درخواست مشاوره تماس

جشنواره

معامله گر حرفه ای

وقتی بخواهید در بورس تبدیل به یک معامله گر حرفه ای شوید، باید تمامی اطلاعات مربوط به آن را بدانید، شما تنها نمی‌توانید .با استفاده از یک روش تحلیلی به موفقیت لازم دست پیدا کنید. به همین دلیل گروه آموزشی آوای مشاهیر روش های تحلیل بنیادی، تحلیل تکنیکال، روانشناسی بازار و مدیریت سرمایه و ریسک را در دوره آموزش صفر تا صد معامله گر منضبط با هم ادغام کردیم. ما با یک سیستم های معاملاتی نمی توانیم در بازار حضور داشته باشیم و شما با آموزش راه های موفقیت مالی می‌توانید با آن در بورس تبدیل به یک معامله گر حرفه‌ای و موفق شوید این دوره آموزشی به صورت آنلاین برای افرادی که مایل به شرکت در کلاس آموزش غیرحضوری بورس هستند برگزار می‌شود.

چه چیزی را ایجاد کرده‌ایم؟

بعد از سال ها آموزش و معامله گری در بورس ایران، دوره ” معامله گر منضبط” را ایجاد کرده ایم. تمام هدف این دوره آن است که یک راه ساده و کاربردی برای موفقیت در بازار پیچیده بورس بسازیم و آن را آموزش دهیم تا بتوانید به موفقیت و سودآوری مورد نظر خود برسید.

در بورس آنچه که انجام می دهید بسیار مهم تر است از آنچه که می دانید. در این گام شما خواهید آموخت چگونه از دانش خود به بهترین شکل استفاده کنید.

حضور موفق و دریافت بازدهی بالا در بورس، نیازمند تجربه، دانش، آگاهی و تخصص است. در دنیای بورس و بازار سرمایه نیز مانند هر موضوع تخصصی دیگر، افراد نیازمند کسب آموزش در مسیر رسیدن به موفقیت بایستی، ابتدا سرمایه‌گذاری بر دانش و آگاهی خود را مقدم بر انجام معاملات هیجانی و مبتنی بر اخبار و شایعات قرار دهند.
آموزش علم تحلیل بنیادی (فاندامنتال)، تحلیل تکنیکال، رفتارشناسی، مدیریت سرمایه، تابلو خوانی و استفاده بهینه از سایت کدال در دوره‌های آموزشی، دانش‌آموختگان را در مسیر فعالیت مستمر و پربازده در بازار سرمایه به مرز پختگی خواهد رساند.

 

منتورینگ بورس (ITT)

توصیه دادن
• راهنمایی و حمایت کردن
• استراتژی های جدید معاملاتی را آموزش دادن
• استفاده از دانش و تجربه ی گذشته خود برای هدایت فرد

رابطه منتورینگ یک رابطه ی بلند مدت است و به فرد کمک میکند روی فرصت های آینده سرمایه گذاری کند و از اشتباهات گذشته درس بگیرد.

لازمه کنترل هیجانات در معامله گری چیست؟

لازمه کنترل هیجانات ، داشتن علم و تخصص است،بنابراین هر چه دانش و آگاهی فعالان بورس بیشتر باشد، هم به نفع خودشان و هم به نفع معامله‌گران دیگر خواهد بود و لزوم سرمایه‌گذاری در بورس، داشتن دانش و مهارت بهره‌گیری از روش‌های تحلیلی و تکنیک‌های معامله‌گری است.

سرمایه گذاری

شاید بارها شنیده باشیم، که شخصی با سرمایه‌گذارای در بورس توانسته دارایی خود را چند برابر کند و همیشه این سوالات برای‌مان مطرح می‌شود که چگونه فرد مذکور توانسته، سهام مناسب را تشخیص دهد؟ چگونه توانسته، در زمان مناسب سرمایه‌گذاری کند؟ چگونه توانسته زمان مناسب خروج از بازار را شناسایی کند؟ مطمئناً شانس یا بخت و اقبال بلند مسبب این سود زیاد نشده است. و تنها زمانی می توانیم در بازار بورس موفق باشیم که دائماً دانش بورسی خود را ارتقا دهید.

در بورس آنچه که انجام می دهید بسیار مهم تر است از آنچه که می دانید. در این گام شما خواهید آموخت چگونه از دانش خود به بهترین شکل استفاده کنید.

دوره معامله گرمنضبط چه کمکی می تونه به من بکنه ؟

ترس، طمع و امید

این سه مورد مهم ترین مواردی هستند که موجب خطا و اجرای نادرست .در خرید و فروش شما می شوند و باید با تمرین و آموزش، .کنترل شوند تا معاملات مطمئنی انجام دهید. روش های تحلیل بنیادی، .تحلیل تکنیکال، .روانشناسی بازار و مدیریت سرمایه و ریسک تنها ۴۰% از معاملات را تشکیل می دهد.

