درخواست مشاوره تماس

جشنواره

موسسه کار آفرین آوای مشاهیر

مقدمه ای بر نرم افزار تحلیل تکنیکال داینامیک تریدر

نرم افزار داینامیک تریدر (Dynamic Trader) در سال 1997 توسط رابرت ماینر و مجموعه داینامیک تریدینگ ارائه شد. رابرت ماینر یک تحلیل گر و معامله گر موفق در جهان است که در مسابقات جهانی معامله گری معتبر، مقام اول را کسب نموده است. او همچنین نویسنده کتاب داینامیک تریدینگ در خصوص امواج الیوت و استراتژی های مبتنی بر آن است و سبک خود را گسترش داده است.

این نرم افزار یکی از بهترین نرم افزارهای تحلیل تکنیکال می باشد. از سال ارائه اولیه نرم افزار داینامیک تریدر، تاکنون بسیاری از ویژگی های اصلی در DT اصلاح شده ، گسترش یافته و حتی ساده شده است. این نرم افزار تجاری توسط تاجران در بیش از 30 کشور جهان استفاده می شود.

از ویژگی های نرم افزار داینامیک تریدر (Dynamic Trader)، می توان به ابزارهای کارا و منحصربفرد آن در تحلیل همزمان قیمت، زمان، الگو و مومنتوم اشاره نمود. همچنین این نرم افزار دارای الگوهای تشخیص اتوماتیک امواج الیوت و اهداف آن است که به تشخیص شما در تحلیل امواج الیوت کمک می نماید.

از دیگر ویژگی های این نرم افزار، اسکنرهایی است که قادر است تعداد زیادی از نمادها را با صرف کمترین وقت اسکن کرده و الگوهای تشخیص داده شده و اهداف آنها را به کاربر نمایش دهد. همچنین می تواند این موارد را بر روی نمودار مشخص نماید تا کاربر قادر به بررسی و تشخیص دقیق تر باشد. یکی از ویژگی‌های جالب نرم‌افزار داینامیک تریدر مقایسه دو نمودار باهم، هم ازنظر روندی و هم مقایسه نسبت آن‌ها می‌باشد.

 

 

نرم افزار داینامیک تریدر همچنین دارای ابزارها، اندیکاتورها و اوسیلاتورهای منحصر بفرد خود مانند DT اسیلاتور و ابزارهای فیبو زمانی اصلاحی، اکسپنشن و اکستنشن و ترکیب آن با فیبو های قیمتی و … می باشد.

نرم افزار داینامیک تریدر یکی از بهترین نرم افزارهای تحلیل تکنیکال است که نه تنها در بعد قیمت، بلکه در بعد زمان ابزارهای مناسبی را برای تحلیل در اختیار شما قرار می دهد.

این نرم افزار همچنین در بررسی امواج الیوت به خصوص اگر از پیروان سبک رابرت ماینر باشید با ابزارها و نشانگرهای اتوماتیک و دستی خود بسیار به شما کمک می کند.

اندیکاتور انتقال دیتا ورژن 4.1 جهت متاتریدر 4

اندیکاتور انتقال دیتا ورژن 4.1 متا تریدر 5

داینامیک تریدر ورژن 5.0.8 با نصب و کرک

Dynamic_Trader_6.2.2.128_(2011)

DT7

DynamicTrader_7.1.2

موسسه آوای مشاهیر افتخار خود می داند که با معرفی و آموزش نرم افزارهای بازارهای مالی در راستای گسترش بیشتر این دانش گام برمی دارد. جهت آشنایی با نوار ابزارهای و نحوه کارکرد این نرم افزار به بخش دوره های آموزشی مراجعه فرمایید.
موسسه آوای مشاهیر خود را مفتخر میداند که نقطه نظرات همراهانی که این نرم افزار را استفاده فرموده اند، در بخش دیدگاه به اشتراک می گذارد.