درخواست مشاوره تماس

جشنواره

باید کلاس آموزش بورس را از کجا شروع کنم؟

خودتان می‌توانید از هر جایی که هستید در کسری از ثانیه سفارش خریدوفروش خود را ثبت کنید. به‌این‌ترتیب تنها با داشتن اینترنت و وسیله‌ای برای اتصال، می‌توانید فعالیت کنید.

برای فعالیت در بازارهی مالی باید از خودمان شروع کنیم. اما چگونه؟

قبل از آن‌که به بحث شیرین سهام بپردازیم، لازم است بدانید که در بورس علاوه بر سهام شرکت‌ها (که ممکن است نوسان زیاد داشته باشند) ابزارهایی وجود دارند که ریسک کم‌تری دارند و سرمایه‌گذاری بر آن‌ها به هیچ دانش بورسی‌ای نمی‌خواهد.( کلاس آموزش بورس در شیراز )

یکی از این ابزارها صندوق است. صندوق با درآمد ثابت شبیه به‌حساب سپرده در بانک است. با این تفاوت که در بازه‌ای کوتاه‌مدت می‌توانید از سود سرمایه‌گذاری بلندمدت استفاده کنید( کلاس آموزش بورس در شیراز )

آموزش بازار مالی

برای فعالیت در بازارهای مالی و به خصوص بازارهای سرمایه قبل از ورود نیاز است تا حتما آموزش های لازم رو ببینید مطمعین باشد افرادی که در این بازارها حرفه ای هستند از ورود بدون آموزش شما لذت خواهند برد چون شما آخرین نفراتی خواهید بود که توانایی ورود با سرمایه دارند پس اون افراد به شما می فروشند و شما می مانید و یک خرید با قیمت های بسیار بالا که باعث حسرت شماخواهد شد شاید تا مدت ها پس قبل از سرمایه گذاری با یک مشاور در اون حوضه مشورت کنید.( کلاس آموزش بورس در شیراز )

بازار مالی

برای آشنایی بیشتر علاقمندان به بازارهای مالی و در راستای افزایش و گسترش دانش مالی موسسه آوای مشاهیر اقدام به برگزاری لایوهای پرسش و پاسخ در اپلیکیشن فضای مجازی اینستاگرام نموده است. برای حضور در لایوهای پرسش و پاسخ و افزایش دانش خود از چند طریق می توانید با ما در ارتباط باشید.( کلاس آموزش بورس در شیراز )
در صفحه مرورگر خود نام موسسه آوای مشاهیر را جستجو کنید.در اپلیکیشن اینستاگرام را جستجو بفرمایید( کلاس آموزش بورس در شیراز )

محیط معاملاتی ( کلاس آموزش بورس در شیراز )

محیط روانی جایی است که تمام اطلاعات حسی از محیط فیزیکی که به عنوان یک نیرو بر چشم ها، گوش ها، بینی، زبان و لامسه ما تأثیر می گذارد، مرتب، طبقه بندی، برچسب گذاری، سازمان دهی و ذخیره می شود.

همان طور که می دانید، انرژی در محیط فیزیکی هیچ فضایی را اشغال نمی کند . زیرا هیچ چیزی را نمی تواند جابه جا کند. این ویژگی بدون فضا ، بودن انرژی، کیفیت بدون بعد بودن انرژی را نمایان می کند

برای دستیابی به سطوح موفقیت، به عنوان حداقل نیاز معامله گران، آن ها باید اقدام به درک تفاوت های بازار کنندبرخلاف دیگر محیط های اجتماعی، مهارت های معامله گری، درجه بسیار بالایی از خود کنترلی و اعتماد به نفس را از معامله گر طلب می کند

 که موفقیت های او تابعی از آن ها است. با این حال بسیاری از ما نمی توانیم خود را کنترل کنیم. زیرا همانند بچه ها آموخته ایم که اختیار ما توسط یک محیط ساخت یافته قوی تر کنترل شود تا رفتار ما برای مطابقت با انتظارات جامعه اصلاح گردد. به این ترتیب ما تحت تاثیر نیروهای خارجی مجبور بوده ایم

در چهارچوب یک سیستم پاداش و مجازات، روش های خاصی از رفتار را بروز دهیم. مارک داگلاس حاصل تجربیات بیش از دو دهه معامله‌گری خود را در کتاب معامله‌گر منظم عرضه نموده است.