درخواست مشاوره تماس

جشنواره

موسسه کارآفرین اوای مشاهیر

1- متا استاک یکی از محبوب‌ترین نرم افزارهای بورس

MetaStock از نرم افزارهای تکنیکال و محبوب است که برای تحلیل بازار بورس مورد استفاده قرار می‌گیرد. بیش‌تر از ۳۰۰ اندیکاتور تکنیکال در این نرم افزار قرار دارد. طراحی داخلی نرم افزار را می‌توان به کمک اصلاح فیبوناچی، جهت تکمیل کردن اندیکاتورهای تکنیکال، اطلاعات بنیادین، اخبار یکپارچه و غیره بهتر کرد تا کار کردن با آن بهینه‌تر باشد. علاوه بر این می‌توان معیارهای فیلتر و نمایش داده‌ها را هم در این نرم افزار اختصاصی کرد تا به امکاناتی که مورد نیازتان است دسترسی داشته باشید. بازارهای مالی به کمک این نرم افزار در دستان شماست. این نرم افزار نیز برای ورود داده و تهیه‌ آن ایراداتی دارد که می‌توان از نرم افزارهای دیگر برای برداشت دیتا و انتقال آن به متا استاک استفاده کرد.

موسسه کارآفرین اوای مشاهیر

مزیت های استفاده از متا استاک

مطالعه‌ مقایسه‌ای که توسط این نرم افزار انجام می‌شود، به کیفیت کار آن کمک کرده است. فیلترهایی که کاربر می‌تواند خود با برنامه‌نویسی روی آن قرار دهد از دیگر مزیت‌هایی است که متا استاک دارد. البته باید بتوانید زبان برنامه‌نویسی را به صورت حرفه‌ای کار کنید یا از کسانی که در این حیطه کار می‌کنند، کمک بگیرید.

2- ادونسد گت (Advanced Get) یک نرم افزار بورس برای افراد مبتدی

هنگامی که تازه شروع به کار می‌کنید، احتمالاً هنوز با نرم افزارها نیز نمی‌توانید راحت کار کنید. پس باید نرم افزاری را برگزینید که محیط کاربری ساده و قابل فهمی داشته باشد. همچنین نرم افزار باید بتواند اطلاعات اولیه و دقیق را در اختیارتان قرار دهد. روش‌های منحصر به فردی که بر اساس قواعد تحلیل بورس توسط Advance GET ارائه می‌شود، به شما کمک می‌کند تا معیارهای مورد نیاز برای خرید و فروش بورس را مشخص کرده و طبق آن‌ها عمل کنید. نرم افزار مذکور حوزه‌ ورود، پشتیان، مقاومت و خروج شما را مشخص می‌کند تا بهتر به موقعیت معاملاتی خود وارد شوید و شروع به فعالیت کنید.

مزایای استفاده از Advance GET

اگر یک فرد مبتدی هستید که می‌خواهید یک رویکرد مبتنی بر قاعده‌ عینی را دنبال کنید؛ بهترین گزینه برای شما همین نرم افزار است. از سوی دیگر افراد حرفه‌ای که قصد دارند موقعیت معاملاتی بهینه‌تری را داشته باشند، از دیگر متقاضیان این نرم افزار هستند، زیرا استفاده از Advance GET باعث تحلیل بهتر بازار و بررسی جزئیات آن توسط افراد حرفه‌ای می‌شود. حتی شرکت‌های بزرگی که به عنوان راهنما برای مشتریان خود عمل می‌کنند، می‌توانند از این برنامه استفاده کنند. نرم افزار فوق، چارت قیمت را با رابط کاربری دوستانه‌ای ارائه می‌دهد و برای اطلاع و مقایسه‌ قیمت‌ها هم می‌توان از آن نهایت بهره را در بازار بورس برد.

آموزش نرم افزارهای بورس توسط چه کسانی انجام می‌شود؟

 

اگر خودتان اطلاعات کافی در مورد نرم افزارهای مختلف و روش کار با آن‌ها را می‌دانید که مشکلی نخواهید داشت؛ اما ممکن است جزو افرادی باشید که تازه به بازار بورس وارد شده‌اید و اطلاعات اولیه‌ای در این مورد دارید. از طرفی برای کسانی که چندان با نرم افزارهای رایانه‌ای کار نکرده‌اند، ممکن است درک اولیه از نرم‌ افزارهای بورس هم سخت باشد. کارگزاری‌های مختلفی در زمینه‌ بورس فعالیت می‌کنند که از همان ابتدا برای دریافت کد بورسی که قدم اول ورود به بازارسرمایه ‌گذاری بورس است، باید با آن‌ها در ارتباط باشید. یک کارگزاری خوب، امکان آموزش بورس و روش‌های سرمایه‌گذاری و درآمدزایی در آن را برای کاربران خود فراهم می‌کند. یکی از اولین ابزارهایی که در حین آموزش، به مراجعه‌کنندگان ارائه می‌شود، نرم افزارهای بورس است. هر چند ظاهر محیط برنامه‌ها ممکن است برای تازه کارها نامفهوم باشد؛ ولی استفاده از این نرم افزارها بسیار راحت است. از این رو با آموزشی ساده توسط نمایندگان کارگزاری‌ها در کلاس‌های بورس به صورت حضوری یا آنلاین، امکان کار با آن‌ها را خواهید داشت. از طرفی تحلیل‌های دقیق بر اساس مقایسه و محاسبات زیادی که در نرم افزار صورت می‌گیرد، مقدور است. با توجه به مطالب ذکر شده، در صورتی که قصد دارید یک سرمایه‌گذاری مطمئن داشته باشید و سود بیشتری در بازار بورس به دست آورید، بهترین راه استفاده از نرم افزارهای تحلیلی مختلفی است که به شما در این زمینه کمک زیادی می‌کنند و کار در این بازار پر پیچ و خم را بسیار ساده‌تر انجام می‌دهند.