درخواست مشاوره تماس

جشنواره

صندوق طلا و همه چیز درباره معاملات آن و صندوق لوتوس

موسسه کارآفرین

آوای مشاهیر

هیچ گاه مقدار حقوقت را با اندازه استعدادت اشتباه نگیر…!

آموزش صندوق لوتوس و معامله گری/کلاس آموزش بورس در شیراز

موسسه کارآفرین آوای مشاهیر اولین برگزار کننده دوره آنلاین در ایران

صندوق لوتوس

صندوق .لوتوس چیست؟

کالایی در بورس اوراق بهادار و آتی بر مبنای سکه طلا.

تفاوت سکه طلا و صندوق لوتوس

سکه طلا باید مبلغ کامل یک سکه کامل را بپردازید اما صندوق طلا با خرید مثلا 9000 تومان بخشی از صندوق لوتوس را خواهید داشت.

مقایسه سرمایه گذاری طلا و صندوق

برای خرید طلا علاوه بر درصد هایی مثل اجرت و ارزش افزوده مشکلاتی مانند نگهداری و ریسک تقلبی بودن را هم باید در نظر بگیریم که در صندوق طلا این موارد را نخواهیم داشت.

نحوه معامله صندوق لوتوس

برای معامله صندوق.طلا در بورس اوراق بهادار نماد صندوق طلای لوتوس را سرچ کرده و معاملات خود را انجام می دهیم.

استراتژی مناسب در خرید طلا

داشتن استراتژی مناسب بسیار مهم است اما باید حتما تکنیکال و بنیاد را هم در نظر گرفت.

دوره آموزش گواهی سپرده سکه طلا و صندوق لوتوس

اگر میخواهید یک دوره کامل با مثال و نحوه معامله صندوق لوتوس را داشته باشید،دوره گواهی سپرده سکه طلا مسسه آوای مشاهیر را به شما پیشنهاد می کنیم.

آموزش های مرتبط

فرصت ها تکرار نمی شوند، زمانی که باران طلا می بارد سطل زیر آن بگذار نه یک قاشق!

جلسات اول هر دوره آموزشی را رایگان تماشا کنید.

صندوق طلا و طلای لوتوس

ما در طول تاریخ طلا را به عنوان یک کالای سرمایه‌ گذاری و پس انداز می‌ شناسیم.

یعنی طلا می‌ خریم و پس انداز می کنیم. تا هم ارزش پولمان حفظ گردد و هم اگر روزی نیاز به پول نقد داشتیم بفروشیم.

همه این خرید و فروش ‌ها را هم با طلای فیزیکی انجام داده ‌ایم،،و هیچ ایده ای راجع به طلای غیرفیزیکی  نداشتیم، چرا که احتمالا عده کمی صندوق سرمایه گذاری طلا را می ‌شناسند.

سرمایه گذاری طلا و مقایسه با صندوق طلا

طلاهای بسیار  زیادی پای خرید خانه، ماشین، لوازم منزل، روز مبادا و … فروخته شده است. گذشته از طلای زینتی، برخی پول نقدشان را صرف خرید سکه می ‌کنند. تا هزینه اجرت ساخت ندهند. و هزینه درصد و سود اضافه را هم نپردازند. و سرمایه‌ گذاری مقرون به صرفه ‌تری داشته باشند.

طلا هم هیچ وقت دست رد به سینه هیچ سرمایه ‌گذاری نزده .و تا به امروز افت چشم گیری نداشته،. در عوض گاهی چنان سود داشته که حسرتی شده روی دل بسیاری از مردم که پول نقد خوابیده .توی بانک داشته ‌اند. مثل 2 سال پیش و یا سال 1401 که پیش روی ماست ،. یک فرصت فوق العاده برای سرمایه گذاری در صندوق .طلا است.حتما در ادامه با ما همراه باشید. همین ویژگی طلا، باعث شده صندوق ‌های سرمایه ‌گذاری طلا  و صندوق لوتوس به وجود بیایند و در بازار سرمایه ‌گذاری فعالیت کنند.

چگونه صندوق طلا را معامله کنیم؟

صندوق ‌های .طلا ابزار نسبتا جدیدی هستند که این امکان را به سرمایه ‌گذار می ‌دهد .بدون خرید فیزیکی سکه در این فلز گران بها سرمایه ‌گذاری کنند.  با توجه به ذات صندوق‌ های سرمایه ‌گذاری مشترک، این سرمایه ‌گذاری یعنی طلای لوتوس  می تواند به‌صورت غیرمستقیم و از طریق یک سبدگردان حرفه ‌ای انجام می‌ شود تا حتی‌ المقدور از نوسانات ناگهانی سرمایه‌ گذاری در امان باشد. و یا از طریق سرمایه گذاری مستقیم توسط خود شما به آموزش  دوره گواهی سپرده سکه طلا و صندوق .طلا ، براحتی یاد بگیرید و از نوسانات بازار سکه طلا و طلا لوتوس سود کسب کنید.