درخواست مشاوره تماس

جشنواره

شیراز بورس

طیف گسترده‌ای از کتاب‌های تحلیل تکنیکال برای یادگیری وجود دارد. موضوعاتی همچون الگوهای نموداری، نسبت‌های فیبوناچی، تحلیل تکنیکال کلاسیک ، تحلیل هارمونیک و

(کتاب تحلیل تکنیکال در بازار سرمایه) 

کتاب تحلیل تکنیکال در بازار سرمایه، شامل ۱۹ فصل و دو پیوست می باشد که به صورت جامع و کامل به بررسی اصول کلی تحلیل تکنیکال پرداخته است.

این کتاب جزو با ارزشترین کتاب های تحلیل تکنیکال هست که در بعضی از منابع از اون با نام” کتاب مقدس تحلیل گران تکنیکال” نام برده می شود. نویسنده این کتاب جناب آقای جان مورفی یکی از شاخص ترین تحلیل گران تکنیکال هستند که چندین سال به عنوان تحلیل گر شبکه سی ان بی سی و مدیریت ارشد موسسه مریل لینچ امریکا و شرکت جی جی ام رو بر عهده داشتند. این کتاب به زبان فارسی بوده که مباحث تکنیکال رو بصورت کامل توضیح می دهد و به همه دوستانی که به این علم علاقه مند هستند توصیه می کنم حتما این کتاب را مطالعه کنند.

فهرست مطالب:
۱
– فلسفه تحلیل تکنیکال
۲
– نظریه داو
۳
– ساحتار نمودار
۴
– الگوهای مهم برگشتی
۵
– الگوهای ادامه دهنده
۶
– حجم معاملات
۷
– نمودارهای بلند مدت
۸
– اسیلاتورها
۹
– نمودار نقطه و رقم
۱۰
– نمودارهای شمعی ژاپنی
۱۱
– نظریه موج الیوت
۱۲
– چرخه های زمانی
۱۳
– کامپیوترها وسیستم های داد وستد
۱۴
– مدیریت مالی وتاکتیک های معامله
۱۵
– شاخص های بازار سرمایه
۱۶
– جمع بندی مباحث : خلاصه مطالب

با توجه به اصول مطرح شده و گستردگی مطالب می توان کتاب تحلیل تکنیکال در بازارهای سرمایه را به عنوان مرجعی کامل برای همه تحلیل‌گران در نظر گرفت. موسسه آوای مشاهیر افتخار خود می داند که با معرفی کتب بازارهای مالی در راستای گسترش بیشتر این دانش گام برمی دارد.

موسسه آوای مشاهیر خود را مفتخر میداند که نقطه نظراتی همراهانی که این کتاب را مطالعه فرموده اند، در بخش دیدگاه به اشتراک می گذارد.

 

 جزییات کتاب :

تعداد صفحات : 438 صفحه

نویسنده/مترجمجان جی مورفی, کامیار فراهانی فرد