درخواست مشاوره تماس

جشنواره

معرفی ابزارهای معاملاتی من ITT

 

معرفی دوره ابزار های معاملاتی من | کلاس آموزش بورس در شیراز | موسسه کارآفرین آوای مشاهیر

معامله گر هوشمند کیست؟

وقتی بخواهید در بورس تبدیل به یک معامله گر هوشمند شوید، .باید در تمامی مهارت های مربوط به آن به توانمندی دست یافته باشید، .

ابزار معاملاتی من

شما می‌توانید با استفاده از تحلیل بنیادی، تحلیل تکنیکال و رفتارشناسی. و عملکرد معامله گر منضبط در مدیریت سرمایه و ریسک به مهارت دست یابید. “ابزار معاملاتی من” یک پکیج کامل آموزش معامله در بورس است .برای ساخت و سازماندهی ذهن شما جهت تبدیل شدن به یک معامله گر حرفه ای.کلاس حضوری آموزش بورس > کلاس آموزش بورس در شیراز.

فرایند تبدیل شدن به یک معامله گر حرفه ای؟

این فرآیند شما را از طریق مراحل لازم .برای بدست آوردن موفقیت در محیط بازار هدایت می کند.

بطور خلاصه این دوره آموزش بورس مهارت هایی که لازم دارید .را از طریق تمرین و چالش در بازار با انتقال تجربه از منتور بازار به شما میدهد.

دوره ابزارهای معاملاتی من یا همان “I TRADING TOOLS” راهنمایی جامع برای فهم این نکته است .که برای تبدیل شدن به یک معامله گر موفق در بازار های مالی نیاز به خودشناسی، انضباط و بازنگری شخصیتی دارد.کلاس حضوری آموزش بورس > کلاس آموزش بورس در شیراز.

دستورالعمل موفقیت یک تریدر

این دوره آموزش بورس یک راهنمای گام به گام برای تطبیق با موفقیت. در موقعیت های غیر معمول روانی بازارهای جهانی است.کلاس حضوری آموزش بورس > کلاس آموزش بورس در شیراز.

می گویم. تطبیق دادن زیرا بسیاری از مردم در محیط بازار اقدام به معامله می کنند، .بدون آنکه متوجه شوند. که این محیط تفاوت بسیاری با محیط اطراف آن ها دارد.کلاس حضوری آموزش بورس > کلاس آموزش بورس در شیراز.

چه عواملی باعث شکست یک معامله گر می شود؟

عدم شناخت این تفاوت ها موجب می شود. که بسیاری از اعتقادها و باورها که موجب عملکرد موثر در محیط اجتماعی می شود،. در محیط بازار موانع روانی ایجاد کرده .و دستیابی به موفقیت را بسیار سخت نماید.کلاس حضوری آموزش بورس > کلاس آموزش بورس در شیراز.

حداقل نیاز یک معامله گر چیست؟

برای دستیابی به سطوح موفقیت،. به عنوان حداقل نیاز معامله گران،. آن ها باید اقدام به درک تفاوت های بازار کنند.

برخلاف دیگر محیط های اجتماعی، .مهارت های معامله گری،. درجه بسیار بالایی از خود کنترلی. و اعتماد به نفس را از معامله گر طلب می کند.

که موفقیت های او تابعی از آن ها است.کلاس حضوری آموزش بورس > کلاس آموزش بورس در شیراز.

چرا یک معامله گر نمی تواند خود را کنترل کند؟

با این حال بسیاری از ما نمی توانیم .خود را کنترل کنیم. زیرا همانند بچه ها آموخته ایم. که اختیار ما توسط یک محیط ساخت یافته قوی تر کنترل شود .تا رفتار ما برای مطابقت با انتظارات جامعه اصلاح گردد.کلاس حضوری آموزش بورس > کلاس آموزش بورس در شیراز.

به این ترتیب ما تحت تاثیر نیروهای خارجی مجبور بوده ایم .در چهارچوب یک سیستم پاداش و مجازات، .روش های خاصی از رفتار را بروز دهیم.

اولین دوره پشتیبان آنلاین تریدینگ در ایران

موسسه کارآفرین آوای مشاهیر حاصل تجربیات بیش از یک دهه آموزش معامله‌گری. خود را در اولین پکیج پشتیبان آنلاین آموزش بورس در قالب I TRADING TOOLS در اختیار شما عزیزان قرار داده است.

چه اتفاقی در دوره ITT می افتد؟

در دوره آموزشی ابزار معاملاتی من ( I TRADING TOOLS) با استفاده از.

  • روند معاملاتی.
  •  ورود و خروج از پوزیشن را  با اساتید و گروه های تریدینگ بررسی می‌کنید.
  • و با تمرین و تکرار و رفع اشکال به آن مسلط می شوید.کلاس حضوری آموزش بورس .> کلاس آموزش بورس در شیراز.

