درخواست مشاوره تماس

جشنواره

اصول تبدیل شدن به یک معامله گر منضبط

تمام معامله گران حرفه‌ای و موفق در ابتدای راه برای خود استراتژی معاملاتی تعریف می‌کنند و بر آن پایبند هستند(تماشا نمایید).

از مهم‌ترین ویژگی‌های یک معامله گر منظم، حضور همیشگی و موفق در بازار است. برای این منظور لازم است هر روز و هر لحظه در حال یادگیری بود تا بیشتر بر جوانب مختلف آن مسلط شد.(تماشا نمایید).

یادگیری مداوم و تسلط یافتن بر تحلیل تکنیکال و تحلیل بنیادی و هر آنچه که در دوره‌های آموزش بورس به آن پرداخته می‌شود و پایبند بودن به آنها همگی می‌توانند شما را تبدیل به یک معامله گر منظم کنند.

دوره معامله گر منضبط  

 نه تنها عادات مثبت را در زمینه روحی و روانی تقویت می‌کند، بلکه از دیدگاه فنی نیز کاملا موفق عمل می‌کند.

همه چیز در زندگی دارای ریسک است، و تو فقط باید یاد بگیری چطور آنها را هدایت کنی. ( رید هافمن )

دوره آموزشی معامله گر منضبط

 نحوۀ خودشناسی، روانشناسی بازار و به دست آوردن اعتماد به نفس را برای تازه واردان عرصۀ بورس و بازار تجارت با زبانی ساده بازگو می‌کند.

_ استراتژی معاملاتی.

_ مدیریت سرمایه حرفه ای.

استراتژی معاملاتی

تحلیل بنیادی :

در بازار بورس با توجه به بنیاد سهم، کالا، ارز و … باید بدانیم. چه سهمی ارزش خرید دارد که با توجه به تورم ارزش خود را حفظ کرده است. و حتی زیانی نداشته است.

تحلیل تکنیکال :

زمانی که آموختیم .چه محصولی ارزش معامله دارد،. حالا نوبت این است. که زمان خرید سهم را با علم تکنیکال شناسایی کنیم.

علم تحلیل تکنیکال با بررسی نمودار قیمت بر زمان هر سهم و تحلیل عرضه و تقاضا، .زمان مناسب خرید هر سهم را برای ما مشخص می‌کند.

ما با کمک تحلیل تکنیکال به سبک الیوت و پرایس اکشن  به شما آموزش خواهیم داد .جریان نقدینگی را چگونه دنبال کنید.

رفتار شناسی :

علم رفتار شناسی برای روز خرید است .که آیا سهم انتخاب شده من پتانسیل رشد دارد. یا  خیر؟ و با بررسی رفتار محصول از خرید خود مطمعن شویم.

در این بخش با فراگرفتن هنر پرایس اکشن ورود خود را بهینه می کنید و حد ضررهای بسار معقول در برابر سودآوری متناسب را در بازار برنامه ریزی می نمایید.

دوره های آموزشی

مشاوره رایگان

لطفا جهت دریافت ۱۰ دقیقه مشاوره رایگان ، با پر کردن فرم زیر و مشخص کردن زمان مناسب شما جهت تماس ، مشاورین ما را در این امر همراهی کنید.