درخواست مشاوره تماس

جشنواره

شما باید رفتارهای بازار، الگوها و تمایلات بازار را بیاموزید :

که می خواهد در آینده رخ بدهد و این کار برایتان فرصت معاملاتی فراهم می کند. این با بررسی حرکات قیمت و توجه به حمایت و مقاومت ها، اندیکاتورها و وقایع اقتصادی و … ممکن است. مشاهدات خود را ثبت کنید و ارقامی را تهیه کنید که بتوانید ستاپ ها یا الگوهای مختلف را دنبال کنید.

هدف موسسه کارآفرین آوای مشاهیر:

اینها پرسش هایی هستند که سعی شده در این مقاله در موسسه کار آفرین آوای مشاهیر در راستای آموزش بورس در شیراز منتشر شده است . به طور مختصر پاسخ داده شوند. پس تا پایان با ما همراه باشید.

اینجا، جایی است که داشتن ژورنال معاملاتی لازم است. با استفاده از ژورنال شما می توانید تمرکز خود را روی موقعیت هایی بگذارید که احتمال برد بیشتری دارند و موقعیت های بازنده را شناسایی کنید.

همچنین شما به یک مدیریت ریسک پولادین احتیاج دارید.

می توانید شیب موفقیت در بلند مدت را در جهت خود قرار بدهید، اگر عادت کنید که در معاملات ریسکتان را مدیریت کنید. (روشی را طراحی و اجرا کنید که در نهایت میانگین سودتان از زیان بزرگتر باشند.)

هر چقدر نسبت ریسک به ریوارد بهینه تری را داشته باشید، کمتر روی برد در هر معامله حساس می شوید. برای مثال، اگر شما متوجه شوید که در تشخیص سقف دوقلوها و معامله کردن آنها خوب عمل کرده اید پس باید استراتژی را طراحی کنید که به ستاپ های سقف دوقلو بهای بیشتری دهد. اگر بتوانید مقدار کافی از این معاملات داشته باشید و بردها از باخت ها بیشتر باشد، در دراز مدت سودده خواهید بود.

آخرین موضوع که اهمیت قابل توجهی دارد این است که می توانید از تحلیل های دیگر معامله گران هم بهره برداری کنید. اینترنت پر از تحلیل های اقتصادی و تکنیکالی است. با داشتن نظرات دیگران، مطمئن خواهید شد که در تله تعصب تایید  نخواهید افتاد ( confirmation bias).

البته، به غیر از این ها راه های دیگری هم هست. اما باید همیشه به یاد داشته باشید که مجبور نیستید بدانید بازار دقیقا کجا می رود، شما کافی است بدانید که قیمت احتمالا در کدام جهت حرکت می کند و هر وقت که پیش بینی درست از آب درآمد نهایت بهره برداری را داشته باشد.