درخواست مشاوره تماس

جشنواره

دوره اصول بازار سرمایه

موسسه کارآفرین

آوای مشاهیر

هیچ گاه مقدار حقوقت را با اندازه استعدادت اشتباه نگیر…!

آموزش آمادگی آزمون اصول بازار سرمایه ایران/کلاس آموزش بورس در شیراز

موسسه کارآفرین آوای مشاهیر اولین برگزار کننده دوره آنلاین در ایران

آموزش آمادگی آزمون اصول بازار سرمایه ایران فهم و تحلیل صورت‌های مالی

آزمون اصول بازار سرمایه

آزمون اصول بازار سرمایه اولین و یکی از مهم‌ترین آزمون‌های سازمان بورس است چرا که دارا بودن گواهی‌نامه اصول بازار سرمایه پیش‌نیاز آزمون‌های بعدی است.

آزمون اصول بازار سرمایه شامل:

آزمون اصول بازار سرمایه، شامل هفت سرفصل اعم از فهم و تحلیل صورت‌های مالی، مقدمات بازارها، ابزارها و نهادهای مالی، مقدمات امور مالی شرکتی، مقدماتی بر اقتصاد، روش‌های کمی مقدماتی، اصول بازار سرمایه اسلامی و اخلاق حرفه‌ای و همچنین مقررات اصول بازار سرمایه می‌شود.

آمادگی برای آزمون اصول بازار سرمایه

آمادگی برای آزمون بازار سرمایه در ایران یکی از چالش‌های مخاطبان مشاغل سرمایه‌گذاری و کسب‌وکارهای مالی است. طبق قانون بازار اوراق بهادار از سال 1384 تصدی بسیاری از سمت‌های نهادهای مالی مانند شرکت‌های کارگزاری، شرکت‌های سرمایه‌گذاری، صندوق‌های سرمایه‌گذاری، هلدینگ‌ها و شرکت‌های تأمین سرمایه منوط به دارا بودن گواهی‌نامه‌های حرفه‌ای بازار سرمایه است.

تخصص در بازار سرمایه

از طرفی تخصص‌ها و مهارت‌های مورد نیاز بازار سرمایه حوزه‌ای است که دانشگاه‌ها نیز به‌صورت محدود به آن پرداخته‌اند. این دو عامل بازار کار مناسبی را برای دارندگان گواهی‌نامه‌های حرفه‌ای مانند آزمون اصول بازار سرمایه فراهم آورده است.

مزایای گواهی نامه

از جمله مزایای این گواهی‌نامه‌ها این است که تنها با داشتن مدرک کارشناسی فارغ از اینکه در چه رشته‌‌ای تحصیل کرده‌اید می‌توانید در آزمون‌های اصول بازار سرمایه شرکت کرده و در صورت پذیرفته شدن، گواهی‌نامه حرفه‌ای کارشناس اصول بازار سرمایه را دریافت نمایید.

نحوه ثبت نام در دوره معامله گری اصول بازار سرمایه

موسسه کارآفرین آوای مشاهیر متناسب با اهمیت موضوع آموزش بورس و به منظور حمایت از فعالان بازار سرمایه، سامانه آموزش آنلاین را راه اندازی کرده است.اطلاعات بیشتر پکیج های آموزشی به همراه کوچینگ رایگان آموزش بورس در معامله گری و سرمایه گذاری، جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ( 07136398831 )،( 09056119981 ) تماس بگیرید.

آموزش های مرتبط

فرصت ها تکرار نمی شوند، زمانی که باران طلا می بارد سطل زیر آن بگذار نه یک قاشق!

جلسات اول هر دوره آموزشی را رایگان تماشا کنید.