درخواست مشاوره تماس

جشنواره

دارای ابزارهای بسیار زیادی است که می‌توان آن‌ها را به مواد غذایی بازار بورس اوراق بهادار مشابهت داد. می‌توان از ترکیب چند ماده غذایی یک غذا درست کرد؛ اما هر ماده غذایی با هر ماده غذایی دیگری قابل‌ترکیب نیست و ممکن است غذای بدمزه‌ای را بسازند.

هدف موسسه کارآفرین آوای مشاهیر:

اینها پرسش هایی هستند که سعی شده در این مقاله در موسسه کار آفرین آوای مشاهیر در راستای آموزش بورس در شیراز منتشر شده است . به طور مختصر پاسخ داده شوند. پس تا پایان با ما همراه باشید.

تحلیل تکنیکال:

در تحلیل تکنیکال می‌توان با ترکیباندیکاتورو سایر اصول تحلیل تکنیکال روش‌ها و استراتژی هایی را ساخت؛ اما هر استراتژی قبل از اجرا باید موردبررسی و آزمون قرار بگیرد تا درصد بازدهی آن به دست آید. برخلاف اینکه اکثر تحلیلگران تکنیکال معتقدند همه‌چیز در قیمت لحاظ شده و نیازی به سایر تحلیل ها نیست؛ من اعتقاد دارم که باید در کنار تحلیل تکنیکال از تحلیل بازارو از همه مهم‌ترمدیریت سرمایه مناسبی استفاده کرد.

مقاله حاضر به توضیح استراتژیی بانام شکست جادویی می‌پردازد که از ترکیب سهاندیکاتور محرک و اندیکاتور CCI استفاده می‌کند. سازندگان استراتژی شکست جادویی (Tim Thrush, Julie Laurin) هستند. من در این مقاله به آموزش گام‌به‌گام استراتژی معاملاتی شکست جادویی می‌پردازم. حتماً قبل از استفاده، آن را در حالت مجازی یا با پول بسیار کم تست کنید. استراتژی شکست جادویی ذاتاً برای بازارهای جهانی ساخته‌شده اما می‌توان از آن در بورس ایران نیز استفاده کرد امیدوارم که برایتان مفید باشد.

 معرفی کلی استراتژی معاملاتی شکست جادویی

همواره دو رویکرد کلی در استراتژی های  تکنیکال وجود دارد سیستم‌های در کف که سعی می‌کنند کف قیمتی را بیابند و سیستم‌های سطوح بالایی که در هنگام شکستن یک سطح سیگنال صادر می‌کنند.

این استراتژی را می‌توان میان این دو دانست. به ادعای سازنده آن این استراتژی می‌تواند شکست‌ها را قبل از رخ دادن پیش‌بینی کند تا بتوان قبل از سایرین از صدور سیگنال ورود مطلع شد. بنده به‌شخصه برای مدت اندکی از آن در بازار فارکس استفاده کردم و نتایج در صورت وفاداری کامل به استراتژی تا حدی خوب بوده است. امیدوارم شما هم قبل از استفاده از آن استراتژی را کاملاً تست کنید.

در این استراتژی از سه اندیکاتور استفاده می‌شود که در کنار هم روند کلی نمودار را به ما نشان می‌دهند و همچنین یک اسیلاتور به نام اسیلاتور CCI که صادر کنده نقطه ورود است.

اهداف و تارگت های خروج در این استراتژی از ابزار فیبنونانچی استفاده می‌کند که از ابزارهای بسیار معتبر و پرکاربرد در تحلیل تکنیکال به شمار می‌رود.