درخواست مشاوره تماس

جشنواره

آموزش پرایس اکشن Price Action

موسسه کارآفرین آوای مشاهیر | دوره آموزش معامله گری آنلاین

استراتژی معاملاتی

اغلب استراتژی‌هایی که معامله‌گران با آن‌ها کار می‌کنند .یا در سیستم‌های گوناگون تحلیل تکنیکال از آن‌ها استفاده می‌کنند،. زمانی صورت می‌گیرد که قیمت شکل گرفته. و خرید و فروش توسط معامله‌گران دیگر انجام شده است. در حقیقت می‌توان گفت که این استراتژی‌ها پس از بسته‌شدن کندل‌ها. و بررسی الگو‌ها و اندیکاتور‌های گوناگون، کارآمد هستند.

استراتژی شامل؟

معامله‌گران برای جلوگیری از ضرر و به‌دست‌آوردن سودِ بیشتر. از شیوه‌های گوناگونی نظیر ایچیموکو، نئوویو و هارمونیک کمک می‌گیرند. ولی مشکل اصلی در این است. که استفاده از سیستم‌های گوناگون برای ترید. معامله‌گر را دچار سردرگمی می‌کند. و شرایط استرس‌زایی را به وجود می‌آورد. که در انتها منجر به تصمیمات هیجانی و نادرست و ضرر در معامله می‌شود.

تحلیلگر های بازار های مالی

در چند سال گذشته، تحلیل‌گر‌های بسیاری در بازار‌های گوناگون مالی نظیر بازار سرمایه،. بازار ارز، بورس جهانی و ارز‌های دیجیتال تمامی روش‌های تحلیل‌های تکنیکال را بررسی .و آزمون و خطا کرده‌اند.

اگر از آن‌ها سوال کنید .که در نهایت کدام شیوه را بیشتر از سایر شیوه‌ها مطمئن‌تر، سود‌ده‌تر و جذاب‌تر می‌دانند، بی‌شک آن‌ها به شما شیوه‌ی پرایس اکشن را پیشنهاد می‌کنند.

پرایس اکشن

می‌توان گفت. که در نهایت همه به‌سوی پرایس اکشن بازمی‌گردند. زیرا حرفه‌ای‌ترین، ساده‌ترین و کارآمد‌ترین سیستم استراتژی معاملاتی است.که نه فقط در بازار انس طلای جهانی بلکه در تمامی بازار‌های مالی کارآمد است.

به همین دلیل، ما در مجموعه‌ی موسسه کارآفرین آوای مشاهیر تصمیم گرفتیم تا دوره جامع ابزارهای معاملاتی من (ITT) را برای شما همراهان عزیز آماده کنیم.

پرایس اکشن چیست؟

«پرایس اکشن» (Price Action) یکی از شیوه‌های برتر معامله‌گری است ..که در آن سطوح و داده‌های قیمت، مبنای تحلیل قرار گرفته و باعث می‌شود .معامله‌گر بتواند نقاط ورود و خروج را برای معامله شناسایی کند.

پرایس اکشن چیست؟

«پرایس اکشن» (Price Action) یکی از شیوه‌های برتر معامله‌گری است ..که در آن سطوح و داده‌های قیمت، مبنای تحلیل قرار گرفته و باعث می‌شود .معامله‌گر بتواند نقاط ورود و خروج را برای معامله شناسایی کند.

عدم استفاده از اندیکاتور

در روش پرایس اکشن هیچ اندیکاتوری برای تحلیل استفاده نمی‌شود. بلکه تحلیل‌ها روی نمودار قیمتی ساده انجام می‌گیرند.

این شیوه کمک بزرگی به معامله‌گران می‌کند. تا بتوانند حرکات قیمتی را زنده و واقعی دنبال کرده و مانند اغلب اندیکاتورها از قیمت‌های بازار جانمانند.

