درخواست مشاوره تماس

جشنواره

تحلیل تکنیکال و الیوت

شمارش موجی که با قوانین و دستورالعمل های کاردینال الیوت مغایرت داشته باشد. منتج به برآورد اشتباه از آینده مسیر قیمت ها می شود .و همین مقوله باعث انتقادهایی به نظریه الیوت در ایران شده است.( کلاس آموزش بورس در شیراز،آموزش بورس صفر تاصد)

امواج الیوت

امواج الیوت را باید در روندهای اصلی دنبال کرد. و اگر جز این روش را اتخاذ کنید. باید بگوییم که ممکن است ضربات سختی به شما خورده شود. .آموزش بورس از صفر تا صد ( آموزش بورس آنلاین و حضوری )( کلاس آموزش بورس در شیراز،آموزش بورس صفر تاصد)

پس براساس نوع حرکت امواج الیوت و بر اساس نوع تفکر و خرد جمعی که در واقع ما با کلمه الیوت نام گذاری می کنیم .می توان در روندهای اصلی بازار سودهای بسیار رویایی به دست آورد .که شاید با هیچ روش دیگری و استراتژی های نوظهور قابل قیاس نباشد.کلاس آموزش بورس در شیراز_آموزش صفر تا صد بورس

تایم فریم و تحلیل تکنیکال

تایم فریم در حقیقت  این نکته راعنوان می کند  که هر قسمت در نمودار، یک فریم زمانی را بیان می کند. به طور مثال در نمودار با تایم فریم ماهانه، هر نقطه یا میله ای روی نمودار، نشان دهنده یک ماه امی باشد . یا در نمودار دارای تایم فریم هفتگی، 

 هر نقطه یا میله ای روی نمودار، نشان دهنده یک هفته می باشد .

همه ی  معامله گران و تریدرها در بازارهای مالی و بورس پیش از هر اقدامی، تایم فریمی که می خواهند بررسی های خود را اعمال کنند  را باید مشخص بنمایند.. این تایم فریم باید دارای ابتدا و انتهای مشخصیباشد . بنابراین  تایم فریم یکی از نیازهای ضروری می باشد  که  تحلیلگر و تریدر برای بررسی و تحلیل رفتار بازار باید آن را بدرستی انتخاب کنند. .

اهمیت تحلیل تکنیکال

 تحلیل تکنیکال 

 بطور معمول تحلیلگران تایم فریم های بلندمدت را انتخاب می نمایند . و بطور معمول تایم فریم چندماهه یا یکساله انتخاب می گردد. ولی تایم فریم در تحلیل تکنیکال، بصورت تمام تایم فریمها به کار گرفته میشود. به کمک و همراهی نرم افزارهایی مانند متاتریدر، تایم فریم های مورداستفاده از ۱ دقیقه تا دقایق بیشتر، قابل تنظیم می باشند .

دوره های آموزشی

مشاوره رایگان

لطفا جهت دریافت ۱۰ دقیقه مشاوره رایگان ، با پر کردن فرم زیر و مشخص کردن زمان مناسب شما جهت تماس ، مشاورین ما را در این امر همراهی کنید.