درخواست مشاوره تماس

جشنواره

رمزارز یا ارز دیجیتال چیست؟

احتمالاً تا به امروز واژگان گوناگونی مانند ارز دیجیتال، ارز مجازی، رمز ارز، ارز رمزپایه و یا ارز رمزنگاری ‎شده به گوشتان خورده است. در ابتدا باید بگوییم تمام این کلمات برگردان انگلیسی یک واژه است .و تمام این عبارات، بازگو کننده‌ی یک مفهوم بوده و آن همان کریپتوکارنسی (Cryptocurrency) است.کریپتوکارنسی یا همان ارز‌های دیجیتال همانطورکه از نامشان هم مشخص است. با ارز‌های بانکی (فیات) که امروزه می‌شناسیم متفاوت هستند .و به‌صورت دیتا‌های دیجیتال مبادله شوند. رمزارزها در چند سال اخیر فراز و نشیب‌های فراوانی را پشت سر گذاشته‌اند و این موضوع افراد بیشتری را در سراسر دنیا به سرمایه‌گذاری و اموزش بورس در این حوزه علاقمند کرده است. .آموزش بورس از صفر تا صد ( آموزش بورس آنلاین و حضوری )( کلاس آموزش بورس در شیراز،آموزش بورس صفر تاصد)

ارزهای دیجیتال چگونه کار می کنند؟

آن‌ها در یک دفترثبت عمومی به‌نام بلاکچین ذخیره می‌شوند، که شامل سوابق کل تراکنش‌ها از روز اول پیدایش این شبکه است و مدام به‌روزرسانی می‌شود. واحدهای ارز مجازی از طریق یک فرآیند به‌نام ماینینگ یا استخراج تولید می‌شوند. .آموزش بورس از صفر تا صد ( آموزش بورس آنلاین و حضوری )( کلاس آموزش بورس در شیراز،آموزش بورس صفر تاصد)

که شامل استفاده از قدرت کامپیوتری برای حل مسائل پیچیده‌ی ریاضی است که منجربه تولید کوین‌ها (سکه‌ها) می‌شود.مهم‌ترین تفاوت رمزارزها با پول معمولی در آموزش بورس در نحوه رمز‌نگاری و ذخیره آن‌ها است. برخلاف ارز‌های بانکی که از قبل با آن‌ها در اموزش بورس آشنا هستیم ارز‌های دیجیتال به‌شکل دیتا‌های دیجیتال در کامپیوتر‌ها یا کیف‌پول‌های دیجیتال ذخیره می‌شوند.رمزارزها توسط هیچ‌بانک یا موسسه مالی یا حتی دولتی کنترل نمی‌شود. و غیرقابل ردیابی هستند. ارز‌های دیجیتال در فضاهای تجاری P2P معامله می‌شوند؛ فضای P2P، وضعیتی است که دو کاربر به‌صورت مستقل و بدون وابستگی به‌هیچ مرکزیتی، اقدام به دادوستد در بورس ان کالا می‌کنند. .آموزش بورس از صفر تا صد ( آموزش بورس آنلاین و حضوری )( کلاس آموزش بورس در شیراز،آموزش بورس صفر تاصد)

دلایل استفاده از رمزارزها

رمزارزها به‌خاطر ارائه‌ سطح بالایی از امنیت و حریم خصوصی مورد استفاده قرار می‌گیرند. تراکنش‌های انجام‌شده توسط آن‌ها قابل جعل یا بازگرداندن نیست و از هزینه‌های جابه‌جایی نسبتاً پایینی برخوردارند که این آن‌ها را از ارز معمولی قابل اعتماد‌تر می‌سازد.ماهیت غیرمرکزی آن‌ها به‌این معنی‌است‌که برای همه در دسترس هستند، در‌حالی‌که بانک‌‌ها می‌توانند در رابطه بااین‌که به چه کسی اجازه‌ی بازکردن حساب می‌دهند، محدودیت قائل شوند. .آموزش بورس از صفر تا صد ( آموزش بورس آنلاین و حضوری )( کلاس آموزش بورس در شیراز،آموزش بورس صفر تاصد)

هدف موسسه کارآفرین آوای مشاهیر:

پرسش هایی که سعی شده در این قسمت در موسسه کار آفرین آوای مشاهیر در راستای آموزش بورس در شیراز منتشر شده. به طور مختصر پاسخ داده شوند. پس تا پایان با ما همراه باشید.

