درخواست مشاوره تماس

جشنواره

آشنایی با نرم افزار داینامیک تریدر

نرم افزار داینامیک تریدر بیش از 15 سال است در زمینه ارائه بستر مناسب تحلیل برای تحلیلگران تکنیکال عمل می کند. و یکی از بهترین ابزار های تحلیل تکنیکال بازار است.داینامیک تریدر (Dynamic Trader) از قوی ترین نرم افزارهای تحلیلی است که ابزارهای ویژه موج شماری و تحلیل زمانی را در خود دارد.

این نرم‌افزار قابلیت تحلیل زمانی بسیار فوق‌العاده‌ای داشته که کاربر می تواند آن را هم به صورت دستی هم به صورت اتوماتیک و خودکار انجام دهد. در عین حال کاربر می تواند در صورت لزوم خطوط اضافی را به آسانی حذف نموده و در نتیجه از شلوغی بیش از اندازه نمودار جلوگیری نمایند.

 

معرفی پلتفرم داینامیک تریدر

داینامیک تریدر یک نرم افزار بسیار کاربردی در زمینه تحلیل در بازار معاملات جهانی و داخلی  به حساب می آیند .و جهت تحلیل با استفاده از این نرم افزار ابتدا باید دیتای به روز شده را از طریق نرم افزارهای دیگر فراخوانی کرده و سپس به تحلیل تکنیکال های موردنظر بپردازیم.

از جمله ابتدایی ترین و بهترین  نرم افزارهای برای انتقال دیتا به نرم افزار داینامیک تریدر مورد استفاده قرار می گیرد.  می توان به متا تریدر نسخه ۵ متاتریدر نسخه ۴  اشاره کرد. خبر خوشحال کننده نیز این است  که این نرم افزارها دارای نسخه فارسی می باشد. و در نتیجه کاربر آسانی بیشتری در هنگام کار کردن با این نرم افزار ها مواجه خواهد می شود. یکی دیگر از نرم افزارهای لازم جهت کار کردن با این نرم افزار ها اندیکاتور Elliot confirm است.

هدف موسسه کارآفرین آوای مشاهیر:

اینها پرسش هایی هستند که سعی شده در ویدیو در موسسه کار آفرین آوای مشاهیر در راستای آموزش بورس در شیراز منتشر شده است . به طور مختصر پاسخ داده شوند. پس تا پایان با ما همراه باشید.

نکات مهم در هنگام کار کردن با داینامیک تریدر

موضوع بسیار مهمی که در هنگام کار کردن با نرم افزار داینامیک تریدر به ان توجه میکنیم  این است .که برای درست نشان داده شدن داده ها در این پلتفرم حتماً باید در منوی فایل نام داده ها به انگلیسی نوشته شود نرم افزار بتواند به درستی داده های مورد نظر را آنالیز کند. همچنین در صورت لزوم می توان فایل مورد نظر را به صورت کامل از نرم افزار حذف کرد.

انواع حساب ها

حساب ها انواع مختلفی داند  که یکی از آنها حساب تجارت زنده ایران است.  نرم افزار داینامیک تریدر مزایای بسیار زیادی به نسبت دیگر نرم افزارهایی که در زمینه تحلیل تکنیکال در دسترس هستند دارد.  که از جمله مهمترین این مزایا می‌توان به محیط بسیار عالی و کاربر پسند و در عین حال ساده و بی‌آلایش این نرم‌افزار اشاره کرد .و  خود می تواند هرکاربری را به سمت خود جذب نمایند. همچنین نرم افزار داینامیک تریدر از قابلیت لیبل گذاری بسیار بی دردسر و ساده  بهره برد  که در نتیجه کاربران الیوت کار چارت های بسیار مناسبی را از این نرم افزار دریافت می کنند. از دیگر مزایای بسیار قابل توجه نرم افزار داینامیک تریدر می‌توان به قابلیت رنگ بندی مشخص کندل ها در یک روز اشاره کرد .