درخواست مشاوره تماس

جشنواره

همه چیز درباره یونیک فاینانس؟

این روزها بازار فعالیت و سرمایه گذاری در بازار های مالی بسیار  داغ است .و افرادی با توجه به وضعیت کاهش ارزش مداوم ریال تصمیم به سرمایه گذاری در بازار های مالی خارجی و دلاری را می گیرند هم بسیار زیادند.

یکی از شرکت هایی که شخصا بارها تبلیغات و دعوت افراد مختلف و دوستان را درباره آن دیده ام، یونیک فاینانس میباشد.

به زبان ساده ادعا می کنند که یونیک فاینانس کارگزار بازار های بین الملل میباشد.

اما این ادعا چه قدر صحت دارد؟

یونیک فاینانس در سال 2001 در زوریخ سوئیس به ثبت رسیده .

این شرکت فعالیت آزمایشی خود را در سال 2016 و فعالیت رسمی خود را از سال 2017 آغاز کرده.

بر خلاف اینکه برخی از افراد سرمایه گذاری در یونیک فایننس را با بورس بین الملل یکی می کنند، باید بگوییم بورس بین الملل بزرگ ترین بازار مالی دنیاست که به صورت آنلاین فعالیت می کند و اصولا فعالیت در بازار بین الملل نیازمند دانش و اطلاعات و تجربه چند ساله میباشد و اصولا هیچ ارتباطی با این قبیل شرکت ها ندارد.

سرمایه گذاران از اروپا و آمریکا. حقیقت یا سوء تفاهم؟

از دیگر ادعا های این شبکه ، سرمایه گذاری مردم کشور هایی مثل آمریکا میباشد!

و برگ این ادعا تصویر آمار بازدید کننده های وب سایت این شبکه هرمی میباشد. که یک تصویر از وب سایت الکسا می باشد!

حتما می پرسید پس دلیل وجود بازدید کننده ها از آمریکا و حتی اروپا چه چیزیست؟

یک دلیل ساده دارد و آن هم فیلتر بودن وب سایت یونیک در ایران است.در نتیجه کاربران با استفاده از فیلتر شکن های آمریکا و اروپا به این وب سایت متصل می شوند. و آمار بازدید آن از آمریکا و اروپا ثبت می گردد ! درواقع این شرکت که احتمالا مدیران ایرانی هم دارد. ساخته شده برای کشوری مثل ایران که اگر حقی از مردمش توسط این شرکت ها خورده شد. دستشان به جایی بند نباشد و نمی توانند کاری انجام دهند.

ادعاهای بعضی افراد درباره یونیک فاینانس

ادعا های سردسته ها و بعضی افراد به این موارد ختم نمی گردد. واز دلایل قانونی بودن را حواله بانکی و پرداخت های ویزا میدانند.! در صورتی که به هیچ وجه این موارد دلیل بر قانونی بودن آن نمی باشد. و هر شخصی یا شرکت نامعتبری قادر به انجام این کار و ساخت حساب ویزا هستند.

سردسته های یونیک فاینانس و بعضی افراد می گویند که بیش از 2 سال است که در آن فعال هستند .و سود خوبی دریافت می کنند .! بله درسته. اما کدام شرکت هرمی در این مدت فعالیت خود را قطع کرده؟ ممکن است 7 – 8 سال دیگر این اتفاق بیفتد و تا آن زمان به سردسته های خود سود های کلانی بدهد! بستگی دارد چه زمانی دیگر نتوانند سرمایه جذب کنند. و به هدف مالی خود رسیده باشند .آن زمان است که همه چیز را جمع می کنند و میروند.

سود در یونیک فاینانس

حداقل سرمایه ای که شما می توانید در یونیک فاینانس بگذارید، 1000 دلار میباشد. و به ازای این مبلغ هر ماه بین 60-80 دلار سود دریافت می نمایید. (کمتر کسی ماهی 80 دلار سود دریافت کرده . اغلب در حدود 65 دلار سود می گیرند.) سود کسانی که به عنوان زیر مجموعه خود تعریف می کنید، از این مبلغ جداستضمنا کارگزاری اغلب خیلی بیشتر از 60 یا 80 دلار از خرید و فروش سرمایه شما سود می کند اما فقط بخش کوچکی از سود به شما پرداخت میگردد.