مزیت‌ های پرایس اکشن نسبت به سایر استراتژی‌ های معاملاتی

پرایس اکشن یک استراتژی کارآمد است .و نیاز به نرم‌افزار خاصی ندارد. تنها با یک چارت ساده در تمامی نرم‌افزار‌های تحلیلی می‌توان از این استراتژی استفاده کرد.

معامله با پرایس اکشن درصد موفقیت بسیار بالایی دارد. زیرا ما قبل از شکل‌گیری قیمت، با توجه به هیجانات و تصمیمات سایر معامله‌گر‌ها، کار خود را شروع کرده. و معامله را باز می‌کنیم.

درعین‌حال ما راه اکثر معامله‌گر‌های بازار را نمی‌رویم .بلکه هنگامی که آن‌ها معامله‌ی خود را متوقف می‌کنند. ما همچنان در حال کسب سود از بازه‌ای که در نظر گرفته‌ایم هستیم.

پرایس اکشن و تایم فریم

پرایس اکشن نه‌تنها در تمامی بازارهای مالی جواب می‌دهد. بلکه در تمامی بازه‌های زمانی از تایم‌فریم‌های بسیار کوچک (یک دقیقه یا چند دقیقه) تا تایم‌فریم‌های بزرگ نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد .و کم‌خطر‌ترین شیوه‌ی معاملاتی محسوب می‌شود.

مهم ترین مزیت پرایس اکشن

مهم‌ترین حسن سیستم پرایس اکشن این است. که در حین ساده بودن. بسیار سریع است .و به هیچ عنوان معامله‌گر را گیج نمی‌کند. در واقع می‌توان گفت پرایس اکشن آرامش فکری بیشتری را به معامله‌گر هدیه می‌دهد.

استراتژی پرایس اکشن به هیچ عنوان منسوخ نمی‌شود .و همیشه برای شما کاربردی خواهد بود.

حد سود و حد ضرر در پرایس اکشن

از آنجایی که در پرایس اکشن معاملات با توجه به سطوح انجام می‌شوند، حد ضررها بسیار کوچک و حد سودها بسیار بزرگ خواهد بود.
ما افتخار می‌کنیم که جامع‌ترین و بهترین دوره پرایس اکشن را در اختیار شما همراهان قرار داده‌ایم.

پرایس اکشن و توانایی معامله گری

در سال‌های اخیر دوره‌ها، .کتاب‌ها و آموزش‌های گوناگونی از پرایس اکشن منتشر شده است.

اما تمامی آن‌ها به کمتر از ۲۰ درصد مطالب مربوط به پرایس اکشن پرداخته‌اند. در حقیقت آن‌ها صرفاً به سطحی‌ترین لایه‌ی پرایس اکشن توجه داشته‌اند.

با‌این‌حال تیم ما، جامع‌ترین و کامل‌ترین دوره‌ی پرایس اکشن را طراحی و تدوین کرده است. این دوره شامل تمام مواردی است .که شما را به یک معامله‌گر فوق حرفه‌ای در همه‌ی بازار‌های مالی تبدیل می‌کند.

در حقیقت شما با گذراندن دوره جامع پرایس اکشن نه تنها می‌توانید .به مدیریت و سرمایه‌گردانی شخصی بپردازید. بلکه می‌توانید به عنوان یک سرمایه‌گردان برای سایر حساب‌ها نیز فعالیت کنید. و درآمد و سود بالایی داشته باشید.

بیشتر اطلاعاتی که در نمودارها نمایش داده می‌شود .به درد معامله‌گران نمی‌خورد و اکثرا آن‌ها را سردرگم می‌کند. در تحلیل پرایس اکشن، تحلیل فاندامنتال و نوسانگرها نادیده گرفته شده .و نمودارهای قیمت در ساده‌ترین حالت به نمایش گذاشته می‌شوند.

 

حد سود و حد ضرر در پرایس اکشن

از آنجایی که در پرایس اکشن معاملات با توجه به سطوح انجام می‌شوند، حد ضررها بسیار کوچک و حد سودها بسیار بزرگ خواهد بود.
ما افتخار می‌کنیم که جامع‌ترین و بهترین دوره پرایس اکشن را در اختیار شما همراهان قرار داده‌ایم.

