درخواست مشاوره تماس

جشنواره

چرا مردم به یونیک فاینانس اعتماد میکنند؟

متأسفانه بحث شرکتهای هرمی مسئله امروز، دیروز و فردا نیست،.

مبحثی است که باعث متضرر شدن افرادی میشوند .که به فکر به دست آوردن ثروت رویایی بدون تلاش هستند. شرکت یونیک فاینانس نیز یکی از این موارد میباشد که سعی دارد .با تعریف یک رویکرد جدید، مبالغی را از افراد دریافت نماید.

تاریخچه شرکت های هرمی

اگر بخواهم تاریخچه ای از شرکت های هرمی برای شما بیان کنیم .باید بگویم نزدیک به دو دهه است .که اینگونه شرکتها، در کشور ما(ایران) مشغول به فعالیت هستند. در ابتدا مردم اطلاع کافی از نحوه فعالیت این شرکت ها نداشتند.

و همین امر موجب شد .تا شرکت ها تنها با دادن وعده کسب درآمد هنگفت به مردم در مدت‌ زمان کوتاه و بدون هیچ کار و زحمتی،. افراد زیادی را فریب دهند. البته می‌توان گفت. تا حدود زیادی نیز موفق بوده اند.

اکنون نیز با شیوه های جدید مانند خرید دلاری، خرید رمز ارزهای مختلف در کشور مشغول به فعالیت هستند. و همه روزه از راه های گوناگون با آن ها در ارتباط هستیم. در این مقاله قصد داریم تا فعالیت شرکت یونیک فاینانس را مورد بحث و بررسی قرار دهیم و به شما ثابت کنیم که به چه دلایلی یونیک فایننس یک شرکت غیر قانونی میباشد. پس در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا شاید برای یک نفر هم که شده موثر باشد.

روش کار یونیک فاینانس چگونه است؟

لیدرها و سرشاخه‌های یونیک فاینانس،. با ظاهری بسیار آراسته که به‌نوعی نمایانگر فردی موجه، تحصیل‌کرده و مطلع از بروکرها و موفق در حوزه سرمایه گذاری هستند .

با افراد بی اطلاع و رویا پرداز، در مکانهای مناسبی از قبیل هتل ها و کافیشاپ های لوکس، قرار ملاقات می‌گذارند. و کار را طوری جلوه می‌دهند .که گویی هیچ‌گونه آسیب مالی در آن وجود ندارد. با این ادعا که این شرکت در حال معامله با سهم هایی است .که اغلب سود آور هستند. و به ندرت پیش می اید. که زیان دهند.

چگونه جلب اغتماد می کنند؟

اعتماد فرد قربانی را جلب میکنند. آنها ادعا میکنند که یونیک،.رباتهایی طراحی نموده که با استفاده از هوش مصنوعی و داشتن اطلاعات آماری دقیق،می‌توانند به خرید و فروش سهام بپردازد. و در این خرید و فروش سهام، مقداری را به شما به صورت تضمینی پرداخت کرده. و مابقی را برای شرکت در نظر میگیرد.

حداقل مبلغ به اصطلاح سرمایه گذاری چقدر است؟

مبلع سرمایه گذاری برای شروع .به کار و عضویت در این شرکت ،حداقل  ۱۰۰۰ دلار است .و  فرد سرمایه گذار، بعد از تأمین این مبلغ میتواند شروع به کار نماید. هر فرد پس از عضویت توانایی عضوگیری سه نفر زیرمجموعه مستقیم را دارد.

این شرکت هرمی چگونه کار می کنند؟

و درصورتی‌که در هر سه زیرشاخه‌ی معرف مبلغ ۵۰۰۰ دلار سرمایه گذاری صورت گیرد،. معرف مبلغ ۱۰۰۰ دلار به‌عنوان پاداش دریافت می‌کند. اما اگر تعادل ۵۰۰۰ دلار، حتی در یکی از این سه زیرشاخه برقرار نشود، هیچ پاداشی به او تعلق نمیگیرد. در اینجا قصد دارم یکی از تجربیاتم را برای شما بازگو کنم،.

نحوه پرزنت کردن این شرکت هرمی چگونه است؟

در ابتدای شکل گیری این شرکت ها یکی از سر شاخه های شرکت، در حال پرزنت کردن من بود؛ به او گفتم من هیچ علاقه ای به شبکه سازی ندارم، پاسخ او اینچنین بود، فقط از سود پولت لذت ببر و به هیچ چیز فکر نکن. البته منظور این بود که تو فقط هزار دلار را بپرداز، و به بقیه موارد فکر نکن. اگر با هزار دلار سرمایه گذاری شروع نمایید، روزانه 3 دلار به عنوان سود و در 22 روز از ماه دریافت میکنید. که میشود ماهانه حدودا 66 دلار ناقابل. اگر بخواهیم آن را تبدیل به تومان کنیم، 60 دلار آن می‌شود بیش از 1000000 تومان در ماه. در ادامه شرکت ادعا میکند سودی که به شما می‌دهد تنها مزیتش نیست. بعد از دو سال شما میتوانید سرمایه را خارج نمایید، البته اگر سرمایه ای بماند. هر قدر که سهام شما سود کرده باشد، .

همان مبلغ را به شما پرداخت خواهد شد. یعنی بدون این که هیچ فعالیت فکری و ذهنی انجام دهید،. ربات همه ی کارها را برای شما انجام میدهد و علاوه بر پورسانت 3 دلاری، بعد از دو سال، رشد سهامتان نیز از آن خود شما است! خیلی خیلی وسوسه کننده است مگرنه؟ این پیشنهاد ها میتواند هر کسی را وسوسه نماید، اما شما اینجا هستید تا این اتفاق برای شما رخ ندهد.

هدف موسسه کارآفرین آوای مشاهیر:

پرسش هایی که سعی شده در این قسمت در موسسه کار آفرین آوای مشاهیر در راستای آموزش بورس در شیراز منتشر شده. به طور مختصر پاسخ داده شوند. پس تا پایان با ما همراه باشید.

از کجا شروع کنم؟               دوره جامع نوابغ بورس          دوره معامله گری طلا           دوره نوابغ توربو              دوره رایگان اسطوره طلا

نتیجه گیری

یونیک فاینانس انسانیت را از فرد دور می کند و نفسانیات  و منفعت طلبی را در انسان تشدید
می نماید و دیگر هیچ.
مکتب یونیک به دنبال پر کردن جیب سرشاخه ها است و به شما دروغ.
گفتن را برای جذب افراد مخصوصا از افراد نزدیک و فامیل و دوست و آشنا آموزش می دهد.

اگر بینی که نابینا و چاه است  …..

  اگر دیدی دوستی و یا عزیزی وارد دارو دسته این شرکت کثیف هرمی یا شرکت های مشابه می شود. چه در داخل و چه در خارج باید حتما
تذکر دهید. آموزش بدهید. و ممانعت کنید .که وارد این مرداب متعفن نشوند که بیرون آمدن از آن امری بسیار محال است.
لطفا و حتما اگر مالباخته یونیک هستید حتما  شکایت کنید ..و به دیگران اطلاع دهید در پایان این مقاله تجربیات خود را بنویسید
تجربه نشان داده پول شما در اختیار بالا دستی ها است و قابل واخواهی است و قابل بازگشت و برای سرشاخه های اصلی از طریق مراجع
قضایی احکام سنگینی تاکنون صادر میشود.
انشالله همیشه در اوج قدرت و موفقیت باشید.
 ساره سروستانی
معامله گر بازار های مالی