نکته

این شرکت ها هرمی هستند.

حقه پانزی ؟

با توجه به تمام آنچه گفته شد عده ای باز به دنبال سرمایه گذاری در بازارها با یونیک فاینانس میباشند

و مرتبا این سوال را تکرار می کنند .که برای سرمایه گذاری به این روش به چه قدر سرمایه اولیه نیاز میباشد.

در هنگام سرمایه گذاری واقعی و اصولی در بازار .شما حتی می توانید کسری از سهام یک شرکت (مثلا اپل) را بگیرید و گفتن یک عدد مشخص و قطعی اساسا اشتباه است. و بطور مثال عدد هایی که عده ای به عنوان یک عدد قطعی (مثلا 1000 دلار) بیان می کنند، اشتباه میباشد .بطور کلی سرمایه گذاری در یونیک فاینانس اشتباه است .

آیا میدانید آدرس شرکت یونیک فاینانس دقیقا کجاست؟

آیا شما آدرسی از دفتر مرکزی این شرکت سوئیسی دارید.؟ بدون شک خیر! ندارید!

به این دلیل که یونیک فاینانس unique finance یا یونیک فایننس یک شرکت منحل شده در کشور سوئیس میباشد. و این شبکه هرمی فقط از نام آن استفاده می کند!

و در وب سایت Finma نیز به این موضوع اشاره شده  است.  یونیک فاینانسی که شما از ان اطلاع دارید. هیچ ارتباطی با یونیک فاینانس سوئیسی ندارد.

هدف موسسه کارآفرین آوای مشاهیر:

پرسش هایی که سعی شده در این قسمت در موسسه کار آفرین آوای مشاهیر در راستای آموزش بورس در شیراز منتشر شده. به طور مختصر پاسخ داده شوند. پس تا پایان با ما همراه باشید.

از کجا شروع کنم؟               دوره جامع نوابغ بورس          دوره معامله گری طلا           دوره نوابغ توربو              دوره رایگان اسطوره طلا

فقط دارند از اسم این شرکت استفاده می کنند. و به همین علت از سمت دولت سوئیس یک مجموعه کلاهبرداری به حساب میاد.! کافیه برای آگاهی کامل در خصوص فعالیت این شرکت و کلاهبرداری بودنش سوئیس یک ایمیل به وب سایت Finma ارسال بفرمایید.

و سوال کنید. دلیل اینکه اخطار برای این شرکت ثبت کردن چیست؟ اگر در مورد آدرس این شرکت در گوگل جستو جو کنید .تصاویر جالبی از آن می بینید!

تصاویری که خود گویای خیلی از مسائل میباشد ! یک شرکت چند میلیون دلاری بدون حتی یک دفتر معتبر !

چرا شرکت یونیک فاینانس هیچ شماره تماسی یا راه ارتباطی ندارد ؟

زمانی که از سردسته ها  و افراد معرف درخواست شماره دفتر مرکزی شرکت را می کنید.

پاسخ جالبی به شما میدهند! شرکت به دلیل تماس های مکرر ایرانی ها شماره های خود را حذف کرده است.و گفته اگر دوست دارید سرمایه بگذارید .و در غیر اینصورت اگر  دوست ندارید بروید به سلامت ! بسیار جالب شد! شرکت سرمایه گذاری که حتی دفتر مرکزی ندارد و پاسخ گوی مشکلات مشتریان خود نمیباشد! مگر چنین چیزی در دنیا وجود دارد؟

نتیجه گیری

من ساره سروستانی معامله گر بازارهای مالی توصیه می کنم  اگر اطلاعات کافی در خصوص اصول سرمایه گذاری ندارید، سرمایه خود را به مخاطره نیندازید.

حتی اگر از عملکرد کارگذاری ها  مطمئن میباشید، بهتر است خود به روند سرمایه گذاری نظارت داشته باشید. دوستان عزیز هرجا اسمی از سود زیاد بدون زحمت شنیدید بدانید. مشکلی در کار وجود دارد ،و حتما اطلاعات اولیه سرمایه گذاری را آموزش ببینید و برای سرمایه خود ارزش قائل شوید.