درخواست مشاوره تماس

جشنواره

بورس در شیراز

نقاط مرجع :

نقاط مرجع جاهایی هستند که  نیروهای مخالف معامله گرانی با عقاید مخالف در مورد آینده در مقابل هم قرار گرفته اند.  جایی که آنها در ذهن شان راههای بسیار محدودی برای رفتار بازار تعیین کرده اند.

اگر خریداران علاقه داشته باشند که توازن بازار بورس  را بر هم بزنند . احتمالا خریداران جدید را به بازار جذب می کنند.  این امر نیروی بیشتری بر خرید کردن ایجاد می کند . از این رو عدم تعادل بیش تر می شود.

هدف موسسه کار آفرین آوای مشاهیر:

اینها پرسش هایی هستند که  سعی شده در این مقاله در  موسسه کار آفرین آوای مشاهیر در راستای آموزش بورس در شیراز  بطور  مختصر  پاسخ داد ه شوند . پس تا پایان با ما همراه باشید .

بازار متلاطم بورس :

یک بازار متلاطم  بورس ادامه دار مستلزم تزريق مستمر معامله گران جدیدی هستند . که حاضر به پرداخت قیمت های بالا و بالاتر هستند. به درازا کشیدن یک بازار متلاطم، باعث می شود . تعداد زیادی از معامله گرانی که در حال حاضر به عنوان خریدار در بازار شرکت کرده اند کم کم خارج شوند . معامله گرانی که در بازار نیستند. کمتر و کمتر مایل به پیشنهاد قیمت می شوند.

انضباط :

انضباط عبارت است  اند از : یک روشی ذهنی برای متمرکز ماندن. روی آنچه که برای رسیدن به اهداف، باید یاد گرفت یا انجام داد. این انضباط وقتی به وجود می آید که شما منابعی برای عملکرد مؤثر نسبت به شرایط خارجی نداشته باشید.  یا منابع مورد استفاده شما با شرایط و اهداف شما در تضاد باشد. بنابراین برای رسیدن به اهداف تان، نیاز پیدا می کنید که خود را با شرایط وفق دهید.

باید درک کنید که قوانین شما با تحول در بینش و درک شما تغییر خواهد کرد. بسیاری از مردم دوست ندارند که قوانین معاملاتی وضع کنند . زیرا اعتقاد دارند که وقتی که آنها وضع شوند.  نمی توانند آنها را تغییر دهند.

فرصت های طلایی :

هیچ چیز بدتر از از دست دادن فرصت های «بی نقص» نیست. با این حال، اگر شما می توانستید آن فرصت های طلایی را داشته باشید.  می دید که آنها چندان هم ساده نیستند. هر چه زودتر این امر را قبول کنید.  زودتر قادر خواهید بود تا از این فرصت های از دست رفته استفاده کنید.  به جای آنکه خودتان را سرزنش کنید.

بورس در شیرازمهارت معامله گر بورس :

معامله گران موفق نسبتا کمی در بازار امروز آن را از راه های سخت گذشته انجام می دهند. برای کسب این مهارت ها دو مولفه روانی می تواند به شما کمک کند.

اول درک شما از اینکه چرا برای مقابله با احتمال یک ضرر بسیار ضروری است. اگر این کار را نکنید.  شما در خودتان تولید ترس کرده اید . در نهایت چیزهای زیادی که سعی می کنید از آن اجتناب کنید را تجربه خواهید کرد. وقتی که شما واقعا این مفهوم را درک کنید. معامله کردن با دیدگاه قدیمی که مبتنی بر اجتناب از ضرر کردن است . برای شما غیر قابل قبول خواهد بود.

دوم تمایل شما برای تغییر تعاریف خود از معنی ضرر می باشد . این تعاریف را تغییر دهید. شما با استفاده از افکار خود می توانید. همه چیز را از خودتان بگیرید . عملا همه چیز را به خودتان بدهید. هر چه زودتر شما این حقیقت که «ضررها چیزی از شخصیت من کم نمی کند» را باور کنید . شناسایی و قطع یک معامله زیان ده آسان تر خواهد شد .

حد زیان :

توجه داشته باشید هنگامی که موفق شدید.  برای کاهش زیان خود، به طور کامل به خودتان اعتماد کنید.  در نهایت به نقطه ای خواهید رسید که ممکن است زبان های خود را از پیش تعریف نکنید. معامله گرانی هستند که به درجه بالایی از بیطرفی و اعتماد به نفس رسیده اند . به نحوی که می توانند وارد یک معامله  بورس شوند.  بفهمند چه موقع بازنده هستند .بدون نیاز به آنکه برای خود حد ضرر تعریف کنند. آنها بر اساس دانش جامع خود از شرکت کنندگان مختلف و آگاهی از روابط مختلف بین حرکت قیمت و زمان، اجازه می دهند. که بازار برای آنها حد زیان را تعریف کند.

فرکانس ها:

شما باید از اطلاعات کوچک شروع کنید . سپس به تدریج به خودتان اجازه دهید . بیشتر و بیشتر از اطلاعات بازار استفاده کنید. آنچه که شما نیاز دارید این است که تنها در یک نوع الگوی رفتار خاص بازار بورس که خودش را با فرکانس های مختلف تکرار می کند. به متخصص تبدیل شوید.

آینده نگری معامله گر:

از دیدگاه معامله گری، آینده تصادفی نیست . حرکت قیمت ها، فرصتهاء و نتایج با فعالیتهای معامله گران بر پایه باورها و انتظاراتشان از آینده ایجاد می شود. هر معامله گر بورس با باز کردن و بستن معاملات خود مطابق با باورهایش، در پیامدهای آینده شرکت می کند. زیرا معامله گران با مجموع فعالیت هایشان بر پایه باورهای خود در مورد آینده، در واقع آینده را ایجاد می کنند. نتایج پیامدهای فعالیت های آنها دقیقا تصادفی نیست.