درخواست مشاوره تماس

جشنواره

شیراز بورس
پائول تئودور جونز:

پائول تئودور جونز متولد 28 سپتامبر سال 1954 در ممفیس ایالات متحده متولد شد. او بنیانگذار شرکت سرمایه گذاری تئودور است که یک شرکت خصوصی هج فاند  (فراچارت: مدیریت سرمایه و صندوق تامینی) می باشد. در مارس سال 2014 توسط مجله فوربس ارزش خالص دارایی های وی 4.3 میلیارد دلار (دلار آمریکایی) تخمین زده شده بود و رتبه 108 ثروتمندان آمریکا و رتبه 345 ثروتمندان جهان را به خود اختصاص داده بود با این موفقیت در زمینه مالی او بنیاد رابین هود را تاسیس کرد.

شیراز بورس

هدف موسسه کارآفرین آوای مشاهیر :

اینها پرسش هایی هستند .که سعی شده در این مقاله در موسسه کارآفرین آوای مشاهیردر راستای آموزش بورس در شیراز منتشر شده است. به طور مختصر پاسخ داده شوند.پس تا پایان با ما همراه باشید.

 

ویلیام دیوناوانت:

ویلیام دیوناوانت از اقوام جونز و مالک شرکت دیوناوانت، یکی از بزرگترین تاجران پنبه در جهان است. او به جونز توصیه کرد که به سمت جنوب، به نیواورلین برود تا با “الی تولیس” ( Eli Tullis) که یک کارگزار کالا بود، صحبت کند. وی جونز را استخدام کرد و در بورس پنبه نیویورک، در معاملات آتی پنبه به جونز مشاوره و راهنمایی داد.

 

فوریه سال 2013:

در فوریه سال 2013 مجله فوربس نام او را در ردیف اول لیست 400 نفره ی مدیران عالی رتبه ای که بیشترین سود را از هج فاندها بدست آورده بودند، قرار داد. گرچه کارمزد استاندارد و معمولی هج فاندها و گردانندگان پرتفولیو سالانه 2% از کل دارایی های مدیریت شده یا 20% از سود بدست آمده می باشد، با این حال شرکت سرمایه گذاری تئودور سالانه 4% از کل دارایی های مدیریت شده یا 23% از سود بدست آمده را از مشتریان دریافت می کند.

معامله گری:

فیلم مستندی درباره جونز در سال (1978) ساخته شد. فیلم جونز را به صورت مرد جوانی نشان می دهد که سقوط سال 1987 را پیش بینی می کند و از متدهایی شبیه به رابرت پریچر که ملقب به پیشگوی بازار است، استفاده می کند. در نوامبر سال 1987 گرچه فیلم در رسانه های عمومی نمایش داده می شد اما کپی های کمی از آن وجود داشت ،در اینترنت مبلغ پیشنهادی برای خرید فیلم از 295$ شروع می شد. میشائیل گلین، کارگردان فیلم ،جونز در سال 1990 در خواست کرده مستند دیگر انتشار نیابد. فیلم در زمان های مکرر به صورت زیاد و سیل آسا در سایت های مختلف به اشتراک گذاری و نمایش فیلم، نمایش داده می شد، اما اغلب اوقات پس از آنکه مبلغی برای حق تکثیر آن درخواست می شد، از مقبولیت و استقبال از آن کاسته می شد.

شرکت جونز:

شرکت جونز از یک ژوئن سال 2007 تا کنون به طور متوسط 17.7 میلیارد دلار سرمایه را مدیریت کرده است. قدرت سرمایه گذاری آن ها گسترده و منحصر به فرد است و شامل سرمایه گذاری و تجارت کلان جهانی (فراچارت: استراتژی جهانی در مقیاس بزرگ در سراسر دنیا بر اساس نظریه های اقتصادی است،که به طور معمول تجزیه و تحلیل ها در مورد روند نرخ بهره،جریان کلی بودجه،تغییرات سیاسی و سایر عوامل سیستماتیک است.)