این طبقه بالاترین سطح دانش اصول موفقیت معامله‌گری است. معامله گران پس از به‌ دست‌ آوردن علم موردنیاز تحلیل‌گری و کنترل احساسات معامله‌گری می‌توانند به یک مربی سرمایه تبدیل شوند.

این دوره برای چه کسانی مناسب است؟

هدف از این بخش شناخت مهم ترین خصوصیات ذهنی معامله گر که موجب خطا در معاملات بازار بورس می شود، است.

علم بنیادی: سؤال اول یعنی: چی بخریم؟ را پاسخ می‌دهید.
علم تکنیکال: به سؤال کی بخریم؟ پاسخ می‌دهید.
علم رفتارشناسی: می‌توانید به سؤال اطمینان از رشد سهم؟ پاسخ دهید.

مهم‌ترین سؤالی که پس از پاسخگویی به این سه سؤال برای یک معامله‌گر مهم می‌باشد و باید بتواند به آن پاسخ دهد سؤال کی بفروشیم؟ است.

در پایان دوره معامله گر منضبط به تمام سوالات پاسخ خواهید داد.

نظم داشتن، تسلط بر خود و مهار عواطف، از عوامل اصلی موفقیت هستند. با این حال این ویژگی‌ها ذاتی نیستند و باید آن‌ها را با آموختن تمرین‌های ذهنی مشخص کسب کنید. یاد گرفتن این تمرین‌های ذهنی اغلب به شکل آزمون و خطا صورت می‌گیرد که ممکن است .بسیار پرهزینه و پر از درد و رنج‌های روانی باشد. مهم‌ترین مشکل شیوۀ آزمون و خطا در بازار این است که اکثر مردم، پیش از به پایان رساندن پروسۀ یادگیری، همۀ سرمایۀ خود را به باد می‌دهند.

معامله گر کیست؟

معامله‌گرانی هم که پول کافی جهت ادامۀ مسیر و معاملاتشان را دارند، هیچ‌گاه از اثرات طولانی‌مدت و مخرب روانی این مرحله نجات نمی‌یابند. بنابراین اگر می‌خواهید معامله‌گری کاربلد محسوب شوید، باید بردبار باشید و عواطف خود را مدیریت کنید!

معامله گر منضبط

دوره آموزشی معامله گر منضبط، نحوۀ خودشناسی، روانشناسی بازار و به دست آوردن اعتماد به نفس را برای تازه واردان عرصۀ بورس و بازار تجارت با زبانی ساده بازگو می‌کند.
به یاد داشته باشید همیشه میزان پولی که در قالب سود معاملات به ‌دست می‌آورید، مستقیماً با باورهایی که در زندگی دارید در ارتباط است و مشخص می‌کند که چه اندازه لیاقت دریافت پول را دارید. بنابراین برای آنکه به‌عنوان یک معامله‌گر به خود پاداش دهید، باید هر چیزی که در نظام ذهنی‌تان مانع از رسیدن به بالاترین سطح ممکن از اعتمادبه‌نفس و دوست‌داشتن می‌شود را بشناسید و انرژی آن را تغییر دهید.

شرکت در دوره معامله‌گر منضبط به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

این دوره آموزشی برای شما که با امید داشتن درآمد بهتر و بیشتر وارد بازار بورس شده‌اید و یا قصد ورود به آن را دارید، تدوین شده است.
اگر در یک معامله‌ی پرضرر هستید، قیمت قادر است. دائماً از نقطه‌ای که ورود شما را به این معامله نشان می‌دهد دورتر و دورتر شود و واضح است که ضررتان در هر لحظه بیشتر می‌شود. در این میان، به‌جای پذیرفتن اینکه بازار از حرکت خود نمی‌ایستد، به امید برگشتن آن در انتظار می‌نشینید.

این امید تا آن جا ادامه پیدا می‌کند که میزان ضررتان از آستانه‌ی تحملتان عبور می‌کند. در اینجا معامله را ترک می‌کنید و هرگز نمی‌توانید باور کنید که اجازه داده‌اید ضرر این معامله برای شما تا این میزان زیاد شود.

از دید روانی

از دید روانی، به‌وجود آوردن سودهای زیاد، حس قدرت، خوشحالی بیش از اندازه و هر احساس دیگری که از این سودهای وسوسه‌انگیز دارید، خطرآفرین‌اند. احتمال به‌دست آوردن آن‌ها زیاد است اما جامه‌ی عمل به آن‌ها پوشاندن کمی جای بحث دارد.
سرفصل ها دوره آموزشی معامله گر منضبط تمام اصول معاماتی را تدوین نموده است، تا شما به موفقیت مالی برسید.
موسسه آوای مشاهیر پرچمدار ترید در ایران