درخواست مشاوره تماس

جشنواره

بورس در شیراز

از فکرهایتان خبر داشته باشید:

یک کنکاش درونی است. شما باید جنس فکرهای خودتان را بشناسید.  از آن‌ها آگاهی داشته باشید. روش این کار بسیار ساده است. تنها کاری که باید بکنید این است که در طول روز، حواستان به فکرهایی که ازسرتان می‌گذرد باشد. درواقع باید نقش یک تماشاچی را برای ذهن خود ایفا کنید. شاید در ابتدا کمی گیج شوید اما خیلی زود قلقش به دستتان می‌آید. در این کار حرفه‌ای می‌شوید. بعد از یک روز تماشا کردن فکرهایتان، روی یک‌تکه کاغذ، تحلیل خودتان را بنویسید. با خودتان صادق باشید.

بورس در شیراز

هدف موسسه کارآفرین آوای مشاهیر:

اینها پرسش هایی هستند که سعی شده در این مقاله در موسسه کارآفرین آوای مشاهیر در راستای آموزش بورس در شیرازبطور مختصر پتسخ داده شوند. پس تا پایان با ما همراه باشید.

در مقابل واقعیت زندگی‌ خود مقاومت نکنید

چیزی که الان هستیم .نتیجه مستقیم و صد در صد افکاری است. که درگذشته داشتیم. این واقعیتی بسیار بزرگ و برای بیشتر ما بسیار دردناک است. چون در تمام طول زندگی خود به دنبال کسانی می‌گشتیم تا شکست‌های زندگی‌مان را بر سرشان خراب کنیم.  از داشتن یک زندگی فقیرانه در کودکی بگیر. تا سیستم آموزشی و زیرساخت‌های کشور، هیچ‌کدام از انتقادهای ما در امان نمانده‌اند. البته حرف ما این نیست که همیشه همه شرایط برای افراد مختلف در حد بسیار عالی بوده است.

 

تکلیف خودتان را با خواسته‌هایتان مشخص کنید

به زبان ساده، چه چیزی را واقعاً می‌خواهید؟ خواسته واقعی قلبتان چیست؟ بسیاری از ما هنوز واقعاً نمی‌دانیم که چه چیزی از زندگی‌مان می‌خواهیم. این ندانستن‌ها علت اصلی درجا زدن و پیشرفت نکردن است. چون به جای تمرکز بر یک هدف و جلو رفتن، مدام از این شاخه به آن شاخه می‌پریم .از هر چیزی کمی برمی‌داریم. دست‌آخر هم به جایی می‌رسیم که به خودمان و دیگران دروغ‌هایی پررنگ و لعاب می‌گوییم تا قلبمان دست ازسرمان بردارد و دیگر به جانمان نق نزند.

 

خوب یا بد؟ کوچک یا بزرگ؟ هیچ اهمیتی ندارد

قانون جذب با کائنات کار می‌کند. هر خواسته‌ای که داشته باشید. از مسیر واسطه شما یعنی ذهنتان به طور مستقیم به گوش جهان هستی می‌رسد. بی چک و چانه وارد فاز اجرایی می‌شود. کوچک یا بزرگ بودن افکارمان یا حتی اینکه فکرهایمان چقدر برای ما سودآور یا زیان‌بار هستند. برای جهان هستی هیچ اهمیتی ندارد. حتی اینکه ما آن چیز را واقعاً می‌خواهیم یا از آن به شدت متنفر هستیم هم ذره‌ای برای جهان هستی مهم نیست.

موتور جذب زندگی‌تان را روشن کنید:

بعد از آنکه در مورد پیش‌نیازهای گفته شده با خودتان به توافق رسیدید. نوبت آن می‌رسد که موتور قانون جذب را در زندگی‌تان روشن کنید. قانون جذب از سه مرحله تشکیل شده است:

  • مرحله اول: خواستن

در این مرحله باید به صورت کاملاً شفاف، خواسته خود را مشخص کنید. این خواستن باید آن‌قدر واضح باشد که آن را جلوی چشمانتان ببینید. تمام محدودیت‌ها را دور بریزید.  به قلبتان این جرات را بدهید تا آنچه را که واقعاً می‌خواهد به شما نشان دهد. در این میان باید نکته‌ای را در نظر بگیرید. وقتی می‌خواهید خواسته خود را مطرح کنید .باید مراقب معنای مثبت یا منفی آن باشید. مثلاً اگر زیر بار بدهی باشید، اولین و پررنگ‌ترین چیزی که به نظرتان می‌رسد. این است که می‌خواهید از شر تمام آن بدهی‌ها خلاص شوید.

  • مرحله دوم: ایمان داشتن

باید به عملی شدن خواسته خودتان ایمان داشته باشید. باور شما بسیاربسیار مهم است. باور کنید که نه تنها لیاقت رسیدن به خواسته‌تان رادارید. بلکه به آسانی آن را دریافت خواهید کرد. شاید در ابتدا جنگ و جدل‌هایی بین منطق و قلبتان به راه بیفتد. مثلاً منطقتان بگوید«چطور ممکنه چیزی که می‌خوام اتفاق بیفته؟ اصلاً مگه میشه؟» و قلبتان پاسخ دهد «معلومه که میشه. این‌همه آدم توی دنیا هستن که به راحتی به خواسته‌هاشون می‌رسن. منم نفر بعدی!» اشکالی ندارد. مهم این است که از قلبتان طرفداری کنید و به نتیجه کار ایمان داشته باشید.

  • مرحله سوم: هم‌جهت شدن

هم‌جهت شدن با خواسته‌تان یعنی تبدیل‌شدن به بزرگ‌ترین طرفدار قلبتان. باید با تمام وجودتان از خواسته خود حمایت کنید .آن را باور داشته باشید. مقدمات حضورش را آماده‌سازید. یکی از بزرگ‌ترین کارهایی که می‌توانید در مرحله هم‌جهت شدن با خواسته‌‌تان انجام دهید. استفاده از نیروی شگفت‌انگیز تصور است.