از کجا شروع کنم؟        دوره جامع نوابغ بورس          دوره جامع اسطوره طلا          دوره نوابغ توربو              دوره رایگان معرفی اسطوره طلا       دوره معامله گر منضبط

دوره رایگان معرفی معامله گر منضبط

تفاوت پول معمولی با ارز دیجیتال چیست ؟

ارزهای رسمی مثل ریال، دلار یا یورو توسط بانک‌مرکزی هر کشور منتشر می‌شود. بانک‌مرکزی باید مقداری شیء با ارزش نظیر طلا را به‌عنوان پشتوانه این پول منتشرشده در اختیار داشته‌باشد. اما ارز دیجیتال این‌گونه نیست و بیشتر آنها بدون هر نوع پشتوانه فیزیکی منتشر می‌شوند.در تراکنش‌های آنلاین بین دو نفر، معمولاً یک واسطه مانند بانک وجود دارد که بر آن نظارت می‌کند. اما نقل‌‌و‌انتقال ارز دیجیتال بین دو نفر به‌صورت همتا‌به‌همتا (P2P) صورت می‌گیرد. به‌جای وجود یک نهاد واسطه مرکزی مثل بانک درستی تراکنش در ارز دیجیتال توسط شبکه‌ای از کاربران که بر روی شبکه بلاکچین حضور دارند تایید می‌شود. .آموزش بورس از صفر تا صد ( آموزش بورس آنلاین و حضوری )( کلاس آموزش بورس در شیراز،آموزش بورس صفر تاصد)

معرفی ارزهای دیجیتال محبوب

بیت‌کوین
 اتریوم
ریپل
ویژگی های استفاده از ارز دیجیتال چیست؟

عدم امکان تقلب

انجام سریع نقل و انتقالات

هزینه های کم تر برای انجام تراکنش

عدم امکان سرقت هویت

نامتمرکز بودن

شناخته شده در سطح جهانی

عدم امکان تصرف آن

عدم خلق پول بی‌رویه و کنترل تورم

تسهیل در جهانی شدن کسب و کارها .آموزش بورس از صفر تا صد ( آموزش بورس آنلاین و حضوری )( کلاس آموزش بورس در شیراز،آموزش بورس صفر تاصد)

از ترید ارز دیجیتال تا فیات: تصور کنید که شما مقداری پول دارید و می‌خواهید آن را در فضای کریپتوکارنسی‌ها سرمایه گذاری کنید. در این صورت از کجا شروع می‌کنید؟ پاسخ «صرافی» است. پورتال‌هایی که دنیای ما را با دنیای ارزهای دیجیتال مرتبط می‌سازند، «صرافی‌ها» هستند. صرافی‌های بسیاری برای انجام این کار وجود دارند. اما قبل از انتخاب یکی از آن‌ها برای ترید ارز دیجیتال خود باید نکته‌هایی را در نظر بگیرید و صرافی‌ها را از این نظر بررسی کنید: .آموزش بورس از صفر تا صد ( آموزش بورس آنلاین و حضوری )( کلاس آموزش بورس در شیراز،آموزش بورس صفر تاصد)

 اعتبار:

قبل از هر اقدامی، ابتدا مطمئن شوید که این صرافی در کشور و منطقه‌ی سکونت شما در دسترس است و سرویس ارائه می‌دهد یا خیر. برای مثال بسیاری از صرافی‌ها همانند coinbase، kraken، PoloniexBittrexBitfinexBithumbCoinone اجازه عضویت به ایرانیان را نمی‌دهند؛ بنابراین پیش از افتتاح حساب بررسی کنید که کدام صرافی برای کشور شما ممنوعیت معامله ایجاد نمی‌کند. .آموزش بورس از صفر تا صد ( آموزش بورس آنلاین و حضوری )( کلاس آموزش بورس در شیراز،آموزش بورس صفر تاصد)

شهرت و سابقه:

نکته بعدی که باید آن را بررسی کنید شهرت و سابقه آن صرافی است. آیا کاربرانش از خدمات آن صرافی راضی هستند؟ آیا اخیراً هک شده است؟ چقدر معامله در آن ایمن است؟ آیا مردم شکایاتی از آن صرافی کرده‌اند؟ سایت Twitter و Reddit منابع خوبی برای بررسی نظرات در این خصوص هستند.

سرمایه گذاری در آموزش بورس

 

با آموزش  بورس شروع کردیم و اکنون لازم است بگوییم که آموزش نه تنها گام آخر که همراه همیشگی در مسیر سرمایه گذاری در این بازار جذاب است و تنها آموزش  بورس و تجربه است .که رمز پیشرفتی است که شما را هر روز از دیروز خود باهوش‌تر می نماید. .آموزش بورس از صفر تا صد ( آموزش بورس آنلاین و حضوری )( کلاس آموزش بورس در شیراز،آموزش بورس صفر تاصد)

توقف در مسیر یادگیری، به معنی آمادگی برای مغلوب شدن در برابر ریسک‌هاست. نکته مهم در آموزش بورس، تعریف “مسیر صحیح و منظم یادگیری” است، در کلاس آموزش بورس دوره جامع نوابغ بورس موسسه اوای مشاهیر، بسته به سطح نیاز شما در آموزش، مقالات متعددی و ویدیو های آموزش در آموزش بورس  آماده است. تا شما را بر ریسک‌های بازار غالب کند! .آموزش بورس از صفر تا صد ( آموزش بورس آنلاین و حضوری )( کلاس آموزش بورس در شیراز،آموزش بورس صفر تاصد)

