درخواست مشاوره تماس

جشنواره

به واقع داشتن آگاهی و تخصص در بازارهای مالی است که می‌تواند چراغ راه در بازار بورس و سایر بازارهای جهانی باشد. عدم آگاهی و نداشتن استراتژی همچنین عمل نکردن به اصول معامله گری می‌تواند مشکل ساز شود و ضررهای مالی و روحی به معامله گر وارد نماید. خالی از لطف نخواهد بود که گاها اعتماد به نفس کاذب و بی‌احتیاطی در بازار فارکس پیامدهای جبران ناپذیر را به معامله گر تحمیل خواهد کرد.

هدف موسسه کارآفرین آوای مشاهیر:

اینها پرسش هایی هستند که سعی شده در این مقاله در موسسه کار آفرین آوای مشاهیر در راستای آموزش بورس در شیراز منتشر شده است . به طور مختصر پاسخ داده شوند. پس تا پایان با ما همراه باشید.

۱- اخبار بازار فارکس:

در معاملات فارکس خبر ابزار بسیار مهمی است و در پروسه تحلیل جایگاه مناسب و معقولی دارد حالا که اینترنت را در اختیار داریم می‌توانیم هر لحظه با خبر همراه باشیم.

با توجه به اهمیت موضوع تریدرهای حرفه ای همیشه در کنار پلتفرم معاملاتی پنجره چک کردن اخبار را دارند و به صورت آنلاین اخبار جهان را پیگیری می‌کنند و با تحلیل خود تاثیر آن بر بازار را جویا می‌شوند.

۲- محتوای آموزشی و مقالات روز بازار فارکس:

در ابتدای مسیر معاملاتی، به اطلاعات مهم و پایه که در مقالات به آن می‌پردازند نیاز وافری دارید. مقالات آموزشی نقشه راه موفقیت هستند چون آن‌ها را افرادی به رشته تحریر درآوردند که پیش از‌ شما آن مسیر را پیموده‌اند و به زیر و بم کار اشراف دارند.

تاریخچه و گذشته بازار فارکس بسیار مهم است و باید اهمیت آن را درک کنید. لازم است از نکات و پیچ و خم‌های بازار فارکس سر درآورید.
از تجربه و عقاید پیش‌کسوت‌ها استفاده کنید و به یافته‌های ایشان اعتماد کنید. این مقالات برای همه حتی حرفه ای ها قابل استفاده است.

۳- مرور رویدادهای بازار توسط کارگزاران بازار فارکس:

صدها شرکت فارکس هستند که خدمات فارکس عرضه می‌کنند و همه مدعی هستند که بهترین‌اند. ولی بهترین راه تشخیص بهترین آن‌ها، مطالعه مقالاتی است که تحت عنوان مرور رویدادهای بازار ارائه می‌شود.

خوب وقت بگذارید و قابل اعتمادترین شرکت فارکس را پیدا کنید و حساب فارکس خود را با آن بگشایید. با مطالعه این مقالات بازار را بهتر خواهید شناخت.

شرکت های اراِئه دهنده بازار فارکس با خدمات و سطح کیفی، میزان کمیسیون و در دسترس بودن درکنار قابلیت اطمینان در رنکینگ بین‌المللی قرار گرفته سپس تفکیک پذیر می‌شود.

۴- تحلیل تکنیکال در بازار فارکس و یک بحث کلی:

تحلیل تکنیکال در برابر فاندامنتال! اما ما به این بحث ورود نمی کنیم چون از حوصله این مقاله خارج است، فقط می‌گوییم که تحلیل بازار یعنی شناخت پیچ و خم های بازار، پس مهم است و ما را به مقصد نزدیک می‌کند.
این‌که کدام مهم‌تر است برای ما اهمیتی ندارد فقط بدانید که مطالعه نمودارها، تحلیل روندها و بررسی جهت‌گیری‌های بازار گام‌های شما را هوشمندانه‌تر خواهد کرد.

۵- تحلیل فاندامنتال در بازار فارکس:

برخی معتقدند تحلیل فاندامنتال  پیامد و تاثیر خبر بر بازار است و با توجه به اخبار فاندامنتال می‌توان روندهای بعدی بازار را پیش‌بینی کرد. به این معنی که اگر همه اخبار را بدانید اما ندانید آنها چه تاثیری بر بازار خواهند داشت دانش شما حاصلی در پی ندارد.
فاندامنتال به شما کمک می‌کند نوسانات بازار را تحلیل و گاها پیش‌بینی‌های منطقی انجام بدید.

نتیجه گیری:

در ارائه مطالب فوق‌الذکر به اساس پایه کار بازار فارکس اشاره شد. هر اندازه تکنولوژی پیشرفت کند و شما حرفه ای باشید از بنیان و اساس بی‌نیاز نخواهید شد.
حتما در استفاده از قوانین و تجربیات کوتاهی نکنید و حدالمقدور برای کاهش ریسک و افزایش نرخ برد و سودآوری از معاملات روزانه بازار فارکس استفاده نمایید.
این قوانین شیرازه ترید هست و در صورت عدم رعایت باعث زیان های جبران ناپذیر روحی و مالی خواهد شد و زندگی معامله گری شما را متاثر خواهد کرد.
شاخص های تکنیکال مهم هستند و خروجی یک سیستم تکنیکال موفق در بازارهای مالی از جمله بورس و فارکس می‌تواند کمک بسزایی به شما و آینده تریدری شما بکند.
و سعی کنید با متخصصان بازار در ارتباط باشید و از نظرات سازنده در سیستم تحلیلی نهایت استفاده را ببرید.