درخواست مشاوره تماس

جشنواره

آموزش اصول تحلیل تکنیکال در بورس

کلاس آموزش بورس در شیراز آموزش بورس از صفر تا صد ( آموزش بورس آنلاین و حضوری ) > دوره ها > کلاس حضوری آموزش بورس > کلاس آموزش بورس در شیراز

سرمایه گذاری در بورس

اگر بخواهید ریسک ضررتان را در بورس کاهش دهید و معاملات منطقی و صحیح داشته باشید باید حتما سرمایه گذاری در بورس را به صورت اصولی بیاموزید.

دوره جامع اسطوره طلا

پکیج آموزش بورس آنلاین با عنوان دوره جامع اسطوره طلا توسط موسسه کارآفرین آوای مشاهیر به روش آنلاین در ۲۵ ساعت انجام خواهد شد. باور ما اینست که در این دوره شما آنچه را که برای تبدیل شدن به یک معامله گر حرفه ای به آن نیاز دارید. که شامل ترکیبی از تحلیل بنیادی ، تحلیل تکنیکال ، رفتار شناسی ، مدیریت سرمایه و ریسک و روانشناسی معامله گری خواهید آموخت. که در انتها مباحث به صورت جزئی گفته خواهد شد.

پشتیبانی فوق العاده

تیم تدوین آموزشی دوره آنلاین اسطوره طلا متشکل از مدرسین و مربیان معامله گر و با تجربه، در طول دوره تا رسیدن شما به تسلط کامل در مباحث کنارتان خواهند بود. پس از اتمام دوره آزمون تحلیلگری و معامله گری از شما گرفته می‌شود .تا سطح علمی شما را سنجیده و برای بهبود آن برنامه ریزی کنیم .دوره تحلیلگری شما که به اتمام رسید. به عنوان کاربر دائمی در سامانه پرسش و پاسخ عضو خواهید شد. در این سامانه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب پاسخگوی تمامی سوالات تحلیلگری و معامله گری شما خواهیم بود.

اتمام دوره

در نهایت پس از اتمام دوره شما برای همیشه عضوی از خانواده موسسه کارآفرین آوای مشاهیر خواهید بود . هر روز جلسات آنلاین و مباحث سرمایه گذاری جهت به روز رسانی شما عزیزان شرکت کننده در دوره ، رفع اشکال و مرور کلی مباحث و برای دانش آموختگان مشاهیری به صورت رایگان در پایگاه های مجازی قرار خواهد گرفت اطلاعات بیشتر پکیج های آموزشی به همراه کوچینگ رایگان آموزش بورس در معامله گری و سرمایه گذاری، جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش با شماره 07136398831، 09056119981 خانم محمدی تماس بگیرید : وب سایت موسسه آوای مشاهیر: https://shirazbours.com/ اینستاگرام موسسه آوای مشاهیر: avayemashahir@

هدف موسسه کارآفرین آوای مشاهیر:

پرسش هایی که سعی شده در این قسمت در موسسه کار آفرین آوای مشاهیر در راستای آموزش بورس در شیراز منتشر شده. به طور مختصر پاسخ داده شوند. پس تا پایان با ما همراه باشید.

از کجا شروع کنم؟        دوره جامع نوابغ بورس          دوره جامع اسطوره طلا          دوره نوابغ توربو              دوره رایگان معرفی اسطوره طلا       دوره معامله گر منضبط

دوره رایگان معرفی معامله گر منضبط

ما در موسسه آوای مشاهیر مسیر موفقیت صحیح در بورس را به یک دانش تبدیل کرده و نام آن را “دوره جامع نوابغ” نامیده‌ایم برای دیدن آموزشی رایگان در بورس  از طریق وب سایت، اینستاگرام و آپارات همراه ما باشید.

موسسه آوای مشاهیر پرچمدار ترید در ایران