ویژگی‌ های دوره جامع پرایس اکشن

آموزش کامل تمامی مباحث مرتبط با پرایس اکشن، بدون نیاز به منبعی تکمیلی در رابطه با این مبحث
پشتیبانی قوی توسط تیم آموزش‌دیده و قابلیت پرسش‌وپاسخ در تمامی موارد مربوط به دوره

معامله گر هوشمند

وقتی بخواهید در بورس تبدیل به یک معامله گر هوشمند شوید. باید در تمامی مهارت های مربوط به آن به توانایی دست یافته باشید.

شما می‌توانید با استفاده از تحلیل بنیادی، تحلیل تکنیکال و رفتارشناسی درک صحیحی از بازار بورس داشته باشید.

عملکرد معامله گر هوشمند

عملکرد معامله گر هوشمند را در اختیار شما قرار داده ایم. معامله گر هوشمند با مدیریت سرمایه و ریسک به مهارت کسب درآمد.

با عبور از مرز علم باوری. به عملگرایی رسیده است.

 

منتور بورس

منتور بورسی فردی است که در بورس تجربه و تسلط کافی دارد. و می‌تواند شما را در این مسیر پر فراز و نشیب حمایت کند.

وقتی وارد دنیای بازارهای مالی بشوید. کم کم متوجه می‌شوید .که مهم‌ترین مهارت یک معامله‌گر داشتن یک ذهن قدرتمند است.

که این ذهن قدرتمند بتواند از معامله‌گر در مقابل هیجانات روزانه این بازارها، مراقبت کند.

با قوانین بازار بورس آشنا شوید .و سعی کنید آن‌ها را انجام دهید. زیرا هرچه اشتباهات کمتری انجام دهید. سریع‌تر به موفقیت می‌رسید.

دوره ابزارهای معاملاتی من یا همان I TRADING TOOLS

راهنمایی جامع برای فهم این نکته است . تبدیل شدن به یک معامله گر موفق در بازار های مالی نیاز به خودشناسی. انضباط و بازنگری شخصیتی دارد.

بطور خلاصه این دوره آموزش بورس مهارت هایی که لازم دارید.

از طریق تمرین و چالش در بازار با انتقال تجربه از منتور بازار به شما کمک می کند.

I TRADING TOOLS ابزار معاملاتی من

اولین پکیج پشتیبان آموزش بورس آنلاین، که از ابزارهای معاملاتی مناسب تشکیل شده است.

در کنار آموزش های تخصصی Elliot wave و Price action در قالب یک دوره آموزش بورس آنلاین به شما کمک می کند.

تمرین و چالش

با تمرین و چالش معاملاتی بر چارت آنلاین بازارهای (بورس اوراق بهادار، بورس کالای ایران، گواهی سپرده سکه طلا، بورس جهانی طلا و سهام بین‌الملل ) به مهارت ثروت ساز دست پیدا کنید. ITT عملاٌ برای ساخت و سازماندهی ذهن شماست.

معامله گر حرفه ای

جهت تبدیل شدن به یک معامله گر حرفه ای تدوین و در اختیار همراهان مشاهیری قرار گرفته است .

کلیه آموزشهای ابزار معاملاتی من در سه سرفصل کلی

تفکر استراتژیک ،

انضباط معامله گری

و دوره های کوچینگ

و اسرار مدیریت کسب و کار خلاصه می شود.

بازارهای موجود در بورس جهانی شامل موارد زیر است:

۱- بازار سهام (Stock Market)

در این بازار معامله گران به دنبال تحلیل شرکت ها و کارخانه های موجود در بازار بورس کرده. و در نهایت سهام مورد نظر خود را خرید و فروش می کنند.

