درخواست مشاوره تماس

جشنواره

کتاب معامله گری تحلیل گری برای چه افرادی می تواند مفید باشد؟

بازارهای سرمایه و بورس های مختلف ساده نیستند و حتی سخت هستند .البته این مقیاس من از راحتی به خاطر مقایسه بازارهای سنتی است  در مقابل بازارهای نو ظهوری مثل بورس ها، البته همینطور که همه شما هم می دانید .سود  این بازارها و تعداد فرصت هایی که جهت سرمایه گذاری به شما در این بازار داده می شود. با بازارهای سنتی قابل قیاس نیست.

موسسه آوای مشاهیر

من فرزین حفار با تاسیس موسسه آوای مشاهیر تمام اهتمام و تلاش خود را گذاشته ام .تا با آگاه سازی افرادی که تمایل به حضور در این بازارها دارند هزینه های فرصتی و هزینه های مالی که شخص خود من برای رسیدن به موفقیت در بازارهای سرمایه انجام داده ام .دوباره توسط افرادی که مثل روزهای اول حضور من در بازارهای سرمایه پرداخت کرده ام. پرداخت نکنند.

سراب معامله گری

  • امیدوارم با معرفی کتب های کاربردی و انتشار ویدیوهای آموزشی در زمینه بورس و بازارهای مالی بسیار کاربردی که از دوره های مختلف داخلی و خارجی کسب کرده ام. بتوانیم گامی هر چند کوچک در رسیدن به موفقیت افراد مشتاق در بازارهای سرمایه داشته باشم. و شما را از گرفتار شدن در سراب های معامه گری بازدارم، .
  • فراموش نکنید که در بازاری می خواهید فعالیت کنید که 90% افراد شرکت کننده .در اون پول خودشون رو از دست داده اند یا خواهند داد پس تمام سعی خودتون رو بکنید که با آگاه ترین حالت ممکن وارد بازارشوید تا اگر شکستی ایجاد شد تجربه باشد نه تنفر از بازارها که البته آموزش های مناسب شما را دچار ضررهای سنگین نخواهد کرد و سود و ضررها با استاده از قانون مدیریت سرمایه همیشه قائده مند خواهد بود

توهمات یک معامله گر بظاهر حرفه ای

در اکثر کتاب‌ها و آموزشگاه‌های بورسی، با آموزش روش‌های تکنیکال و فاندامنتال به دانشجو القا می‌کنند که او یک تحلیل‌گر و معامله‌گر حرفه‌ای است و او را در دریای بازارهای مالی رها کرده و توهمات زیر را در ذهن وی ایجاد می‌کنند:

  • افراد به این فکر می افتند که کار خودم رو رها کنم و به سمت این بازارها برم.
    آینده خودم رو بر مبنای موفقیت سریع در این بازارها برنامه ریزی کنم.
    درآمد خودم رو با خروجی مالی یک معامله گر حرفه ای مقایسه کنم
    بدون هیچ متد معاملاتی و هیچ استراتژی قوی وارد بازار میشم منظورم همون پله های موفقیت هست که من اسمش رو گذاشتم اصول معامله گری موفق وافتخار ما آموزش اصولی قوانین معامله گری در بازارهای سرمایه است و باید یک فرد معامله گر در بازارهای بورس همیشه این قوانین رو رعایت کند تا بقای معامله گر بازارهای بورس در هر بازار سرمایه ای حفظ شود.
متاسفانه باید بگم که اگر معامله گر به اصول موفقیت معاملاتی نرسیده باشه اتفاق های زیر اجتناب ناپذیر خواهد بود:

معاملات زیان ده خودش رو نمیبنده .و باعث میشه این معاملات زیان ده هر روز و هر لحظه بزرگتر بشه .و نتیجه چنین کاری به آتش کشیده شدن کل سرمایه شما خواهد بود.
زندگی شخصی فرد دچار بحران شاید بشه .که از طرف اطرافیان دچار سرزنش قرار بگیری. و کلمات رایج را خواهی شنید .،تو رو چه به این کارا، همین پولی که داشتیم تموم کردی. و الان با خیال راحت زندگی کن و …. این حرف های افرادی هست .که هیچ وقت برای رویای بهتر زندگی کردن تلاش نکردن .پس به این حرف ها هیچ وقت اهمیت نده اما اصول رو فرا بگیر و موسسه آوای مشاهیر (موسسه آوای مشاهیر) بهت قول میده با یادگیری درست اصول معامله گری تو موفق خواهی شد.

هدف موسسه کارآفرین آوای مشاهیر:

پرسش هایی که سعی شده در این قسمت در موسسه کار آفرین آوای مشاهیر در راستای آموزش بورس در شیراز منتشر شده. به طور مختصر پاسخ داده شوند. پس تا پایان با ما همراه باشید.

 اصول معامله گری

اگر اصول کار در بازارهای مالی را کامل ندانید. از بازار متنفر میشید. و شاید هیچ وقت به این بازارها برنگردید .در صورتی که شاید روحیه شما برای چنین بازاری ساخته شده باشه ولی شما نتوانستید. به درستی از اصول موفقیتی یک معامله گر استفاده کنید.. و در نهایت به اخراج شدن شما از بازارهای سرمایه منتهی میشه.

در حال حاضر اکثر مراکز آموزشی بر اساس اصول چند ده سال قبل در حال آموزش هستند .ابزارهای تکنیکی ابزارهای بنیادی و فراموش کرده اند .که بازارهای مالی هر روز در حال دگرریسی و تغییر هستند .البته نباید این نکته رو هم نگفت که افراد زیادی در حال سعی در تغییر این شرایط هستند. که به علت هزینه های سنگین تبلیغات .یا مشغله های کاری با توجه به سعی زیاد خیلی نتوانسته اند شرایط را تغییر دهند.

شناخت بازیگران بازار مالی

باید بر اساس شناخت بازیگران هر بازار روشی کارا خلق کرد .و بعد آن را به سبک‌های متفاوتی درگذشته بازار به‌دفعات چک کرد. و بر اساس کارنامه کاری به‌دست‌آمده، .یک مدیریت ریسک و مدیریت سرمایه حرفه‌ای طراحی کرد.
در نهایت با قرار گرفتن در کنار افراد حرفه ای و پایبندی به اصول معامله گری بازار سرمایه

کتاب معامله گری تحلیلی

ود ریک کلام وفاداری به سیستم معاملاتی،.. …تجربه بیش از یک دهه در بازارهای مالی به من ثابت کرد. که توجه به شناخت بازیگران بازار می‌تواند معامله‌گر را به درجه حرفه‌ ای بودن برساند،. امری که هیچ کتاب و آموزشگاهی شاید به آن به صورت حرفه ای توجه نکند.
نام کتاب: معامله‌ گری مخالف ‌تحلیل‌ گری.
نویسنده: سجاد بوربور حسین بیگی.
ناشر: آراد.
سال انتشار: 1399
قطع: وزیری.
صفحه: 256
قیمت: 79/000 تومان
نوبت چاپ دوم

موسسه آوای مشاهیر

موسسه آوای مشاهیر افتخار خود می داند .که با معرفی کتب بازارهای مالی در راستای گسترش بیشتر این دانش گام برمی دارد.
موسسه آوای مشاهیر خود را مفتخر میداند .که نقطه نظرات همراهانی که این کتاب را مطالعه فرموده اند، در بخش دیدگاه به اشتراک می گذارد.