درخواست مشاوره تماس

جشنواره

تحلیلگری با امواج الیوت

ما در کمک به شما برای رسیدن. به این درک که نوسانات قیمت و امواج الیوت چیز مشابهی نیستند .ناکام مانده ایم. هر کسی می تواند. با شمارش نوسانات قیمت شروع کند.، زیرا این کار ساده ترین راه است.، اما نتیجه نهایی می تواند فاجعه بار باشد. چرا ؟

یاد می گیرید که از ساختار داخلی نوسان قیمت و از قوانین منطقی چشم پوشی کنید.، بنابراین آن ها را نادرست اعمال می کنید. این یک مشکل گسترده است .که تلاش می کنید چیزی جدید برای توضیح این مفاهیم بیاورید.

مشکل افراد با الیوت

مشکل شایع دیگری که مردم با امواج الیوت دارند.، گسترش این سوءتفاهم است. که چه انتظاراتی از توانایی خود برای رسیدن به سطح استادی دارند.
در واقع سه سطح مهارت مهم. قبل از سطح چهارم که در آن سطح به متخصصی ماهر مبدل می شوید. وجود دارد. چندین مرحله برای رسیدن به سطح مهارت وجود دارد. این مرحله به طور کلی عبارتند از :

توسعه توانایی تشخیص 14 الگوی قیمت به عنوان اجزای جدا شده در داخل حرکت بزرگ تر قیمت و درک قوانین اساسی

، در این سطح به احتمال زیاد نمی توانید. اصول امواج الیوت را در نموداری واقعی اعمال کنید. و تمام الگوهای متصل به هم را شناسایی کنید.

اطمینان

افزایش اطمینان به درک تفسیر موجی سایرین، باید زمانی که نمودار سایرین .حاوی اشتباهات عمده ای است .و اعتبار کل نمودار به شما هشدار می دهد .را تشخیص دهید. در این سطح نمی توانید تفاسیر موجی خود را از ابتدا توسعه دهید.، اما می توانید یک الگوی پنج موجی را تشخیص دهید. و چند الگوی اصلاحی را در روند بزرگ تر متمایز کنید.

امکان اشتباه در الیوت

همچنین می توانید. به راحتی اشتباه کنید .و در برخورد با یک موج پیچیده در موج های اصلاحی به یک مشکل جدی در نمودار روزانه بر بخورید. سطح اعتماد به نفس شما متزلزل و ضعیف خواهد شد.
سطح مهارت بعدی خطرناک است،. زیرا اینجا مکانی است .که بسیاری از مردم شکست می خورند. شما شروع به برچسب زنی درستی روی نمودار استاتیک می کنید.، اما نمی توانید برای توصیف چگونگی حرکت بازار به سمت اهداف قیمتتان، الگوی آینده را پیش ببرید.

مهارت در اصول الیوت

شما احتمالاٌ در اصول موجی الیوت مهارت دارید،. اما اعمال این قوانین در یک محیط واقعی را دلسرد کننده می یابید. این سطح مهارت خطرناک است.، زیرا بسیاری از مردم خطا روی خطا می گذارند. و نمی دانند که آن ها مسئله را اشتباه درک کرده اند.

سطح الیوت

آن ها فکر می کنند می دانند ودوست دارند احتمال بالا بدهند که درست فکر می کنند و درست فهمیده اند، اما بازار ثابت می کند که آن ها قطعات گمشده پازل هستند.
سطح بعدی، توسعه توانایی ایجاد الگوهای موجی آینده که روشنگر هستند و همراهی حرکت اسیلاتور چنان که انتظار دارید دنبال شود.

استاد :

شما به بالاترین سطح از مهارت رسیده اید. شما می دانید که اصول امواج الیوت فقط یک ابزار است. در حال حاضر یک زبان کار بصری برای توصیف و توسعه چگونگی جنبش های آینده بازار گشوده خواهد شد.

مهارت الیوت

هیچ نگرانی برای افق زمانی یا اینکه آیا بازار مطابق میل شما پیش رود نداشته باشید.نوسانات آینده مسیر فرضیه شماستو به دیگران نشان می دهید .که درستی کار شما اغلب بیشتر از اشتباهاتتان است. شما می دانید که چگونه هشدارهای متناقض را در الگوهای موجی و اندیکاتورها در میان بازارهای دارای همبستگی و فواصل زمانی مختلف متعادل کنید.

هدف این است که به سمت آخرین گام در مسیر تسلط بر اصول امواج الیوت حرکت کنید.

