درخواست مشاوره تماس

جشنواره

موسسه کارآفرین

آوای مشاهیر

هیچ گاه مقدار حقوقت را با اندازه استعدادت اشتباه نگیر…!

آموزش تحلیل طلا/کلاس آموزش بورس در شیراز

موسسه کارآفرین آوای مشاهیر اولین برگزار کننده دوره آنلاین در ایران

آموزش تحلیل طلا

مهارت‌های ذهنی کلید موفقیت در معاملات

حتی اگر متد معاملاتی‌تان احتمال سود بالایی را برایتان محقق می‌سازد.

عملکرد تریدرها

تریدرها عموماً معاملاتشان را با روشی که به آن‌ها وعده و امیدواری زیادی می‌دهد آغاز می‌کنند. آن‌ها می‌خواهند درآمدی مستمر برای خودشان درست کنند

شناخت روانی

آنچه واقعاً باید انجام دهند، شناخت بیشتر خودشان و نحوه واکنششان در بازار است

سودآوری در معاملات

کسب سود از معاملات، نیازمند داشتن مهارت‌های ذهنی، شناخت و درک این حقیقت است که هر معامله، نتیجه‌ای تصادفی دارد؛ ضمن اینکه معامله‌گر تا آخرین لحظه و پایان کار، نمی‌داند چه نتیجه‌ای در انتظارش است

استراتژی مناسب

داشتن استراتژی مناسب بسیار مهم است اما مهم تر از آن پایبند بودن به استراتژی برای رسیدن به سود مناسب است

حقیقت معامله گری

حقیقت بزرگ‌تر این حقیقت است که اگر آن‌ها بدون خطا متد معاملاتی‌شان را در سری‌های معاملاتی پیاده کنند، درنهایت، سود خواهند کرد.

آموزش های مرتبط

فرصت ها تکرار نمی شوند، زمانی که باران طلا می بارد سطل زیر آن بگذار نه یک قاشق!

جلسات اول هر دوره آموزشی را رایگان تماشا کنید.

آموزش تحلیل طلا و نحوه معامله طلا چگونه است؟

طلا به عنوان یک دارایی امن برشمرده می گردد. که وقتی بازارها بدنبال جایگزینی برای سایر ارزهایی که در حال از دست دادن ارزش خود میباشند.، انتخاب میشود.

زهنگامی که نرخ های بهره در جهان کاهش می یابد، تقاضا برای ارزهایی که ارزش آن ها حفظ شده است موجبات افزایش قیمت طلا میشود.

طلا مانند دلار و نرخ بهره بین بانکی اتحادیه اروپا، دارای نرخ بهره رو به جلو است.

این نرخ بهره که از آن با نام نرخ Gofo یاد می گردد.، با افزایش تقاضای طلا و با توجه به دلار آمریکا افزایش می یابد.

معامله گران حرفه ای سه بعد را مورد بررسی قرار می دهند. که به آن ها دیدگاهی از بازار طلا میدهد. این سه بعد عبارتند از بعد تکنیکال یا همان تحلیل تکنیکال، دورنمای فاندامنتال یا تحلیل بنیادی و احساسات بازار یا رفتارشناسی معامله گران.

تحلیل تکنیکال طلا

معامله گران منضبط  تلاش میکنند که یک ترند بلند مدت طلا را با استفاده از ارزیابی چارت هفتگی بررسی نمایند که چه در بازار سپرده گواهی سکه طلا و چه در معامله و نوسانگیری طلا جهانی در نحوه این تحلیل تکنیکال تفاوتی ایجاد نمی کند چون اساس تحلیل تکنیکال در آموزش تحلیل طلا  یکیست.

ترند قیمت طلا و معاملات رنج مانند دیگر ابزارهای بازارهای سرمایه شمرده می گردند. با استفاده از ابزارهای متفاوت شما میتوانید تعیین کنید که قیمت قرار است روند داشته باشد و یا همچنان رنج خواهد ماند .

آموزش تحلیل بازار طلا جهانی را در این مقاله بصورت ویدیویی مشاهده کنید

رفتارشناسی پول یا احساسات بازار

راه های مختلفی برای تعیین احساسات در بازار طلا وجود دارد.

یکی از بهترین اندیکاتورها استفاده از گزارش تعهد معامله گران میباشد. که در کمیسیون معامله کالاهای آتی وجود دارد.  این گزارش به معامله گران کمک میکند تا دینامیک بازار را بشناسند.

از راه های دیگر رفتار شناسی بازار چه در گواهی سپرده کالا ،صندوق های طلا، صندوق آتی و یا  طلا جهانی و آموزش تحلیل طلا وجود دارند بررسی رفتار معامله گران است همراه با دقت بر تحلیل تکنیکال و دخیل کردن اخبار بنیادی بازار ، همانطور که در بهمن 1400 روسیه به اوکراین حمله نظامی کرد و این خبر فاندامنتالی باعث ترس معامله گران و هجوم به سمت کالاهای باارزش مثل طلای جهانی شد .

بطوری که قیمت طلا در فقط 1 روز نزدیک به 1000 پیست نوسان کرد و به  محدوده قیمتی 1970 رسید .

دوره جامع و آنلاین معامله گر منضبط ،دوره مناسب افرادی که آینده شغلی خود را با سرمایه گذاری به موقع در بازار های متفاوت رقم میزنند

آموزش تحلیل طلا بنیادی یا فاندامنتال طلا

یکی از مهمترین بخش های فاندامنتال طلا این است که آیا دلار آمریکا صعودی می باشد یا خیر.

 از آنجایی که طلا برمبنای دلار آمریکا قیمت گذاری می گردد. زمانیکه دلار آمریکا افزایش داشته باشند، قیمت طلا در برابر سایر ارزها افزایش پیدا می کند. این بدان معنی است که قیمت طلا باید نزول داشته باشد تا قیمت خرید دلار افزایش یابد. برعکس این نیز در صورت سقوط دلار صادق میباشد.

معامله گران عموما نحوه نوسان قیمت دلار در برابر یورو و ین را برای تعیین این مورد بستگی میکنند، زیرا این ارزها بخش عمده ای از معاملات روزانه را در سراسر جهان به خود اختصاص میدهد. طلا همچنین به عنوان یک دارایی امن در برابر بالا رفتن تورم به شمار میرود. هنگامی که تورم رو به افزایش است قیمت طلا در سبد دارایی میتواند آن را جبران کند .

چه در طلای داخلی و بازار داخل سرمایه گزار باشید و چه معامله گر حرفه ای در بازار جهانی باشید همیشه طلا را در سبد معاملاتی خود قرار می دهید