سرمایه گذاری در سهام بنیادی در آمریکا و اروپا،  بازارهای کم ریسک، سرمایه گذاری در بازارهای ریسک دار و پر خطر ،کالاها، استراتژی های رویداد محور (فراچارت: استراتژی هایی که در اثر رویدادهایی مانند تغییر ساختار و ادغام و…شرکت ها که منجر به افت قیمت تقریبا موقتی سهام شرکت شده و در آن برهه ممکن است تمایل به خرید سهم مذکور افزایش یابد.) و سیستم های تریدینگ تکنیکالی می باشد.

سبک و عقاید معامله گری

بنا به گزارشات جراید و Market Wizards ،سبک تریدینگ جونز در بازارهای آتی و عقاید وی به صورت خلاصه به قرار زیر است:

1-سرمایه گذاری در بورس بر خلاف روند بازار، کوشیدن برای خرید و فروش در نقاط عطف بازار می باشد. تا زمانی که او فکر خود را به طور بنیادین عوض نکند، ایده ی او نگهداری پوزیشن زیان ده می باشد. در غیر این صورت او قسمت کوچکی از پوزیشن ضررده را نگهداری می کند و سپس تا زمانی که تریدینگ او به بدترین صورت است با قسمت کوچکی از سرمایه خود ترید میکند.

2-او خود را به عنوان یکی از حرفه ای ترین شکارچیان بازار در نظر می گیرد .هنگامی که او ایده ای دارد ،تصمیم می گیرد نقطه نظرش را با یک ریسک کوچک انجام دهد، تا زمانی که او خطاهایش را به صورت چندباره آزمایش کند یا زمانی که نقطه نظرش را تغییر دهد.

3-سوئینگ تریدر از دگرگونی ها و تغییر جهت های بازار بهترین پول را در می آورد و علیرغم اینکه فرصت های زیادی را در این میان از دست می دهد اما کف و سقف های زیادی را برای ترید می گیرد.

کمک های نیکوکارانه:

کمک های نیکوکارانه جونز بیشتر در حوزه آموزش و محیط زیست بود.جونز بنیانگذار موسسه رابین هود است، یک ارگان خیریه که عمدتا توسط گردانندگان هج فاند ها پشتیبانی می شود. او آن را تاسیس کرد و رییس هیئت عالیه مدرسه خصوصی آن بود. او این مدرسه را تاسیس کرد و آن را با این شعار مدیریت کرد،که: من موسسه ای آرمانی و ایده آل دارم که امکان تحصیل را برای دانش آموزان محلی فراهم می سازد. (فراچارت: این موسسه برای دانش آموزان بومی مناطق کمتر توسعه یافته که امکان تحصیل در مناطق دیگر را ندارند و از یک طرف در این مناطق امکانات آموزش وجود ندارد یا به هر جهت کم است،امکانات تحصیل فراهم می کند تا دانش آموزان بومی هر منطقه در محل خودشان امکان تحصیل داشته باشند.)

 

زندگی شخصی

در سال 1988 جونز با سونیا کلین استرالیایی که در اصل یک کارآفرین در زمینه یوگا در نیویورک بود، ازدواج کرد. آن ها چهار فرزند دارند: کارولین، کریس، جک و یک دختر به نام دوتی. در سال 1990 جونز به دلیل پر کردن غیر قانونی تالاب محافظت شده ی موجود در زمین هایش در دادگاه مجرم شناخته شد و دو میلیون دلار غرامت پرداخت کرد.

پائول تئودور جونز در کنار همسر و دخترش

او از لحاظ سیاسی مستقل است. جونز پول زیادی به کاندیداهای احزاب دمکرات و جمهوری خواه اهدا کرده است. در سال 2012 او دویست هزار دلار به Mitt-Romney اهدا کرد. جونز همچنین میزبان 500 نفر از کمک کنندگان به کاندیداتوری باراک اوباما در منزل شخصی اش در گرینویچ بود. جونز همچنین به کمپین های ریاست جمهوری John-McCain و Rudy Giuliuni کمک هایی اهدا کرده است.