درخواست مشاوره تماس

جشنواره

آوای مشاهیر

آمار تولید و فروش شرکت های بورسی:

آمار تولید و فروش شرکت های بورسی یکی از گزارشات جدیدی است که سازمان بورس در سال اخیر به صورت جدی از شرکت های بورس در خواست کرده و در سایت کدال قرار گرفته است. در این گزارشات میزان تولید و فروش محصولات شرکت به همراه نرخ فروش آن اعلام می شود. بررسی این گزارشات می تواند کمک زیادی به تشخیص پیش بینی های سودآوری ۳ ماهه های شرکت های بورسی نماید، یعنی می توان تشخیص داد که آیا شرکت در گزارش پیش بینی سود هر سهم می تواند تعدیل مثبت دهد؟ یا همان پیش بینی را ارائه خواهد کرد! و یا شاید تعدیل منفی پیش رو داشته باشد.

آوای مشاهیر

هدف موسسه کارآفرین آوای مشاهیر:

اینها پرسش هایی هستند که سعی شده در این مقاله در موسسه کار آفرین آوای مشاهیر در راستای آموزش بورس در شیراز منتشر شده است . به طور مختصر پاسخ داده شوند. پس تا پایان با ما همراه باشید.

 

TSETMC:

افزونه FinEye به راحتی این امکان را برای شما محیا می کند تا در صفحه سایت TSETMC.com شرکت مورد نظر خود اطلاعات محصولات و تولید و فروش این شرکت را به صورت نمودار بررسی کرده و به راحتی تشخیص دهید که آیا میزان فروش شرکت نسبت ماه مشابه سال قبل بیشتر یا کمتر شده است. این افزونه دید بسیار مناسب از فروش شرکت ها به شما خواهد داد.

افزونه FinEye تنها در مرورگر گوگل کروم قابل استفاده است که می توانید از طریق لینک زیر آن را دانلود و استفاده کنید:

گام اول: نصب افزونه

کافی است برای اضافه کردن این افزونه و استفاده از آن دکمه سبز رنگ بالای صفحه سمت راست (ADD TO CHROME) را کلیک و این افزونه را به مرورگر کروم خود اضافه کنید.

گزارش تولید و فروش
طریقه نصب افزونه FinEye

گام دوم: استفاده از افزونه

بعد از نصب افزونه کافی است وارد سایت شده و نماد شرکت مورد نظر را باز کنید. در صورت نصب درست افزونه آمار محصولات و فروش کل شرکت همچون شکل زیر برای شما نمایش داده می شود و می توانید از آن بهره کافی را بگیرید.

گزارش تولید و فروش