتصادی ، تکنیکی و بنیادیست.

سرمایه گذاری غیر مستقیم در بورس

سرمایه‌گذاری غیر مستقیم به معنای سپردن سرمایه به نهادهای متخصص میباشد. تا آن‌ها به جای سرمایه‌گذار، اقدام به تحلیل بازار و خرید و فروش  و یا معامله در بازارهای بین الملل نمایند.

سرمایه‌گذاری در صندوق‌های سرمایه گذاری یا انعقاد قرارداد سبدگردانی با شرکت‌های سبدگران و یا مدیریت سرمایه توسط معامله گران حرفه ای و 1 راه دیگر که ما در موسسه آوای مشاهیر در سطح ITT ارائه میدهیم شما میتوانید در کنار منتور هم آموزش ببینید و هم ترید کنید، از جمله راهکارهای سرمایه‌گذاری غیر مستقیم محسوب می‌شوند. 

با چه مبلغی میتوان در بورس شروع به فعالیت کرد؟

برای شروع فعالیت در بازار بورس و خرید سهام و یا فعالیت در بازار جهانی، به هیچ وجه به سرمایه زیادی نیاز نیست. در حال حاضر با حداقل ۵۰۰ هزار تومان می‌توانید سهام مورد نظر خود را خریداری کنید.  و در بورس بین الملل با حداقل 100 دلار میتوانید شروع کنید.در خصوص عرضه‌های اولیه یا اولین پذیره‌نویسی سهام شرکت‌ها، با توجه به شرایط آن که توسط ناظر بازار اعلام می‌شود، حتی با کمتر از ۵۰۰ هزار تومان نیز می‌توانید اقدام به خرید کنید.

آموزش بورس در 3 گام

اولین جنبه مهم لازم برای انجام هر نوع سرمایه گذاری، آگاهی از فرآیندهای پایه و بنیادی بازارهای مالی میباشد. بورس اوراق بهادار یک بازار پویا ، که مولفه‎‌های فراوانی دارد، و همچنین الزامات خاصی برای سرمایه گذاری و موفقیت در آن موجود است. به همین دلیل هیچکس نمی‌تواند بدون آموزش سرمایه گذاری در این بازار فعالیت کند . دریافت اطلاعات لازم به شما این امکان را می‌دهد تا از کلیه مدارک و مراحل لازم برای ورود به بورس و سرمایه گذاری در آن  آگاهی داشته باشید تا بتوانید درخواست خود را از طریق سایت‌ کارگزاری  و یا بروکر های معتبر به ثبت برساند. 

انتقال تجربه معامله گری و دانش بازار

پس از این که از طریق آموزش مفاهیم اولیه را یاد گرفتیم. باید به سراغ شناخت بازار بروید. سرمایه گذاری در بورس شامل تحلیل و تفسیر انتقادی از روند بازار، بررسی شرایط و پویایی بازار است. تغییرات در اقتصاد مانند نرخ تورم، نرخ بهره، نرخ ارز، سیاست‌های مالی و پولی و رشد اقتصادی بر قیمت سهام تأثیر می‌گذارد. این بدان معناست که تصمیم به خرید سهام گرفتید ، می‌توانید برای خرید سهام در صنایعی که عملکرد خوبی دارند تصمیم‌گیری کنید و از خرید سهام و یا کالا که شامل طلا ،نقره ، برنج و یا هر کالایی میشود موجود در صنعت با شرایط سخت اقتصادی جلوگیری کنید. کسب اطلاعات در مورد این شرایط بازار نیز بسیار مهم میباشد. باید بتوانید از توصیه‌هایی که توسط مشاوران مالی به شما ارائه میگردد. پیروی بفرمایید اما پیشنیاز آن آموزش بورس و سرمایه گذاری پیشرفته  در همه بازار ها میباشد.

کسب سود عالی از بازار

سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادار دارای ریسک میباشد، این بدان معناست که اگر بازار را درک نکنید و ندانید چگونه و چه زمانی سرمایه گذاری کنید، می‌توانید متحمل ضرر زیادی شوید و تمام سرمایه خود را از دست دهید پس بسیار دقت کنید.

بسیاری از افراد، با کسب دانش گسترده از طریق آموزش بورس در مورد خطرات احتمالی، از خرید سهام  و یا کالاها در سطح جهانی پر ریسک اجتناب کرده و یا سهام‌هایی با ریسک کم خریداری کرده‌اند و بازده بالایی را به دست می آوردند. بسیار مهم است که شما به دارایی‌های مخاطره آمیز، سهام سودآور و سهام زیان ده توجه داشته باشید تا بتوانید هنگام سرمایه گذاری تصمیمات مناسبی اخذ کنید. در نتیجه، یادگیری خطرات و بازده‌های احتمالی مرتبط با هر سهام به شما کمک می‌کند تا سود بالایی داشته باشید و از ضررها اجتناب کنید اما ضرر جزیی از بازار است اما مدیریت آن است که تفاوت یک معامله گر موفق در بورس و بقیه را مشخص کند.