درخواست مشاوره تماس

جشنواره

آموزش معامله در بازار بورس و سرمایه براساس امواج الیوت

معاملات نوع اول و دوم

مسائلی که تا این جا برای همراهان موسسه آوای مشاهیر مطرح شده، .معاملات نوع اول و دوم بود. در واقع، این دو نوع معامله پایه و اساس تحلیل الیوتی است .که در این مقاله به آن پرداخته ایم.
معامله نوع اول،. معامله ای است برای توالی پنج موج در بازارهای سرمایه و بورس که در انتهای موج چهارم انجام می گیرد.

شناسایی امواج الیوت

به این صورت که با شناسایی امواج انتهای هر روند را محاسبه می کنیم. و می توانیم .نسبت به اخذ پوزیشن اقدام کنیم و در نقاط اشباح از حرکت خلاف معامله گرفته شده .توسط ما از بازار هم خارج شویم. مسلم است .که با توجه به جهت این توالی،. این نوع معامله می تواند معامله خرید یا فروش باشد. از معامله نوع اول به عنوان ( معامله در جهت روند ) یا ادامه دهنده. روند معاملاتی موج قبل بزرگ قیمت در بازار بورس و سرمایه یاد می شود.

معامله نوع دوم

در معامله نوع دوم در انتهای موج پنجم وارد بازار شده. و اولین هدف قیمتی خود را انتهای موج چهارم قبلی قرار می دهیم. مشخص است .که معامله ی نوع دوم معامله ( خلاف یا ضد روند است ) و زمانی اتفاق می افتد. که انتظار داریم .بازار پس از از دسترسی. به هدف قیمتی از قبل مشخص ،. روند خود را تغییر دهد. در جملات آتی قوانین مربوط به این دو نوع معامله و مثال های مربوط به هر کدام را را در مقالات مختلف خواهیم آورد .که در این ویدیو می توانید معامله نوع یک را کاملا مشهود ملاحظه کنید.

قواعد معامله نوع اول در بازار بورس و سرمایه

( خرید در انتهای موج چهارم اصلاحی )

زمانی که نرم افزار شکل گیری صعود در موج سوم را تایید کرد، به دنبال وضعیت زیر بگردید:
1- اسیلاتور الیوت باید به سمت خط صفر خود برگردد. این بازگشت باید دست کم 90% درصد طول اسیلاتور موج سوم و حداکثر 38 % آن را در سمت دیگر خط صفر، اصلاح کرده باشد. دقت کنید که اسیلاتور الیوت به سمت خط صفر خود بازگردد.

2- در صورت به دست آمدن شرط اول، مطمعین شوید. که قیمت دست کم 38% از طول موج سوم را اصلاح کرده باشد.

3- در این لحظه شاخص کسب سود باید بالای 35 باشد. این شاخص تکنیکی، شاخص تکمیلی است. که احتمالا تشکیل موج پنجم را تایید .یا رد می کند. زمانی که ارزش آن زیر عدد 35 باشد، .احتمال تشکیل موج پنجمی مطابق با انتظارات ما به شدت کاهش می یابد. به عبارتی، .پایین بودن این شاخص می تواند نشانه ای از ناکامی بازار در شکل دهی موج پنجم باشد.

تجربه

من فرزین حفار با صراحت اعلام می کنم. که استفاده از شاخص بازدهی و سود برای معامله گران جوان ( تازه کار ) بسیار خطرناک است .و استفاده از این تکنیک بدون یادگیری می تواند. لطمات سختی با ذهنیت گیری اشتباه در بازار به معامله گر بزند.

4- اصلاح در موج چهارم ترجیحاٌ باید بالای کانال های موج چهارم ( در حالت خرید ) پایان یابد.

این کانال مفهوم زمان در شکل گیری موج پنجم را در تحلیل های الیوت بررسی می کنند. یک موج چهرم ایده آل باید بالای این سه کانال حفظ شود. شکسته شدن هر یک از کانال ها، احتمال تشکیل موج پنجم را پایین تر می آورد. لازم به توضیح است که شاخص کسب سود در مقایسه با کانال های موج چهارم، اهمیت بالاتری دارد.

5- از دو سطح فیبوناچی پایین تر از نقطه ی ورود می توانید. به عنوان نقطه ی حد ضرر استفاده کنید.

6- هدفی که در معامله در بازار با توجه به اصول یادگرفته شده .در مباحث را تعیین کنید .اگر نسبت سود به ضرر با توجه به حد ضرری که گفته شد،. بیش از از 2 برابر بود معامله منطقی است.

7- با توجه به وضعیت بالا زمانی که اطمینان یا فتید. که قیمت کانال های رگریسون روند. و یا میانگین متحرک جابه جا شده را قطع کرد، .برای تشکیل موج پنجم وارد معامله شوید.

معامله نوع دوم

در مورد قواید معامله نوع دوم در ویدیوهاتی بعد صحبت خواهیم کرد. پس ادامه مقاله را می گذاریم. زمانی که علاوه بر توضیحات داده شده .به صورت قابل لمس و اجرایی هم به شما برای فهم بهتر مطالب نشان داده شود.

موسسه آوای مشاهیر پرچمدار حوضه ترید. ( معامله ) در ایران است و افتخار دارد. که با انتشار مقالات و ویدیو های رایگان افرادی که سال ها در صنعت مالی ( بازارهای بورس و بازار سرمایه ) فعالیت های مناسبی نداشته اند. را با انتشار نوع صحیح اطلاعات و انجام آموزش ها حین یادگیری به بهترین معامله گرهای ایران تبدیل کند .باشد. که در این راه به کمک شما دوستان و همراهان مشاهیری به موفقیت های روز افزونی برسیم.

هدف موسسه کارآفرین آوای مشاهیر:

پرسش هایی که سعی شده در این قسمت در موسسه کار آفرین آوای مشاهیر در راستای آموزش بورس در شیراز منتشر شده. به طور مختصر پاسخ داده شوند. پس تا پایان با ما همراه باشید.

در انتها موسسه آوای مشاهیر از شما می خواهد. تا نقطه نظر خودتان راجب این مقاله را بنویسید. تا در صورت نیاز افراد دیگر به راحتی بتوانند. از نظر افراد خواننده بهرمند شوند و موسسه آوای مشاهیر هم بداند که نظر مخاطبان در کدام حوضه بیشتر است. و بتوانیم آموزش های جامعه و بسیار با کیفیتی به شما ارائه دهیم.
پیشاپیش از ثبت نظرات شما در سایت موسسه آوای مشاهیر .و همراهی ما در سایت آپارات یا اینستاگرام و سایت سپاسگزاریم.

از کجا شروع کنم؟

دوره جامع نوابغ بورس

دوره معامله گری طلا

دوره نوابغ توربو