درخواست مشاوره تماس

جشنواره

بورس در شیراز
مقایسه ۲ ارز استلار و ریپل:

جد مک کالب مؤسس هر دوی این پروژه‌ها بود. در کنار شباهت‌های این دو پروژه، تفاوت‌های اساسی نیز بین این دو پلتفرم مشاهده می‌شود. با اینکه ریپل عمدتاً بر حفظ مشارکت با بانک‌های بزرگ و موسسات مالی تمرکز دارد، این ارز بر ارتقاء دانش مالی جهانی متمرکز شده است.

هدف موسسه کارآفرین آوای مشاهیر:

اینها پرسش هایی هستند که سعی شده دراین مقاله در موسسه کارآفرین آوای مشاهیر در راستای آموزش بورس در شیرازبطور مختصر پاسخ داده شوند. پس تا پایان با ماهمراه باشید.

بورس در شیراز

پروتکل پرداخت استلار:

پروتکل پرداخت استلار (Stellar Core)، از الگوریتم پروتکل اجماع استلار (SCP) و پروتکل ریپل از یک مکانیسم اجماع اثبات صحت (PoC) استفاده می‌کند. تاریخ تأسیس استلار، ۳۰ جولیای ۲۰۱۴ و تاریخ تأسیس ریپل، ۱ ژانویه ۲۰۱۲ است. مدت زمان مورد نیاز برای تراکنش‌های استلار، ۳ الی ۵ ثانیه و برای ریپل ۴ ثانیه است. زبان برنامه‌نویسی استلار، C/C++، JavaScript و GO و برای ریپل C/C++، JavaScript، Java و GO است. بازار هدف استلار، عموم مردم و ریپل، موسسات مالی است.

دستاوردهای شبکه استلار

شبکه‌ی استلار در حال ربودن گوی سبقت از شبکه‌ی اتریوم است؛ چراکه عملکرد این شبکه ارزان‌تر و سریع‌تر است و تبادل دارایی یک ویژگی داخلی پروتکل استلار به حساب می‌آید. در حالی که کاربران معمولاً برای انجام تراکنش‌های اتریوم مجبورند از یک صرافی واسط استفاده کنند، سهولت استفاده از استلار موجب شده است که این شبکه محبوبیت زیادی در میان پروژه‌های گوناگون پیدا کند. شرکت IBM یکی از بزرگترین نام‌هایی است که در حال حاضر در چندین پروژه خود از بلاک چین استلار استفاده می‌کند. این شرکت یک سیستم پرداخت مبتنی بر استلار با نام “Blockchain World Wire” را راه‌اندازی کرده است.

نکته:

با توجه به بررسی‌ها، به نظر می‌رسد که مخاطبان این ارز دیجیتال نظرات و انتقادات منفی کمی نسبت به آن بیان کرده‌اند. این ارز از تیم پشتیبانی قدرتمندی برخوردار است و مزیت‌های بسیاری نسبت به پروژه‌های مشابه دارد. اما به یاد داشته باشید که پیش از سرمایه‌گذاری در هر ارز دیجیتالی، باید تحقیقات لازم و کافی انجام دهید، با اشخاص حرفه‌ای مشورت کنید و هرگز بیش از توان خود در این زمینه سرمایه‌گذاری نکنید.