درخواست مشاوره تماس

جشنواره

مقدمه ای بر نرم افزار تحلیل تکنیکال ادونس گت

این نرم افزار یکی از نرم افزار های پیشرفته در زمینه تحلیل تکنیکال است،که با برخورداری از ویژگی های منحصر به فرد، توانسته جایگاهی ویژه ای در میان معامله گران حرفه ای بازارهای مالی پیدا کند. هرچند خطری که کاربران را در این خصوص تهدید می کند، عدم شناخت کافی به اصول نرم افزار و نحوه ارزیابی آن است که ممکن است موجب ایجاد ابهاماتی در تحلیل شود.

ابزارهایی که ادونس گت در اختیار ما قرار میدهد را می توان به سه دسته کلی تقسیم بندی نمود:

1- ابزارهای مربوط به تکنیکال کلاسیک
2- ابزارهای کاربردی در نظریه امواج الیوت
3-ابزراهای تکمیلی و منحصر به فرد ادونس گت

نرم افزار ادونس گت (Advanced GET) از جمله نرم افزارهای شمارنده امواج می باشد که از مزایای زیادی برخوردار است. در این نرم افزار امواج به صورت اتوماتیک و با تشخیص خود نرم افزار شماره گذاری می شوند ضمن اینکه پارامترهای ویژه ای چون PTI ،Elliott Triger، شماره گذاری های مختلف، JTI، خطوط گن. چنگال های اندروز و غیره این نرم افزار را از دیگر نرم افزارها متمایز می سازد. این نرم افزار یکی از نرم افزار های فوق العاده گران قیمت بازار های مالی است و چند هزار دلار هزینه اشتراک سالانه دارد.

برای کار کردن با نرم افزارهای تخصصی نظیر داینامیک تریدر. ادونس گت و یا موتیو ویو شما نیاز دارید دیتا را از متاتریدر به آنها انتقال دهید. برای این کار اندیکاتور های مختلفی نوشته شده که این کار را برای شما انجام می دهند و در اصل وظیفه آنها تولید فایلهای prn است.

هدف موسسه کارآفرین آوای مشاهیر:

اینها پرسش هایی هستند که سعی شده در این مقاله در موسسه کار آفرین آوای مشاهیر در راستای آموزش بورس در شیراز منتشر شده است . به طور مختصر پاسخ داده شوند. پس تا پایان با ما همراه باشید.

 

 

این نرم افزار هم برای بورس تهران هم بورس بین الملل کاربرد دارد و تنها چالش کار با این نرم افزارها تهیه و ورود دیتا به آن است.

اندیکاتور انتقال دیتا ورژن 4.1 متا تریدر 5
موسسه آوای مشاهیر افتخار خود می داند که با معرفی و آموزش نرم افزارهای بازارهای مالی در راستای گسترش بیشتر این دانش گام برمی دارد. جهت آشنایی با نوار ابزارها و نحوه کارکرد این نرم افزار به بخش دوره های آموزشی مراجعه فرمایید.
موسسه آوای مشاهیر خود را مفتخر میداند که نقطه نظرات همراهانی که این نرم افزار را استفاده فرموده اند، در بخش دیدگاه به اشتراک می گذارد.