درخواست مشاوره تماس

جشنواره

بورس در شیراز

محاسن استفاده از استراتژی الگوهای هارمونیک:

1- محاسن استفاده از الگوهای هارمونیک را میتوان بر روی تمام تایم فریم ها استفاده کرد.2- الگوهای قیمتی هارمونیک بسیار دقیق هستند . نیاز است الگو، حرکات را کامل نشان دهد.  تا با آشکار شدن الگو، یک نقطه بازگشتی دقیق مشخص شود. یک معامله‌گر ممکن است الگویی را مشاهده کند . که همانند یک الگوی هارمونیک باشد. اما سطوح فیبوناچی در الگو، تراز و در یک ردیف نباشند. بدین ترتیب آن الگو با توجه به قوانین الگوهای هارمونیک، یک الگوی قابل اتکا تلقی نشود. و نیازمند آن است که معامله‌گر شکیبایی پیشه کند . برای شکل‌گیری کامل‌تر نمودار صبر نماید.3- فرصتی پیدا میکنید . تا با شناسایی صحیح الگوهای هارمونیک بسیار دقیق تر نقاط برگشتی را نسبت به کسانی که صرفاْ تکنیکال کلاسیک را آموخته اند پیدا کنید.4- الگوهای هارمونیک می‌توانند . میزان پایداری حرکت فعلی قیمت را اندازه بگیرند.  اما از آنها می‌توان برای مجزا کردن نقاط بازگشتی نیز استفاده کرد.5- معاملاتتان در برابر کسانی که فقط تکنیکال کار میکنند. برتری خاصی پیدا میکند. و ریسک آنها یه شدت کاهش می یابد.6- شما حرفه ای میشوید و جرات میکنید . در منفی بازار  بورس و کف قیمتی وارد سهمی شوند . از این روش برای بدست آوردن نقاطی که احتمال تغییر روند از آن بسیار بسیار زیاد است استفاده میکنند.

بورس در شیرازورود وخروج عاقلانه از معامله :

ورود به یک معامله در قیمتی مناسب و خروج از آن با بازدهی معقول.
احتمال وجود چندین موج قیمتی در یک موج هارمونیک وجود دارد .
برای مثال: یک موج CD یا موج AB قیمت‌ها بطور مرتب در حال چرخش هستند. بنابراین باید روی تصویر بزرگتر تایم فریمی که در آن معامله می‌شود تمرکز کرد. طبیعت فراکتالی بازارها، قابلیت اعمال این تئوری را در کوچکترین تایم فریم‌ها تا بزرگترین آنها فراهم می‌کند.

هدف موسسه کار آفرین آوای مشاهیر:

اینها پرسش هایی هستند که سعی شده در این مقاله در   موسسه کار آفرین آوای مشاهیر در راستای  آموزش بورس در شیراز  بطور مختصر  پاسخ داده شوند. پس تا پایان با ما همراه باشید .

ریسک معامله به روش الگوهای هارمونیک:

ریسک  معامله به روش الگوهای هارمونیک  زمانی است که یک معامله‌گر یک موقعیت معاملات بورس در ناحیه بازگشتی (reversal area) اتخاذ می‌کند و الگو شکل نمی‌گیرد . الگو Fail می‌شود . باید همانند همه استراتژی‌های معاملاتی، ریسک این روش را مدیریت کنیم.
در نظر داشته باشید که الگوها ممکن است درون الگوهای دیگر شکل بگیرند .  همچنین احتمال شکل‌گیری الگوهای غیرهارمونیک در درون الگوهای هارمونیک نیز وجود دارد. این شرایط می‌تواند برای سنجش اثربخشی الگوهای هارمونیک به ما کمک کند و عملکرد معامله‌گر را در ورود و خروج به معاملات بهبود بخشد.

پیشرفت  تکنولوژی در قرن بیست ویکم:

در قرن بیست و یکم با پیشرفت تکنولوژی مسیر فکری انسان ها نیز تغییر کرده .  نگاه آنها به مشاغل، کسب درآمد . دنیای حقیقی نیز عوض شده.
تا آنجا که مسیر مجازی جدیدی به نام بورس در ابعاد مختلف خودنمایی کرده است. هر روزه افراد بسیاری مشتاق شناخت و آگاهی از آن و مهمتر از همه کسب درآمد از طریق آن میباشند.
بورس ابعاد مختلفی دارد . نیاز به علم و آگاهی به این مهم دارد .  یک تریدر حرفه ای بتواند از طریق آن یک سهم بیاید .  چند مشخصه خیلی مهم را همزمان داشته باشد.

چند مشخصه مهم یک تریدر:

1-سهم بنیان خوبی داشته باشد.2-سهم مورد نظر در کف قیمتی باشد.3-سهم مورد نظر از بعد نقدینگی شرکت مناسب باشد.4-ورود پول هوشمند قابل رویت باشد.5-سهم دارای رانت یا خبر خاصی باشد که باعث شود .به میزان قابل توجهی برای خریدار جذاب باشد.6- بازیگر سهم داشته باشد.7-طبق تجربه سود خوبی داده باشد.8-هم بتوان در بلند مدت، هم در میان مدت از سهم منتخب سود کسب کرد.9-قبل از اینکه بقیه متوجه خوب بودن سهم بشوند.  سهامدار آن را در پورتفوی خود داشته باشد.10-قبل از افت سهم منتخب، سهمادار سهم از آن لفت داده باشد.
تریدر با یادگیری بحث تخصصی فاندامنتال و تابلو خوانی یک قدم از بقیه جلوتر است . به خوبی سهم های بنیادی را میابد.  سرمایه خود را افزایش میدهد.

تشریح فاندامنتال:

برای تشریح بهتر فاندامنتال، این علم در کنار علم تکنیکال خیلی بهتر جواب میدهد . تا هر یک به تنهایی!در فاندامنتال شما شرکتی را پیدا می‌کنید .از لحاظ نقدینگی بیشترین وجه را دارد . بالاترین میزان سود را به سهامدارانش میدهد._سهمی را پیدا میکنید که کف قیمتی است .  به عبارتی با حرکت سهم همراه شده . همزمان سود میکنید._شما مطمئن میشوید. در شرکت مطمئنی سرمایه گذاری کرده اید.  جایی که احتمال ورشکستگی ندارد . توسط ارگان های مهم اداره میشود._دیگر از غول بازار عقب نیستید.  بلکه همزمان حرکت میکنید._شما میدانید سهم بازیگر  دارد  . قرار است با سهم پرواز کنید._نقطه ورود و خروج به سهم را قبل از همه میدانید._طبق تجربه سهم های سود ده را میشناسید_از نظر زمانی، سهم های بلندمدت و میان مدت را میابید.
و حتی اگر کل شاخص بورس بریزد.  منفی شود شما نگران نخواهید بود. چون سهمی که بنیاد خوبی داشته باشد. افت نمی‌کند و حتی اگرم افت کند .به دلایل بنیادی و لیدر بودن سرمایه شما محفوظ است و صبر میطلبد.
این از جذابیت های علم فاندامنتال است.در تابلو خوانی تخصصی از طریق چند فیلد حقیقی-حقوقی/ارزش معاملات /آمار ها/اطلاعیه ها و…. میتوانیم بهترین سهم ها را در کوتاه مدت .و میان مدت انتخاب کنیم.