درخواست مشاوره تماس

جشنواره

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه‌گذاری چیست؟

هم اکنون بیش از دو هزار ارز دیجیتال در سراسر جهان وجود دارد .که فضای جدیدی را برای سرمایه‌گذاری به وجود آورده . بازار ارز دیجیتال روز به روز در حال گسترش است، احتمالا اولین سوال که برای شما نیز مطرح می‌شود این است که برای سرمایه‌گذاری در این بازار بهتر است کدام ارز دیجیتال را بخریم؟ اما سوال اول این است که چند نوع ارز دیجیتال وجود دارد؟

سرمایه گذاری های بلند مدت در ارز دیجیتال

امروزه، ارز های دیجیتال پردرآمدترین راه های کسب درآمد هستند. اما بدون دانش و تجربه قطعا با شکست روبه رو خواهید شد. اگر قصد دارید روی بهترین ارز دیجیتال سرمایه گذاری بلند مدت انجام دهید،خرید بیت کوین در  حدود قیمتی 15 هزار دلار  که بزودی در ماه های آینده پس از ریزش از محدوده 60 هزار اتفاق می افتد بسیار عالی خواهد بود .

ارز های دیجیتال هم برای سرمایه گذاری کوتاه مدت مفید هستند و هم برای سرمایه گذاری بلند مدت اما اگر می خواهید روی یکی از این ارز ها سرمایه گذاری بلند مدت را انجام دهید به سراغ ارزی بروید که به تازگی وارد بازار شده است و همه از آن صحبت میکنند.

این ارز می تواند آینده بسیار درخشانی داشته باشد اما برای اینکه بتوانید به سوددهی برسید می بایست بلند مدت فکر کنید و منتظر  قیمت های مناسب جهت سرمایه گذاری بمانید.

 

۱. ارز دیجیتال بیت کوین (BTC)

نمی‌توان به سبد سرمایه‌گذاری‌ای که بیت کوین در آن وجود ندارد صفت «خوب» را نسبت داد. پادشاه ارزهای دیجیتال همچنان گزینه اول فعالان این حوزه می باشد. و انصافاً طی این سالها هیچ سرمایه‌گذاری نبوده . که پاداش صبرش را نگرفته باشند.

اولین‌بودن بیت کوین، محبوبیت بی‌نظیر، امنیت فوق‌العاده بالا (بیشترین قدرت پردازش که از سمت ماینرها تأمین می‌شود)، جامعه گسترده و حامیان مشهور از جمله مواردی می باشند. که باعث گردیده . کسب جایگاه بیت کوین برای سایر ارزهای دیجیتال شاید یک رویا باشد.

در سال ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ تعداد زیادی از شرکت‌های بزرگ دنیا بیت کوین خریداری کردند؛ آرزویی که بعد از ۱۲ سال محقق گشت. همچنین مسترکارت، پی پل و ویزا، دو غول پرداخت‌های اینترنتی که زمانی بیت کوین را به تمسخر می‌گرفتند، اعلام کردند قصد دارند ارائه خدمات مربوط به بیت کوین را آغاز کنند. از طرف دیگر،‌ حامیان این ارز دیجیتال به‌شدت افزایش پیدا کردند.تا جایی که ایلان ماسک، ثروتمندترین فرد جهان، نام بیت کوین را به بیوی توییتر خود اضافه کرد و شرکت او یعنی تسلا، ۱.۵ میلیارد دلار بیت کوین خریداری نمود.

 

۲.ارز دیجیتال اتر (ETH)

اگر کمی  به نقش پررنگ قراردادهای هوشمند و برنامه‌های غیرمتمرکز در حوزه بلاک چین دقت کنیم،‌ اگر بخواهیم بین تمام میزبانان قرارداد هوشمند (مانند پولکادات، ایاس، ترون و …) یکی را انتخاب کنیم، کم‌ریسک‌ترین گزینه اتریوم میباشد.

همچنان بیش از ۸۰٪ از توکن‌های بازار روی اتریوم منتقل می گردد. و تعداد برنامه‌های غیرمتمرکز اتریوم نسبت به سایر پلتفرم‌ها بسیار بیشتر می باشد. از  دیگر پلتفرم‌ها در مقابل اتریوم از نظر مقبولیت همچنان حرفی برای گفتن ندارد.

