درخواست مشاوره تماس

جشنواره

بورس در شیراز

سروکله قانون جذب از کجا پیدا شد؟

شاید بسیاری از مردم، قانون جذب را از «مستند راز» شناخته باشند. در این مستند خانم «راندا برن» به همراه انسان‌هایی که از معجزه این قانون در زندگی‌شان استفاده می‌کردند. مجموعه‌ای از اطلاعات در مورد قانون جذب را برای اولین بار در حجمی وسیع منتشر کرد. اما در حقیقت، راندا برن خود نیز با استفاده از کتاب‌هایی که ردپای این قانون را در خودشان داشتند. توانسته بود زندگی‌اش را تغییر دهد.  از مشکلات ریز و درشتش نجات پیدا کند. قانون جذب، عمری به قدمت تاریخ بشر دارد.

هدف موسسه کار آفرین آوای مشاهیر:

اینها پرسش هایی هستند که سعی شده دراین مقاله در موسسه کار آفرین آوای مشاهیر در راستای آموزش بورس در شیراز بطور مختصر پاسخ داده شوند. پس تا پایان با ما همراه باشید.

بورس در شیراز

چرا این قانون پنهان بوده است؟

در طول هزاران سال، انسان‌های بسیار زیادی از این قانون برای رسیدن به ثروت و آرزوهای خود استفاده کردند. پنهان ماندن شیوه استفاده از این قانون به علت ترس و طمع ثروتمندان گذشته بوده. که می‌خواستند .تنها خودشان از روش جادویی این قانون اطلاع داشته باشند. چیزی که باعث شد قانون جذب تا این حد معروف و مشهور شود. پیدا کردن ردپای این قانون درگذشته و تایید کردن. آن توسط دانشمندان فیزیک کوانتوم بود.

دکتر «جان هاگلین» فیزیک‌دان کوانتوم، نظریه‌پرداز اجتماعی و از مروجان عرفان کوانتومی در این باره می‌گوید:

مکانیک کوانتوم و کیهان‌شناسی کوانتومی این موضوع را که جهان هستی از فکر و اندیشه شکل‌گرفته می‌پذیرد .  این نظریه که هر آنچه پیرامون ما است .روزی تنها یک فکر بوده را تایید می‌کند؛ بنابراین‌همه‌چیز به این بستگی دارد .که ما چطور از قدرت خود استفاده می‌کنیم . مثبت یا منفی. درواقع هیچ‌گونه محدودیتی برای نیروی بالقوه انسان‌ها وجود ندارد. این کار به راستی از طریق سطحی که در آن هستیم و به آن می‌اندیشیم، صورت می‌گیرد.

چه کتاب‌های معتبری در مورد قانون جذب وجود دارد؟

یکی از آشناترین کتاب‌ها در مورد قانون جذب، کتاب «راز» اثر راندا برن است. البته کتاب «بیندیشید و ثروتمند شوید» اثر ناپلئون هیل نیز با آنکه به طور مستقیم در مورد قانون جذب نوشته‌نشده .اما روش‌های اجرای این قانون را به صورت کاملاً کاربردی و از زبان صدها زن و مرد بسیار موفق بیان کرده است. این کتاب به اندازه‌ای مهم است .که یکی از استادان مجموعه راندا برن به نام «باب پراکتور» یک نسخه از بیندیشید و ثروتمند شوید را همیشه به همراه خودش دارد.

چند نمونه از کتاب های دیگر:

علاوه بر این دو کتاب، کتاب‌های «معجزه سپاسگزاری» و «قدرت» از راندا برن در تکمیل کتاب راز منتشرشده‌اند. کتاب «بزرگترین راز ثروت در طول تاریخ» نوشته «دکتر جو ویتالی» – یکی دیگر از استادهای این قانون نیز بخش دیگری از قانون جذب را بیان کرده است. به جز این چند کتاب، کتاب‌های دیگری نیز به چاپ رسیده .  در آینده هم خواهند رسید اما آنچه که ما می‌خواهیم در موردش سخن بگوییم در لابه‌لای برگه‌های این چند کتاب نهفته است.

چگونه از قانون جذب استفاده کنیم؟

روش استفاده از قانون جذب بسیار ساده است. اما قبل از آن باید در چند مورد با خودتان به توافق برسید. درواقع این نکته‌ها، قلوه‌سنگ‌های کوچک مسیر شما هستند. شاید برخی از آن‌ها را خودتان انداخته باشید و شاید هم به بعضی اجازه داده باشید. که این سنگ‌ها را در مسیر زندگی شما پراکنده کنند. شناسایی مقصر، فرقی به حال شما نمی‌کند. چون دست‌آخر باید مسیر خود را صاف و هموار کنید. در ادامه، نکته‌هایی که لازم است قبل از پرداختن به قانون جذب آن‌ها را بدانیم باهم دنبال می‌کنیم.

فرکانس فکر را دست‌کم نگیرید

مدت زیادی از اثبات فرکانس‌های فکر توسط دانشمندان می‌‌گذرد. درواقع این مورد که هر فکر فرکانس مخصوص به خودش را دارد.  چیز جدیدی نیست .اما متأسفانه ما در بیشتر موردها استفاده درستی از فرکانس فکرهایمان نمی‌کنیم. فکرها بسیار قدرتمند هستند. چون در هرلحظه سیگنال‌های مغناطیسی برای جذب فکرهای شبیه خود را ارسال می‌کنند. نکته اینجا است که تکرار یک فکر، یعنی انتشار پیوسته یک فرکانس به کائنات. افکار ما فیزیکی نیستند.