پیشرفت در الیوت

همه ما باید مراحل پیشرفت مشابهی. را برای رسیدن به مهارت بگذرانیم. درک این موضوع که سفر پیش رو مجموعه ای از مراحل کوچک تر است. کمک خواهند کرد.انتظار واقعی از رسیدن به سطح توانایی و جلو گیری از نامید شدن. مهم است. متاسفانه بسیاری از مردم اولین گام را تکمیل می کنند. و. احساس می کنند .که شکست خورده اند و نمی توانند به بالاترین سطح برسند. صبر کنید و به خودتان زمان بدهید. سعی کنید آنچه را شنیده اید .کنار بگذارید و مشکلات گذشته را به فراموشی بسپارید.

سوالی که شاید اغلب افرادی که در بازارهای مالی با امواج الیوت برخورد کرده اند شاید این باشد که آیا خصوصیات تعادل و تناسب، ذهنی است؟
جواب من به این دوستان قطعا خیر است.

من فرزین حفار به صراحت اعلام می کنم که اصول امواج الیوت یک فرآیند ذهنی نیست بلکه نشان دهنده رفتار بازار در کشش های قیمتی هست که اکثراٍ به واسطه اخبار و رویدادهای بازار انجام شده است.

پس بگذارید نگاه دقیق تری به این مباحث داشته باشیم.

پیش از شروع مواجه با اصول امواج الیوت ( باید متذکر شوم .که این روش توسط رالف نلسون الیوت ابداء شده است.) پس بعد از کشف جناب الیوت معامله گرها سال ها به سبک های مختلفی و با دیدهای مختلفی از این روش به صورت حرفه ای استفاده کرده اند .

هدف موسسه کارآفرین آوای مشاهیر:

پرسش هایی که سعی شده در این قسمت در موسسه کار آفرین آوای مشاهیر در راستای آموزش بورس در شیراز منتشر شده. به طور مختصر پاسخ داده شوند. پس تا پایان با ما همراه باشید.

پس ممکن است. در طول زمان یادگیری به الگوهای اسم گذاری جدیدی برخورد کنید. که به شما توصیه می کنم. از گسترش بی دلیل اطلاعات درست یا نادرست خودداری کنید. و در ابتدای شروع به یادگیری شما فقط نیاز است. که امواج اصلی را آموزش ببینید .و در جهت روند اصلی بازار حرکت کنید چون نمونه های گسترش یافته در الگوهای اصلاحی هستند .و زمانی که به درجه تبحر در استفاده از امواج اصلی رسیدید. از سود خودتون لذت ببرید. به بازار الگوریتمی نگاه نکنید تا برنده بازار باشید.

یادگیری اصلاحات در الیوت

اما با استادی در این زمینه شما نیاز به یادگیری اصلاحات نیز خواهید داشت .که در این مقاله فرصت توضیح آن نیست .و حتما در مقالات بعدی که توسط اینجانب و با انتشار موسسه آوای مشاهیر انجام خواهد گرفت .در مورد اصول ریز اصلاحی امواج الیوت صحبت خواهم کرد .تا رهنمودی برای افراد مشتاق در عرصه بازارهای مالی و بازارهای سرمایه باشد.

تجربه من

من در سال هایی که در بازارهای مالی مشغول به کار بودم .شاید به درستی متوجه اشتباهات افراد جوان در بازار ( افراد آماتور ) به دلیل تعامل کم با افراد جوان به دلایل مشغله ذهنی و کاری نداشته ام. اما به واسطه یکی از دوستانم به آموزش ترغیب شدم. که این آموزش برای افراد با سابقه کاری چندین سال صورت گرفت .

و آنجا بود که متوجه شدم مسوله وخیم تر از این هست .که من در حال فکر به آن هستم. که تحلیل های اشتباه الیوتی بدلیل استفاده از یک برنامه نرم افزاری و اتکای معامله گران. به حل مسایل توسط نرم افزار به وضوح تناسب سود آوری این افراد .به نسبت ضرری که تحمل می کردند. را فزایش داده یود با اینکه این افراد جزء دسته فعالان بازار سرمایه بودند. اما نتوانسته بودند. به سودهای چشمگیری دست پیدا کنند .و همانند یک مدید حقوق از بازار دریافت می کردند. و اصل معامله گری که رسیدن به تعالی مالی بود .فراموش شده بود. بنابراین اگر با اتکا به یک نرم افزار سعی در تحلیل حرکت بازار دارید. با مسیر سختی در آینده روبرو خواهید بود.