درخواست مشاوره تماس

جشنواره

TSETMC معرفی سایت پر کاربرد

هیچ شکی نیست. که یکی از سایت های بسیار پر کاربرد در بورس اوراق بهادار سایت TSETMC (Securities Exchange Technology Management Co (Tehranیا با اسم فارسی مدیریت فناوری بورس تهران است.
قبل از شروع به توضیح کامل سایت یک نگاه مختصر از شرکت و خدماتی که در این شرکت ارائه می شود را توضیح دهیم.

شرکت مدیریت فناوری بورس تهران:

یکی از شرکت های زیر مجموعه سازمان بورس و اوراق بهادار جهت ارائه خدمات در حوضه بورس اوراق بهادار تشکیل شده است. و در این شرکت معاملاتی با استانداردهای کامل مشخص و واضح بستر سازی شده است در گذشت زمان ابزارهای مالی رو به گسترش در حوضه معاملات الکترونیک قدم گذاشته اند و معاملات آنلاین به جزء جدایی ناپذیر بازارهای سرمایه تبدیل شده اند. و شرکت مدیریت فناوری بورس هم از این امر مستثنی نبوده است این شرکت با هدف کیفیت خدمات و افزلیش رضایت مشتریان بین افراد فعال در بازارهای سرمایه و به خصوص اوراق بهادار پا به عرصه خدمات گذاشته است و استانداردهای زیادی هم از جمله استاندارد2008 و ISO 9001 را برای فعالیت خود کسب نموده است.

تمام معاملات بازار چه در بخش خرد و جه در بخش کلان در این سایت قابل مشاهده و رهگیری است و شما می توانید به ساده ترین راه ممکن انجام معاملات را در این سایت ببینید.

 

قسمت های مختلفی که در سایت شرکت مدیریت فناوری بورس تهران ارائه می شود عبارتند از:

آدرس سایت شرکت مدیریت فناوری بورس تهران (

) را جستجو بفرمایید و با یک کلیک ب روی اسم شرکت به زبان فارسی یا لاتین می توانید به سایت دسترسی پیدا کنید در صفحه نخست سایت، شما یک نگاه جامع به وضعیت شاخص های بورسی و نمادهای پرببینده.و میزان حجم معاملات و حجم نقدینگی معاملاتی در همان روز را در یک صفحه در کنار هم خواهید دید که این صفحه را در سایت مدیریت فناوری بورس تهران با نام خانه معرفی کرده است.، پس اگر وقت چندانی ندارید و صرفاٌ می خواهید از وضعیت کلی بازار با خبر باشید. قطعاٌ این صفحه کمک بسیار شایانی به شما خواهد کرد و ارزش بازار و ارزش معاملات بازار را به راحتی خواهید دانست پس صفحه اول سایت TSETMC تغییرات شاخص و ارزش بازار و نمادهای موثر در بازار را در یک صفحه به صورت واضح به شما نشان خواهد داد.

TSETMC

در قسمت سمت چپ سایت TSETMC همچنین یک زبانه دسترسی سریع به جزییات بازار را نمایش می دهد که این هفت زبانه امکانات مختلفی از سایت را برای شما قابل دسترس می کتد ولی مهمترین و پر کاربردترین زبانه ها در این قسمت علامت جستجوی سریع نماد و دیدن تمام بازار در یک نگاه است.

که با این دوقابلیت شما اگر بخواهید که نماد یا شرکتی را فراخوان کنید به سهولت این ابزار را در دسترس شما قرار می دهد. در ویدیو های بعدی به جز در مورد هر کدام از این قابلیت ها به وضوح و با نشان دادن در فیلم های آموزشی برای شما مشخص خواهیم کرد.

خرید صندوق سرمایه گذاری

همچنین اگر متقاضی خرید صندوق های سرمایه گذاری در این سایت هستید یا می خواهید خیلی سریع این صنوق ها را پیدا کنید و از وضعیت کلی صنودق های سرمایه گذاری در سایت مدیدیرت فناوری بورس تهران با خبر باشید (TSETMC) از نوار ابزارهای قسمت میانی صفحه در بالای صفحه سایت م توانید به بخش صندوق های سرمایه گذاری بروید و به سهولت کلیک بر یک دکمه تمام نمادها و وضعیت بازار صندوق ها مطلع شوید.

 

البته قابلیت های دیگری نوار ابزار میانی صفحه دارد که به یکی دیگر از این قابلیت ها بخواهیم اشاره کنیم دسترسی خیلی راحت به بورس کالای ایران است البته پیشنهاد من فرزین حفار، استفاده از سایت بورس کالای ایران است که با نماد IME.CO.IR شما می توانید به سایت بورس کالای ایران دسترسی داشته باشید ولی به هر حال قابلیتی که در سایت TSETMC گذاشته شده است هم قابل استفاده است.

سایت TSETMC دارای قابلیت های بساری هست که در ادامه انتشار اطلاعات موسسه آوای مشاهیر به عنوان پرچم دار در حوضه بازارهای مالی و با هدف ترویج روحیه سهامداری و گسترش دانش سرمایه گذاری این اطلاعات را در قالب ویدیو، مقاله و معرفی کتب مهم در این حوضه برای شما انتشار خواهد داد.

 

هدف موسسه کارآفرین آوای مشاهیر:

پرسش هایی که سعی شده در این قسمت در موسسه کار آفرین آوای مشاهیر در راستای آموزش بورس در شیراز منتشر شده. به طور مختصر پاسخ داده شوند. پس تا پایان با ما همراه باشید.

موسسه آوای مشاهیر با هدف و رسالت ایجاد فضای دانش در بازارهای مالی بین فارسی زبانان کشور عزیزمان ایران تمام سعی خود را به کار گرفته است تا با تلاش و ارائه بهترین و کاربردی ترین مطالب مخاطب خود و علاقمندان به ورود به بازارهای سرمایه را آگاه سازد. تا در آینده نزدیک تعداد فعالان حرفه ای این کسب و کار نیز مثل تمام کسب و کارهای دیگر رونق دهد و امید به ایجاد یک فضای کسب و کار با دانش کافی و قابلیت عملگرا دارد.

موسسه آوای مشاهیر افتخار خود می داند. که با معرفی بازارهای مالی (بازارهای سرمایه بورس و بازار پول). در راستای گسترش بیشتر این دانش گام برمی دارد.
موسسه آوای مشاهیر خود را مفتخر میداند. که نقطه نظرات همراهانی که از این مقاله لذت برده اند .در بخش دیدگاه به اشتراک می گذارد.

دیگر اموزش های مرتبط:

از کجا شروع کنم؟

کتاب معامله گر منظم

چالش و هنر جنگ در روند بازار

کتاب معامله گر منظم