۲- بازار کالاها (Commodity)

در این بازار معامله گران به دنبال معامله بر روی ارزش کالاهای موجود که شامل طلا، نقره، فلزات، قهوه، نفت، گاز، برق، ذغال سنگ و غیره می باشند.

۳- بازار اوراق بهادار (Bond Market)

این بازار شامل اوراق مشارکتی است. که اغلب از طرف دولت ها برای جذب مشارکت و سرمایه های مردم برای اجرای طرح‌های سودآور استفاده می‌شود.

۴- بازار فارکس (Foreign Exchange)

بازار تبادلات ارزی فارکس بازاری است .که در آن ارزش گذاری پول ملی کشورها بر اساس عرضه و تقاضا در مقابل سایر ارزها سنجیده می‌شود.

خدمات دوره آموزش بازار بورس جهانی و سهام بین‌الملل از مزایای این دوره بهره مندی کامل از تمام مباحث دوره تفکر استراتژیک و معامله گر منضبط بصورت حضوری و آنلاین خواهد بود.

لایو تریدینگ جلسات آنلاین معاملاتی توسط اساتید. و منتور پشتیبانی حرفه ای پشتیبانی رایگان در طول دوره و بعد از اتمام دوره در بورس آن چیزی که انجام می دهید.

مهم تر از آن چیزی است که می دانید… اگر نیاز به راهنمایی رایگان دارید.اطلاعات بیشتر پکیج های آموزشی به همراه کوچینگ رایگان آموزش بورس در معامله گری و سرمایه گذاری، جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش با شماره 07136398831، 09056119981 خانم محمدی تماس بگیرید : وب سایت موسسه آوای مشاهیر: https://shirazbours.com/

 دوره I TRADING TOOLS

در دوره I TRADING TOOLS ، نکات کلیدی و جزئییات زیادی تدریس می‌شود .و تمام علاقمندان باید با دقت آن‌ها را تمرین کرده .و به مهارت تبدیل کنند.

عدم رعایت کوچک‌ترین نکته‌ای می‌تواند. تحلیل و معامله‌ی نهایی با ضرر مواجه شوند؛.پس آموزش درست، ‌اصولی، کامل همراه با ارائه‌ی کوچک‌ترین جزئیات می‌تواند .یکی از اساسی‌ترین رکن‌ها در این حوزه باشد.

دوره معامله گری ابزارهای معاملاتی من (ITT) توسط آقای فرزین حفار، تحلیلگر و معامله‌گر بازارهای مالی، به ساده‌ترین و کاربردی‌ترین شکل ممکن تدریس شده است.

“ابزار معاملاتی من(ITT) اولین پکیج پشتیبان آموزش بورس آنلاین،. که از ابزارهای معاملاتی مناسب تشکیل شده است.

در کنار آموزش های تخصصی Elliot wave و Price action در قالب یک دوره آموزش بورس آنلاین به شما کمک می کند. با تمرین و چالش معاملاتی بر چارت آنلاین بازارهای (بورس اوراق بهادار، بورس کالای ایران، گواهی سپرده سکه طلا، بورس جهانی طلا و سهام بین‌الملل ) به مهارت ثروت ساز دست پیدا کنید.

دوره ابزارهای معاملاتی من یا همان I TRADING TOOLS

راهنمایی جامع برای فهم این نکته است . تبدیل شدن به یک معامله گر موفق در بازار های مالی نیاز به خودشناسی،. انضباط و بازنگری شخصیتی دارد.بطور خلاصه این دوره آموزش بورس مهارت هایی که لازم دارید.

از طریق تمرین و چالش در بازار با انتقال تجربه از منتور بازار به شما کمک می کند.

ITT عملاٌ برای ساخت و سازماندهی ذهن شماست.

جهت تبدیل شدن به یک معامله گر حرفه ای تدوین و در اختیار همراهان مشاهیری قرار گرفته است.
جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش با شماره 07136398831، 09056119981 خانم محمدی تماس بگیرید
: وب سایت موسسه آوای مشاهیر: https://shirazbours.com/