در سال ۲۰۲۰ اتریوم بسیار موفق بوده است. مطابق انتظار فاز صفر به‌زورسانی مهم این شبکه یعنی اتریوم ۲.۰ پیاده‌سازی گشت. و با صعودی‌شدن تمام بازار، عملکرد اتر از بسیاری از ارزهای دیجیتال دیگر بهتر بوده است.

۳.ارز دیجیتال بایننس کوین (BNB)

این رتبه می‌توانست متعلق به پولکادات یا کاردانو باشد. پولکادات به‌عنوان یکی از جدی‌ترین رقبای اتریوم با قدرت وارد میدان شده .و کاردانو هم طی دو سال اخیر با یک دوره ثبات کم‌نظیر به راه خود ادامه داده است. با این حال، همان طور که در ابتدای این مقاله اشاره کردم،‌ قصد ندارم به قولی چشم بسته غیب بگویم و ده‌ها ارز دیجیتال را وارد مقاله کنم تا بالاخره یکی از آنها به سوددهی برسد. از نظر من، پولکادات و کاردانو برای سرمایه‌گذاری انتخاب‌های خوبی هستند، اما ترجیح می دهم که با وجود اتریوم از دسته‌بندی «میزبانان قراردادهای هوشمند»، بقیه موارد را به پروژه‌های دیگر اختصاص بدهم.

۴.ارز دیجیتال استلار (XLM)
۵. ارز دیجیتال فایل کوین (FIL)
۶. ارز دیجیتال الگورند (ALGO)
۷. ارز دیجیتال هدرا هش‌گراف (HBAR)
۸. ارز دیجیتال دسنترالند (MANA)

و……

در مقاله های بعدی راجع به ارزهای دیجیتال کامل تر صحبت خواهیم کرد.

فروش و خرید ارز دیجیتال

یکی دیگر از راه‌های سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال، خرید و فروش این ارزها میباشد. افراد می‌توانند با توجه به تحلیل‌های موجود و چشم‌اندازی که برای ارزهای دیجیتال در نظر می‌گیرند اقدام به خرید کنند و از افزایش قیمت آن کسب سود کنند

هدف موسسه کارآفرین آوای مشاهیر:

پرسش هایی که سعی شده در این قسمت در موسسه کار آفرین آوای مشاهیر در راستای آموزش بورس در شیراز منتشر شده. به طور مختصر پاسخ داده شوند. پس تا پایان با ما همراه باشید.

از کجا شروع کنم؟        دوره جامع نوابغ بورس          دوره جامع اسطوره طلا          دوره نوابغ توربو              دوره رایگان معرفی اسطوره طلا       دوره معامله گر منضبط

دوره رایگان معرفی معامله گر منضبط

ما در موسسه آوای مشاهیر مسیر موفقیت صحیح در بورس را به یک دانش تبدیل کرده و نام آن را “دوره جامع نوابغ” نامیده‌ایم برای دیدن آموزشی رایگان در بورس  از طریق وب سایت، اینستاگرام و آپارات همراه ما باشید.

موسسه آوای مشاهیر پرچمدار ترید در ایران

 

در این گام شما خواهید آموخت چگونه از دانش خود به بهترین شکل استفاده کنید. طلاعات بیشتر پکیج های آموزشی به همراه کوچینگ رایگان آموزش بورس در معامله گری و سرمایه گذاری، جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش با شماره 07136398831، 09056119981 خانم محمدی تماس بگیرید : وب سایت موسسه آوای مشاهیر: https://shirazbours.com/

سخن آخر

به یاد داشته باشید. که وضعیت کلی بازار در سود و زیان شما نقش  به سزایی دارد.و می‌تواند تمام انتخاب‌های شما را تحت تأثیر قرار دهد؛ مانند سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ که در اولی هر چیزی که می‌خریدید سود آور بودید. و در دومی هر چیزی که می‌خریدید، ضرر می‌کردید. همیشه با مقدار پولی سرمایه‌گذاری کنید که اگر تمام آن هم از بین رفت، مشکلی در زندگی شما ایجاد نگردد. همچنین طبق قاعده کلی بازار، اگر با دید بلندمدت سرمایه‌گذاری انجام دهید.، ریسک شما کاهش می یابد، زیرا تاریخچه بازار ارزهای دیجیتال نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران بلندمدت برنده میدان هستند؛ به ‌شرطی که روی پروژه‌های درستی سرمایه‌گذاری کنند.