درخواست مشاوره تماس

جشنواره

درآمد دلاری به سبک جهانی

موسسه کارآفرین

آوای مشاهیر

هیچ گاه مقدار حقوقت را با اندازه استعدادت اشتباه نگیر…!

درآمد دلاری به سبک جهانی/آموزش بورس آنلاین

موسسه کارآفرین آوای مشاهیر اولین برگزار کننده دوره آنلاین در ایران

درآمد دلاری و راه های آن

مهارت‌های ذهنی کلید موفقیت در معاملات

حتی اگر متد معاملاتی‌تان احتمال سود بالایی را برایتان محقق می‌سازد.

عملکرد تریدرها

تریدرها عموماً معاملاتشان را با روشی که به آن‌ها وعده و امیدواری زیادی می‌دهد آغاز می‌کنند. آن‌ها می‌خواهند درآمدی مستمر برای خودشان درست کنند

شناخت روانی

آنچه واقعاً باید انجام دهند، شناخت بیشتر خودشان و نحوه واکنششان در بازار است

سودآوری در معاملات

کسب سود از معاملات، نیازمند داشتن مهارت‌های ذهنی، شناخت و درک این حقیقت است که هر معامله، نتیجه‌ای تصادفی دارد؛ ضمن اینکه معامله‌گر تا آخرین لحظه و پایان کار، نمی‌داند چه نتیجه‌ای در انتظارش است

استراتژی مناسب

داشتن استراتژی مناسب بسیار مهم است اما مهم تر از آن پایبند بودن به استراتژی برای رسیدن به سود مناسب است

حقیقت معامله گری

حقیقت بزرگ‌تر این حقیقت است که اگر آن‌ها بدون خطا متد معاملاتی‌شان را در سری‌های معاملاتی پیاده کنند، درنهایت، سود خواهند کرد.

آموزش های مرتبط

فرصت ها تکرار نمی شوند، زمانی که باران طلا می بارد سطل زیر آن بگذار نه یک قاشق!

جلسات اول هر دوره آموزشی را رایگان تماشا کنید.

درآمد دلاری و قیمت ریال

همونطور که همه ما میدونیم قیمت دلار به بالای 25 هزار تومان رسیده است.

همین عامل باعث شده عده زیادی به فکر کسب درآمد ارزی و دلاری بیفتند که کاملا منطقی هست .در حال حاضر که در حال نگارش این مقاله هستیم قیمت دلار امروز 26700 بوده است و این یعنی تلاش بیشتر ما برای رسیدن به سطح یک زندگی نرمال!!!!!. 

البته احتمالا اگر سال‌ها پیش یک شخص عادی چنین تصمیمی می‌گرفت  و میخواست درآمد ارزی داشته باشد .با سختی‌های بسیار زیادی روبرو می‌شد.

اما امروزه راه های بسیار زیادی وجود دارد که در ادامه یکی از بهترین راه های درآمد ارزی رو که پتانسیل ایجاد شغل بدون مشکلات اجبار به شرایط خاص فیزیکی دارد و اینکه پتانسیل ایجاد یک شغل در کشورهای دیگر را به ما نیز می دهد را با شما مرور می کنیم.

پس در ادامه با ما همراه باشید.

درآمد دلاری و ایجاد کسب و کار

کسب درآمد ارزی در ایران از آن جهت اهمیت دارد که حتی مقدار کمی درآمد، مثلا روزانه حتی 10 دلار و یا هفتگی بین 10 تا 50 دلار  می‌تواند به ریال یک درآمد جانبی مناسب برای بسیاری از افراد باشد.

حتی اگر قیمت دلار را حدود 25 هزارتومان تصور کنیم، فقط 10 دلار درآمد روزانه، برابر با 7,500,000 تومان درآمد ماهانه خواهد بود. که چه بسا اگر تبحر لازم و کافی را داشته باشیم این عدد بصورت تصاعدی افزایش می یابد و به یک درآمد ارزی مناسب تبدیل میشود.

علاوه بر این، درآمد ارزی می‌تواند در کنار شغل شخص و سایر منابع درآمد دیگر یک منبع عالی برای تامین هزینه‌های زندگی، تامین سرمایه برای سرمایه‌گذاری و حتی پس‌انداز برای بازنشستگی باشدو یا حتی یک شغل و کسب و کار شخصی با آینده شغلی جهانی . چون درآمد یک معامله گر در کشوری مثل آمریکا ماهیانه بیش از 90 هزار دلار ، درآمد ارزی خواهد بود .

درآمد ارزی  در حال رشد و پایدار، قطعا می‌تواند شخص را از نظر مالی بی‌نیاز کند. اگر شخص بتواند با کسب مهارت و بصورت حرفه‌ای به دنبال درآمد ارزی  و یا درامد دلاری باشد، علاوه بر دگرگونی وضعیت مالی خود و کسب ثروت، به ورود ارز به کشور نیز کمک می‌کندو حتی میتواند از منبع سود سرمایه گذاری های دیگر نیز داشته باشد.

شروع کسب درآمد دلاری

آموزش کسب درآمد دلاری را هم میتوانید از ویدیوهای آموزشی موسسه کارآفرین آوای مشاهیر شروع کنید.

اما اگر بدنبال آزمون و خطا نیستید و قصد دارد بدرستی از یک معامله گر حرفه ای مسیر معامله گری در بازار های جهانی و شیوه درست سرمایه گذاری در بازار های موازی را بیاموزید ، مانند ویدیو آموزش معامله گری به سبک جهانی همراه با منتور به درآمد بیش از 10 میلیون تومان یا بیش از 400 دلار رسیده اند ،ما به شما دوره جامع معامله گر منضبط را که بصورت تمام آنلاین همراه با منتور و مشاوره 24 ساعته جهت رفع اشکال شماست را معرفی میکنیم.

نمونه دوره معامله گر منضبط را در صفحه و لینک روبرو قرار داده شده و هم میتوانید شرایط  شرکت در دوره را با تماس مستقیم با مشاورین ما جویا شوید