موسسه اوای مشاهیر از سال 1392به صورت تخصصی بر روی آموزش بورس سرمایه گذاری در بورس فعالیت می کند.و دوره های و آموزش های تولید شده پختگی بسیار بالایی دارند. و دانشجویان بسیار از موسسه آوای مشاهیر در حال کسب سود از بورس و خرید و فروش سهام در بورس هستند. .آموزش بورس از صفر تا صد ( آموزش بورس آنلاین و حضوری )( کلاس آموزش بورس در شیراز،آموزش بورس صفر تاصد)

در هر گامی که هستید می­توانید در ساعات اداری با شماره 07136398831 تماس بگیرید و تمامی سوالات خود را از مشاوران آموزش موسسه آوای مشاهیر بپرسید. .آموزش بورس از صفر تا صد ( آموزش بورس آنلاین و حضوری )( کلاس آموزش بورس در شیراز،آموزش بورس صفر تاصد)

 نرخ مبادلات:

در مرحله‌ بعد باید نرخ مبادلات آن صرافی را بررسی کنید. صرافی‌های مختلف ممکن است نرخ‌های متفاوتی داشته باشند که باید حتماً آن را در نظر داشته باشید.پس در اموزش بورس به شیوه صحیح کوشا باشید. .آموزش بورس از صفر تا صد ( آموزش بورس آنلاین و حضوری )( کلاس آموزش بورس در شیراز،آموزش بورس صفر تاصد)

امنیت:

همیشه صرافی را انتخاب کنید .که به‌ نوعی از شما ID یا شناسه‌ی تائید هویت می‌خواهد. اگرچه این کار ممکن است زمان‌بر باشد، اما به همین علت، معامله شما در این صرافی در مقایسه با یک صرافی ناشناس، صد برابر امن‌تر می‌شود. برای خرید ارزهای دیجیتال در ابتدا باید صرافی مورد نظرتان را -که به شما امکان خرید و فروش ارز مورد نیازتان را می‌دهد – انتخاب کنید. تا حد امکان سعی کنید کریپتوکارنسی خود را در آن صرافی ذخیره نکنید زیرا امکان هک شدن وجود دارد. شما باید ارزهای دیجیتال‌تان را در کیف پول یا همان «wallet» ذخیره کنید. در واقع کیف پول، آدرسی روی زنجیره‌ی بلاکچین است. چیزی شبیه به این که آدرسshirazbours.com شما را به صفحه‌ وب‌سایت ما هدایت می‌کند. پس می‌توانید ارز دیجیتال خود را به جای صرافی در یک کیف پول الکترونیکی آنلاین یا آفلاین ذخیره کنید. .آموزش بورس از صفر تا صد ( آموزش بورس آنلاین و حضوری )( کلاس آموزش بورس در شیراز،آموزش بورس صفر تاصد)

بزرگترین توصیه؟

یک توصیه بزرگ که به شما داریم این است که آموزش بورس یک مسیر بسیار طولانی است .که تیم موسسه آوای مشاهیر در تمام این مسیر همراه شما هستیم. آموزش بورس رایگان و آنلاین  همه در همین راستا برای شما ایجاد شده‌اند.فراموش نکنید، که یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت در آموزش بورس ،  روش های صحیح  سرمایه گذاری در بورس این است که مطالب را به درستی و تفکیک شده و در راستای همان بازار مد نظر آموزش ببینید. .آموزش بورس از صفر تا صد ( آموزش بورس آنلاین و حضوری )( کلاس آموزش بورس در شیراز،آموزش بورس صفر تاصد)

 

ما در موسسه آوای مشاهیر این کار را برای شما کرده‌ایم، به عبارت بهتر اگر شما از جای اشتباهی آموزش خود را شروع کنید ممکن است به دلیل پیچیدگی مباحث، فکر کنید بورس و آموزش بورس چیز سختی است و ممکن است برای شما مناسب نباشد. .آموزش بورس از صفر تا صد ( آموزش بورس آنلاین و حضوری )( کلاس آموزش بورس در شیراز،آموزش بورس صفر تاصد)

اموزش بورس یکی از جذاب‌ترین و بهترین بازارهای سرمایه گذاری می باشد، که با کمی آموزش بورس به شیوه  درست می‌توانید به نتیجه دلخواه خود برسید، پس به صورت گام به گام با ما در این مقاله  همراه باشید تا بتوانید مسیر آموزش سرمایه گذاری در بورس  و اموزش بورس خود را درست و سریع شروع کنید. .آموزش بورس از صفر تا صد ( آموزش بورس آنلاین و حضوری )( کلاس آموزش بورس در شیراز،آموزش بورس صفر تاصد)

 

هدف موسسه کارآفرین آوای مشاهیر:

پرسش هایی که سعی شده در این قسمت در موسسه کار آفرین آوای مشاهیر در راستای آموزش بورس در شیراز منتشر شده. به طور مختصر پاسخ داده شوند. پس تا پایان با ما همراه باشید.