درخواست مشاوره تماس

جشنواره

موسسه کارآفرین

آوای مشاهیر

هیچ گاه مقدار حقوقت را با اندازه استعدادت اشتباه نگیر…!

کلاس آموزش بورس در شیراز/آموزش ترید انس طلا جهانی

موسسه کارآفرین آوای مشاهیر اولین برگزار کننده دوره آنلاین در ایران

آموزش بورس و ترید انس طلا جهانی

مهارت‌های ذهنی کلید موفقیت در معاملات

حتی اگر متد معاملاتی‌تان احتمال سود بالایی را برایتان محقق می‌سازد.

عملکرد تریدرها

تریدرها عموماً معاملاتشان را با روشی که به آن‌ها وعده و امیدواری زیادی می‌دهد آغاز می‌کنند. آن‌ها می‌خواهند درآمدی مستمر برای خودشان درست کنند

شناخت روانی

آنچه واقعاً باید انجام دهند، شناخت بیشتر خودشان و نحوه واکنششان در بازار است

سودآوری در معاملات

کسب سود از معاملات، نیازمند داشتن مهارت‌های ذهنی، شناخت و درک این حقیقت است که هر معامله، نتیجه‌ای تصادفی دارد؛ ضمن اینکه معامله‌گر تا آخرین لحظه و پایان کار، نمی‌داند چه نتیجه‌ای در انتظارش است

استراتژی مناسب

داشتن استراتژی مناسب بسیار مهم است اما مهم تر از آن پایبند بودن به استراتژی برای رسیدن به سود مناسب است

حقیقت معامله گری

حقیقت بزرگ‌تر این حقیقت است که اگر آن‌ها بدون خطا متد معاملاتی‌شان را در سری‌های معاملاتی پیاده کنند، درنهایت، سود خواهند کرد.

آموزش های مرتبط

فرصت ها تکرار نمی شوند، زمانی که باران طلا می بارد سطل زیر آن بگذار نه یک قاشق!

جلسات اول هر دوره آموزشی را رایگان تماشا کنید.

تحلیل انس طلا باید چگونه باشد؟

یکی از بهترین روش ها برای معامله فلزات گران‌بهایی مثل  انس طلا استفاده از استراتژی‌های تکنیکال و تقویت بنیاد بازار های بین الملل  است. قیمت انس طلا  جهانی را ممکن است مانند سایر کالاهای موجود در بازار با دلار محاسبه می‌کنند. شاید بعضی از کارگزاری‌ها قیمت انس طلا را با یورو یا سایر ارزهای اصلی جهانی هم محاسبه کنند و یا بطور کلی ممکن است  نمادهایی مانند طلا/یورو یا طلا/پوند در اختیار مشتریان خود  قرار دهند. ولی  می بایست توجه داشته باشیم که در اکثر نقاط دنیا قیمت فلزات گران‌بها را با دلار محاسبه می‌کنند و نماد gold  بر پایه دلار از اصلی ترین نمادهای معاملاتی در سرار دنیاست .

انس طلا فلز ارزشمند معامله گران؟

یکی از بهترین شاخص‌ها برای ارزیابی جریانات ریسک گریزی تغییرات شاخص‌های سهام جهانیمی باشد و به شدت باید این شاخص را بررسی کنیم.

بازارهای سهام یکی از پر ریسک ترین و البته پر بازده‌ترین بازارهای جهانی است.

به همین دلیل زمانی که شاخص‌های سهام سقوط می‌کنند

به این معنی است که سرمایه‌گذاران در حال فروش سهام هستند اما به دلایل خاص که شامل ترس معامله گران از بازار سهام و تمایل به سمت بازار های واقعی مثل انس طلا جهانی می شود.

قطعا مقصد اول این جریانات فروش به سمت تبدیل به دارایی هایی هستند بعنوان جایگزین تا

از حفظ ارزش سرمایه خود اطمینان حاصل کنند و از اتفاقات بد جلوگیری کنند.  مثل  انس طلا  که بعلت نوسانات بلند مدت خود که میانگین ۱۰ درصد میباشد. از بهترین جایگزین ها برای شرایط خاص مثل جنگ  میباشد.

البته لازم به ذکر است بدانید که انس طلا نیز بر اثر عواملی مثل برکزیت  نوسانات  بسیار بیشتری تا حدود ۳۰ درصد را نیز تجربه کرده . اما بطور کلی

بخاطر حجم کلی نوسانات در بلند مدت کم ریسک ترین کالای ارزشمند یعنی انس طلا  برای حفظ سرمایه میباشد .

کرونا و دلیل افزایش انس طلا؟

بعد از آنکه ویروس انتشار یافته (کرونا) توسط دولت چین در پاییز مشاهده شد و ان را کتمان کردند.

فعالیت‌های اقتصادی دچار اختلال  گشت ، سرمایه‌گذاران به دنبال خرید طلا  و انس طلا رفتند چرا که بانک‌های مرکزی و دولت‌ها برای حمایت از اقتصاد خود، ناچار بودند با تمام قوا وارد بازار شده و از بازار حمایت کنند.

این پمپاژ سریع پول به اقتصاد جهانی سرمایه‌گذاران را نگران تورم کرد و ترس معامله گران نتیجه ورود به انس طلاست.

این نگرانی آنها را به سمت خرید طلا هدایت میکند و قیمت طلا رشد به شدت سریع و غیر قابل تصوری به خود دید.

کمک های مالی باعث  بهبود سریع بازارهای سهام گشت و شرایط  ریسک بهبود پیدا کرد و دارایی های امن مانند طلا و بعضی از استیبل کوین ها کاهش بسیار شدیدی را تجربه کردند.

بعد از عرضه  واکسن کرونا، معامله گران و  سرمایه‌گذاران تمرکز خود را بر شرایط بعد از کرونامعطوف کردندیعنی بازار وجود کرونا را در قیمت پذیرفت.

زمانی که بانک‌های مرکزی و دولت‌ها کمک‌های تهاجمی خود را قطع کردند و شرایط به حالت عادی باز گردد شرایط برای گردانندگان بازار بسیار سخت میشود اما گردانندگان بازار مگر بانک های بزرگ دنیا نیستند؟. 
اما بیماری کرونا، منجر به مختل شدن زنجیره‌های تامین شده یعنی عرضه کالاها کمتر خواهد بود. در عین حال، دولت‌ها مبالغ هنگفتی به اقتصاد تزریق کرده‌اند  ، نقدینگی بیشتر به معنای تورم بیشتر در بلند مدت خواهد بود.و به معنای تقاضای شدید خواهد بود. این موضوع منجر به آن می‌شود که تورم به سرعت افزایش پیدا کند همانطور که در قیمت ها در سراسر جهان در این تاریخ یعنی 24 اسفند 1400  میبینیم که بنزین و اقلام خوراکی گران شده است.

البته موضوع جنگ اوکراین و روسیه هم در تشدید شدن این روند بی تاثیر نیست.