درخواست مشاوره تماس

جشنواره

بورس در شیراز

بهترین جملات انگیزشی مارک تواین

مارک تواین (Mark Twain) نویسنده و طنز پرداز آمریکایی جملات انگیزشی زیادی را به زبان آورده و در کتاب های خود هم آن ها را به چاپ رسانده و در این متن قصد داریم ۷ جمله انگیزشی این نویسنده قهار را برای شما بازگو کنیم تا بتوانید در زندگی خود از آن ها استفاده کنید و به موفقیت بیشتری برسید.

هدف موسسه کارآفرین آوای مشاهیر:

اینها پرسش هایی هستند که سعی شده در این مقاله در موسسه کارآفرین آوای مشاهیر در راستای آموزش بورس در شیراز به طور مختصر پاسخ داده شوند. پس تاپایان با ما همراه باشید.

بورس در شیراز

 

۱- راز پیشرفت در آغاز کردن است. راز آغاز کردن در آن است که وظایف سخت و پیچیده ی خود را به وظایف کوچکی که قابل مدیریت کردن باشند، بشکنید و سپس از نخستین آن ها آغاز کنید.

 

۲- بیست سال بعد بابت کارهایی که نکرده ای بیشتر افسوس می خوری تا کارهایی که کرده ای. بنابراین، روحیه ی تسلیم پذیری را کنار بگذار و از حاشیه امنیت بیرون بیا، جستجو کن، بگرد، آرزو کن و کشف کن.

 

۳- راز جلو افتادن، آغاز کردن است!

 

۴- بهترین راه برای درک هر چیز، تجربه کردن آن است. چون با حدس و گمان هیچوقت دانا نخواهی شد!

 

۵- اساسا دو نوع مردم وجود دارد. کسانی که به دستاوردهایی می رسند و کسانی که ادعا می کنند به دستاوردهایی رسیده اند. گروه اول خلوت تر است!

بورس در شیراز

 

۶- کار یعنی هرچیزی که مجبور به انجام دادنش باشید و بازی یعنی هرچیزی که مجبور به انجام دادنش نباشید!

 

۷- اگر وظیفه ات این است که قورباغه ای بخوری، بهترین کار این است که آن را اول صبح بخوری و اگر قرار است که ۲ قورباغه بخوری، بهتر است که بزرگترین قورباغه را اول

بخوری!