درخواست مشاوره تماس

جشنواره

در راستای شناخت بهتر بازارها باید تجربیات افرادی که توانایی فعالیت در این بازارها رو یافته اند استفاده نمود فراموش نکنیم که بازارهای مالی جایی برای استفاده از تجربیات است نه صرفاٌ کسب تجربه به هر قیمتی و هر زمانی  در بازارهای مالی دارایی واقعی ما وقت وزمانی است که در اختیار داریم.

(کتاب پیش به سوی بازارهای سرمایه )

 

معرفی نویسنده:

مهندس وحید درزی، متولد اسفندماه 1359 و دانش‌آموخته دانشکده فنی دانشگاه تهران و دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور می‌باشد. به‌خاطر علاقه وافر به بورس و بازارهای مالی، از سال 83 به فراگیری علوم مربوط به تحلیل و معامله‌گری از طریق شرکت در کلاس‌های آموزشی نمود و مراحل مقدماتی و پیشرفته را طی کرده و به معامله در بازارهای مالی از جمله، بورس، ارز، سهام، آتی و … از روش تحلیل تکنیکال مشغول شد. وی پس از کسب تجارب ارزشمند و فعالیت در این حوزه و اخذ مدرک تحلیل‌گری بازارهای مالی بین‌المللی، اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی در آموزشگاه‌های مختلف و همین‌طور برگزاری همایش و سمینارهای مرتبط نموده است. از جمله کارهای آموزشی او می‌توان به تهیه و انتشار بیش از 25 شماره مجله اینترنتی در حوزه بازارهای سرمایه، تألیف جزوه آموزشی روش معاملاتی چنگال اندروز، فعالیت در سایت‌ها، انجمن‌های گفتگو و وبلاگ‌های بورسی به‌عنوان کارشناس تحلیل تکنیکال و ترجمه متون تخصصی آموزشی اشاره نمود.

بخشی از معرفی کتاب:

کتابی که پیش روی شماست مجموعه‌ای از تکنیک‌های بین‌المللی در مسیر معامله‌گری در بازارهای سرمایه است. هر آنچه از بهترین و درعین‌حال ساده‌ترین روش معامله باید بدانیم و همین‌طور نکاتی پیرامون روانشناسی معاملات، مدیریت ریسک و سرمایه را اینجا گردآوری نموده و با تجربیات شخصی خود تلفیق داده شده است.

فهرست مطالب :

–  مقدمه نویسنده
–  قدردانی
–  پیش گفتار
–  فهرست تصاویر کتاب
–  روش‌ها و تکنیک‌های معامله
–  مقدمه‌ای بر الگوهای قیمت
–  مفهوم سیستم معاملاتی
–  خصوصیات حرکت قیمت
–  معرفی سیستم معاملاتی 3-2-1
–  هشدار و سلب مسئولیت
–  الگوی 3-2-1 چیست؟
–  روش معاملاتی 3-2-1
– بررسی الگوهای هفتگی
–  چگونگی ورود به معامله
–  نحوه خروج از معامله
–  حد سود، حد ضرر
– این الگوی 3-2-1 نیست
– راهی برای موفقیت بیشتر

– آنچه که من آموخته‌ام
–  بررسی کاربردی نمودارها
–  نقش ترس در معاملات
–  دو قانون مهم در معامله‌گری
–  فلسفه‏ی اصلی معاملات
–  عوامل موفقیت سریع
– پذیرش ضرر در معاملات
–  مزایای معامله‌گری انفرادی
–  ترفند معامله‌کردن روی کاغذ
–  چگونه معامله‌گری نخبه باشید
– واژه‌نامه
–  منابع و مراجع

فراموش نکنیم در بازارهای سرمایه تنها چیزی که زمان باز بودن معاملات به ما کمک میکند آموختهای هست که قبلا فراگرفتیم و تجربیاتی که کسب کرده ایم براساس آموخته ها ، هیچ وقت فراموش نکنیم افرادی که در این بازارها موفق هستند ساخته شده اند از آموزش و عملکرد بر حسب تجربیات ، موسسه آوای مشاهیر افتخار خود می داند که با معرفی کتب بازارهای مالی در راستای گسترش بیشتر این دانش گام برمی دارد.

موسسه آوای مشاهیر خود را مفتخر میداند که نقطه نظرات همراهانی که این کتاب را مطالعه فرموده اند، در بخش دیدگاه به اشتراک می گذارد.