درخواست مشاوره تماس

جشنواره

مقدمه ای بر نرم افزار تحلیل تکنیکال متا استاک

 

در دنیای تحلیل تکنیکال ، نرم افزار متا استاک یکی از شناخته شده ترین نامها برای فعالان بازار سهام می باشد که در کشور ما هم کاربران زیادی از این نرم افزار  برای مطالعه بازار سهام استفاده می کنند. این نرم افزار با داشتن بیش از 300 اندیکاتور و ابزار تحلیل تکنیکال، در بین نرم افزارهای هم گروه خود بالاترین رتبه را دارا می باشد.

قابلیت های نرم افزار

اما قابلیتهای این نرم افزار فوق العاده تنها به فراوانی و تنوع ابزارهای پیش ساخته آن نیست. درواقع استفاده از ابزار و اندیکاتور ها به پشتوانه دانش تحلیل تکنیکال، تنها آغاز راه استفاه از این نرم افزار می باشد. در واقع تحلیلگر تکنیکال با استراتژی هایی که اتخاذ می کند و سیگنالهایی که از نمودار می گیرد اقدام به خرید و فروش می کند.  اینجاست که قابلیتهای نرم افزار قدرتمندی مثل متا استاک (Meta stock) به کمک سرمایه گذار می آید. هر کدام از معامله گران استراتژی (یا استراتژی های ) خاصی برای خرید و فروش دارند که در طی زمان به اثر بخشی آن پی برده اند. یا ممکن است بخواهند استراتژی خاصی را بررسی نمایند.

با استفاده از متا استاک و قابلیت فرمول نویسی و برنامه نویسی آن، تمام این استراتژی ها قابل مکانیزه و خودکار سازی می باشد.

با استفاده از برنامه نویسی در Exploration می توان تمام سهم های موجود در بازار را برای شرایط خاصی از وضعیت اندیکاتور ها و اسیلاتور ها فیلتر کرد. هر استراتژی ساده یا پیچیده ای ، با استفاده از برنامه نویسی در متا استاک قابل پیاده سازی و فیلتر کردن است.

در نتیجه، شما با صرف کوتاهترین زمان تمام سهمهایی که پتانسیل صعود (و یا فرصت فروش) را با توجه به استراتژی شما دارند خواهید دید و هیچ فرصت خرید و فروشی  از چشم شما دور نخواهد ماند.

در قسمت اندیکاتور ها و اسیلاتور ها ، قابلیت فرمول و برنامه نویسی در این نرم افزار وجود دارد که تحلیلگران می توانند نسبت به طراحی اندیکاتور های شخصی خود بپردازند  و یا اندیکاتور های موجود را تغییر داده و یا با هم ترکیب کنند.

هدف موسسه کارآفرین آوای مشاهیر:

پرسش هایی که سعی شده در این قسمت در موسسه کار آفرین آوای مشاهیر در راستای آموزش بورس در شیراز منتشر شده. به طور مختصر پاسخ داده شوند. پس تا پایان با ما همراه باشید.

موارد ذکر شده ، دورنمایی از امکانات بسیار گسترده این نرم افزار فوق العاده است که حتی بدون پیش زمینه دانش برنامه نویسی هم قابل فراگیری می باشد.

می توان گفت این نرم افزار یکی از قویترین نرم افزارهای تحلیل تکنیکال می باشد و محصول تامسون رویترز است. این نرم افزار هم برای بورس تهران هم بورس بین الملل کاربرد دارد و تنها چالش کار با این نرم افزارها تهیه و ورود دیتا به آن است.

اندیکاتور انتقال دیتا ورژن 4.1 متا تریدر 5
موسسه آوای مشاهیر افتخار خود می داند که با معرفی و آموزش نرم افزارهای بازارهای مالی در راستای گسترش بیشتر این دانش گام برمی دارد. جهت آشنایی با نوار ابزارها و نحوه کارکرد این نرم افزار به بخش دوره های آموزشی مراجعه فرمایید.
موسسه آوای مشاهیر خود را مفتخر میداند که نقطه نظرات همراهانی که این نرم افزار را استفاده فرموده اند، در بخش دیدگاه به اشتراک می گذارد.