سرفصل‌های دوره ابزار های معاملاتی من | آموزش بورس در شیراز

بخشی از ابزارهایی که در این استراتژی استفاده می شوند. و شما آنها را به طور حرفه ای می آموزید ازین قرارند.:

  1.  تشخیص قدرت بازارها.
  2.  تحلیل تکنیکال کلاسیک.
  3.  پرایس اکشن.
  4.  استفاده صحیح از اسیلاتور ها و اندیکاتورها.
  5.  الیوت کاربردی.
  6.  مدیریت ریسک اصولی.
  7.  مدیریت پوزیشن و انواع استاپ لاس گذاشتن صحیح.
  8.  انواع فیبوناچی ها، گن، پیوت لاین ها و غیره.
  9.  تحلیلهای زمانی.
  10. روانشناسی بازار خدمات دوره آموزش بورس در شیراز.کلاس حضوری آموزش بورس > کلاس آموزش بورس در شیراز.

از لحظه شروع .تا رسیدن .به موفقیت در بازارهای سرمایه همراهتان هستیم.

پشتیبان حرفه ای

پشتیبانی حرفه ای در طول دوره .و پس از اتمام دوره به صورت رایگان پاسخگوی سؤالات شما خواهیم بود. بروز رسانی رایگان شما یک‌بار هزینه پرداخت می‌کنید .و کلیه بروزرسانی‌های دوره برایتان رایگان خواهد بود.کلاس حضوری آموزش بورس .> کلاس آموزش بورس در شیراز.

شرایط پرداخت دارای شرایط ویژه پرداخت. که می‌توانید. به‌صورت اقساطی هزینه دوره را پرداخت کنید.

چطور می‌تونم در شیراز  .و در هر کجای ایران،. آموزش بورسی آنلاین دریافت کنم؟ به سایت موسسه کارآفرین آوای مشاهیر مراجعه فرمایید .جواب تمام سوالاتت رو پیدا خواهی کرد.کلاس حضوری آموزش بورس .> کلاس آموزش بورس در شیراز.

اگر نیاز به راهنمایی رایگان دارید.اطلاعات بیشتر .پکیج های آموزشی به همراه کوچینگ رایگان آموزش بورس .در معامله گری و سرمایه گذاری، .

جهت کسب اطلاعات بیشتر. و  مشاوره با شماره 07136398831، 09056119981 خانم محمدی تماس بگیرید. وب سایت موسسه آوای مشاهیر: https://shirazbours.com/.

مشاوره و ثبت نام آنلاین
درخواست مشاوره
جهت مشاوره رایگان و ثبت نام در دوره پشتیبان آنلاین معامله گری ITT شماره موبایل خود را وارد کنید تا با شما تماس بگیریم




تریدر حرفه ای کیست؟

یک تریدر غیر ممکن است که ضرر نکند ،. در این دوره یادتون میدم .که استراژی داشته باشید ،. ومتفاوت باشید .وکه بتوانید تعداد سودهایتان از ضررهایتان بیشتر باشد .

تریدر قوی چه المان هایی دارد؟

تصمیم بگیر به یک تریدر قوی .و حرفه ای تبدیل بشی  ، .از همین حالا هدفت را مشخص کن .و تصمیم بگیر که یک مهارت یا شغلی رو برای خودت انتخاب کنی .که در هر جای دنیا که هستی .با لپ تاب خودت به درآمد برسی .آموزش بورس از صفر تا صد .( آموزش بورس آنلاین و حضوری .)( کلاس آموزش بورس در شیراز،.آموزش بورس صفر تاصد.)

این دوره برای چه کسانی مناسب است ؟

شما در این دوره حتی اگر هیچ دانشی از ترید نداشته باشید. در آخر این دوره به یک ترید حرفه ای تبدیل می شوید . ترید یک شغل و مهارت است .و شما با پرداخت این مبلغ کم و شرکت در ابن دوره آنلاین یک شغل دارید. و یک مهارت یاد می گیرید .آموزش بورس از صفر تا صد .( آموزش بورس آنلاین و حضوری )( کلاس آموزش بورس در شیراز،آموزش بورس صفر تاصد).

بازار مالی جهانی

شما در این دوره با بازارهای مالی جهانی آشنا می شوید . اصلاحات بازار و ترید رو به خوبی یاد می گیرید ،.کلاس حضوری آموزش بورس .> کلاس آموزش بورس در شیراز.

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال. تا چند اندیکاتورهای مهم .و سایت های بررسی فاندامنتال را یاد میگیرید.

مدیریت ریسک و مدیریت سرمایه یک اصولی دارد ، .که این دو موضوع راز موفقیت یک تریدر است .کامل با آن آشنا می شود .آموزش بورس از صفر تا صد .( آموزش بورس آنلاین و حضوری ).

هدف موسسه کارآفرین آوای مشاهیر:

پرسش هایی که سعی شده .در این قسمت در موسسه کار آفرین آوای مشاهیر در راستای آموزش بورس در شیراز منتشر شده. به طور مختصر پاسخ داده شوند. پس تا پایان با ما همراه باشید.

از کجا شروع کنم؟  .      دوره جامع نوابغ بورس     .     دوره جامع اسطوره طلا          دوره نوابغ توربو       .       دوره رایگان معرفی اسطوره طلا     دوره معامله گر منضبط

دوره رایگان معرفی معامله گر منضبط

 

با ما همراه باشید.

با دیدن ویدیوهای رایگان زیر می توانید. سطح توانایی خود را در بازارهای مالی بسنجید و برای ارتقا خود اقدام فرمایید.