درخواست مشاوره تماس

جشنواره

موسسه کارآفرین

آوای مشاهیر

هیچ گاه مقدار حقوقت را با اندازه استعدادت اشتباه نگیر…!

کلاس آموزش بورس در شیراز/بازارهای مالی و دسته بندی آن {پرایس اکشن}

موسسه کارآفرین آوای مشاهیر اولین برگزار کننده دوره آنلاین در ایران

آموزش بورس بازار مالی و دسته بندی آن{پرایس اکشن}

علم اقتصاد

علم اقتصاد با وجود تمام بزرگی و گستردگی خود و علیرغم آنچه به نظر می‌رسد علمی ساده است. همه چیز در عرضه و تقاضا مشخص میشود

عملکرد تریدرها

تریدرها عموماً معاملاتشان را با روشی که به آن‌ها وعده و امیدواری زیادی می‌دهد آغاز می‌کنند. آن‌ها می‌خواهند درآمدی مستمر برای خودشان درست کنند

بازار سرمایه

بازار سرمایه (بازار مالی) مانند بازار پول، بازار بورس، بازار طلا و مسکن، بورس کالا و بورس اوراق بهادار از جمله اصطلاحات رایج در این عرصه هستند. شاید گستردگی همین اصطلاحات در اقتصاد باشد که آنرا پیچیده و سخت جلوه می‌دهد.

آگاهی در معاملات

همه ما افرادی را می‌شناسیم یا زندگینامه افرادی شنیده یا دیده‌ایم که موفقیت‌های بزرگی در هر یک از بازارهای بزرگ اقتصادی کسب کرده‌اند و به چهره‌ای ثروتمند، موفق و شناخته شده تبدیل شده‌اند. برای موفقیت در هر یک از این بازارهای مالی ابتدا باید نسب به آنها آگاهی پیدا کرد،

بازار مالی حقیقتا چیست؟

بازار مالی بازاری است که در آن افراد حقیقی و حقوقی می توانند به معامله اوراق ضمانت مالی، کالا و دیگر دارایی‌های مثلی (عوض دار) با هزینه مبادلاتی پایین، و در قیمت‌هایی که تابع عرضه و تقاضا هستند، بپردازند

انواع بازار مالی

دو نوع بازار عمومی (جایی که انواع زیادی از کالاها در آن معامله می‌شود) و بازار اختصاصی (جایی که تنها یک نوع کالا معامله می‌شود) وجود دارند.

آموزش های مرتبط

فرصت ها تکرار نمی شوند، زمانی که باران طلا می بارد سطل زیر آن بگذار نه یک قاشق!

جلسات اول هر دوره آموزشی را رایگان تماشا کنید.

« این تبلیغ به شما نمی گوید در بازار مالی چگونه ثروت بسازید. »

 

در محیط بازار شما می بایست قوانین بازی را مشخص کنید. و پس از آن نظم و انضباطی را برای رعایت این قوانین در مورد نظر بگیرید‌،.

البته اگر بازار به گونه ای حرکت کنند که دائما شما را مورد وسوسه قرار دهد. تا باور کنید .این دفعه  نیازی به پیروی از قوانین تان نخواهید داشت{کلاس آموزش بورس در شیراز /پرایس اکشن}

بازار مالی چیست؟

بازارهای مالی یا Financial Markets زیر مجموعه‌ای از نظام اقتصادی در آموزش اقتصاد  میباشد.که در آنها وجوه، اعتبارات و سرمایه در قالب قوانین و مقررات مشخصی، از صاحبان پول و سرمایه به سمت متقاضیان جریان دارد. به گفتار ساده   به بازاری که در آن دارایی‌های مالی مانند سهام، سپرده‌های سرمایه‌گذاری، طرح‌های بازنشستگی، انواع بیمه ‌نامه‌ها و اوراق بهادار معامله می گردد، بازار مالی گفته می گویند.که نقش یک واسطه بین خریداران و فروشندگان را ایفا می‌کند.

بازار مالی در دنیا هم شامل سهام شرکت هر کشور و در دنیا سهام شرکت های بزرگی مثل اپل و انس طلای جهانی و….. می شود .

لازم به ذکر است که بازار بورس تنها یک نمونه از انواع بازار مالی میباشد  و خریدارها و فروشنده‌ها می‌توانند در تمام بازارهای مالی مثل اوراق قرضه،‌ ارز رایج کشورها،‌ مشتقات و کامودیتی ها و سهام های بزرگ جهان و غیره نیز معامله کنند.

بازار مالی طلا یا صندوق طلا چیست؟

زمانی که به نواسانات بازار سرمایه سکه و طلا ، و صندوق طلا ،  خصوصا در سال‌های اخیر نگاه می‌کنیم .و عدم وجود ثبات اقتصادی و کاهش ارزش پول ملی را هم چاشنی آن کنیم،البته متاسفانه!!!! تبدیل سرمایه راکد به طلا و سکه  سرمایه گذاری  عقلانی در بازار مالی به نظر می‌رسد.

ولی زمانیکه درباره بازار طلا و سکه و خرید و فروش آنها صحبت می کنیم، اکثر ما تصویری مشخص از آن در ذهن داریم؛ رفتن به بازار فیزیکی بازار مالی  و یا صرافی‌ها برای خرید و فروش طلا و سکه.

اما این کار نه تنها راه معامله و خرید و فروش طلا و سکه نمیباشد، بلکه راه کم ریسک‌تر و مناسب‌تری هم وجود دارد. خرید طلا (صندوق طلا) در بورس یکی از راه‌ها مناسب، به صرفه و کم ریسک برای سرمایه گذاری در بازار مالی است.

صندوق طلا در بازار مالی چیست؟

بطور کلی دارایی‌های جمع شده از سرمایه گذاران  بازار مالی که در گواهی سپرده‌هایی نظیر طلا، اوراق مبتنی بر طلا و گواهی سپرده طلا سرمایه گذاری می کنند می باشد.

صندوق طلا نه تنها  نسبت به سکه طلا از ریسک پایین‌تری برخوردار میباشد.بلکه افراد با سرمایه به مراتب کمتری هم قادر به سرمایه گذاری در آن میباشند.

یعنی هر شخصی با مبالغی چون 100هزارتومان و بالاتر هم می توانند میزانی از سهم صندوقر طلا در بازار مالی را خریداری کنند.

گواهی سپرده طلا ورقه بهاداری میباشد. که مشخص می کند  مالک آن مقدار مشخصی از سکه سپرده شده در انبار را داراست. انباری که واقع در خزانه داری پردیس بانک رفاه و بقیه بانک های مشخص شده است. سکه‌های مورد تائید همگی ضرب سال ۱۳۸۶ و با وزن ۸٫۱۳۳ گرم و عیار ۹۰۰ میباشند.

آموزش ویدیویی صندوق طلا چیست را حتما ببینید

آموزش سرمایه گذاری در بازار مالی صندوق طلا و گواهی سپرده

اگر به دنبال آموزش کامل و سرمایه گذاری در گواهی سپرده سکه طلا و صندوق طلا هستید، میتوانید دوره گواهی سپرده سکه طلا را تهیه و از سرمایه گذاری در بازار مالی بهره ببرید.