درخواست مشاوره تماس

جشنواره

موسسه کارآفرین آوای مشاهیر
سادگی:

از دید من سادگی جرم محسوب می‌شود، یعنی باید یک سازمان ساده ­یاب تاسیس شود و تمام انسان­‌های ساده را شناسایی و به زندان مخصوص آنان ببرند. انسان های ساده، گرگ درون انسان­‌های دانا را فعال می­‌کنند و از آنان کلاه­بردار و شیاد و … می­‌سازند.

موسسه کارآفرین آوای مشاهیر

هدف موسسه کارآفرین آوای مشاهیر:

اینها پرسش هایی هستند که سعی شده در این مقاله در موسسه کار آفرین آوای مشاهیر در راستای آموزش بورس در شیراز منتشر شده است . به طور مختصر پاسخ داده شوند. پس تا پایان با ما همراه باشید.

مثال:

به عنوان مثال در کشور ما ایران اگر جمعیت کثیری از مردم ساده نبودند، عده­ ی زیادی از انسان­‌های باهوش به جای اینکه کلاه­بردار شوند دست به تولید می­‌زدند و کارآفرینان فوق‌العاده‌­ای می­‌شدند که می‌توانستند چرخ اقتصاد کشور را به حرکت درآورند، اما حیف که انسان­‌های ساده راه سریع­‌تری برای پولدار شدن پیش روی آنان قرار دادند.

برگردیم به بحث زندان­ انسان­‌های ساده، در این زندان‌ها باید به جای کار اجباری در معادن، مطالعه اجباری در کتاب­خانه‌ها را برای زندانیان اجرا کرد. زندانیان باید آنقدر کتاب بخوانند که دیگر گرگ درون کسی را روشن نکنند و بعد درمان کامل سادگی، از زندان آزاد و به آغوش خانواده و جامعه برگردند.

گرگ درون آدم­‌ها:

از دید من که امیدوارم برداشت سیاسی از آن نشود، کارخانه ساده­ سازی مردم در ایران، مدارس و دانشگاه­ ها هستند، تماما در طول تحصیل دانش­ آموزان ساده بودن را آموزش می­ بینند و وقتی از دانشگاه خارج می‌شوند آماده فعال کردن گرگ درون آدم­‌های دانا هستند

کلاه­برداری:

در انتها باید گفت اگر یک انسان ساده تغییر کند، یک گرگ مجبور به تغییر خواهد بود چون نمی‌­تواند کلاه­برداری کند، و اگر یک گرگ تغییر مسیر دهد، یک کارآفرین ساخته خواهد شد و اگر یک کارآفرین ایجاد شود، اقتصاد کشور فعال خواهد شد.

نتیجه گیری

می­‌رسیم ساده بودن بسیار جرم سنگین‌­تری از کلاه­برداری است، چون انسان­‌های ساده، کارخانه ساخت کلاه­برداران هستند.

نظرات خود را درباره این مقاله با ما در میان بگذارید…