درخواست مشاوره تماس

جشنواره

آموزش تابلوخوانی بورس اوراق بهادار

برای یادگیری تابلوخوانی و بازار خوانی، .ابتدا بایدنحوه تابلوخوانی بورس اوراق بهادار را بیاموزیم.
این اطلاعات را می توانید. با مراجعه به پایگاه شرکت مدیریت فناوری بورس اوراق بهادار تهران به نشانی «TSETMC» وجود دارد،. شما با مراجعه به این سایت و استفاده از اعداد و ارقام روی تابلوهای بازار می توانید. به اطلاعات زیادی که در سایت شرکت مدیریت فناوری بورس اوراق بهادار تهران است دست پیدا کنید .و شما قبل از مراجعه به سایت بورس اوراق بهادار تهران نیازمند یادگیری تابلو خوانی است. پس در ابتدا مروری می کنیم به سایت مدیریت فناوری بورس اوراق بهادار تهران به نشانی tsetmc.

آموزش سایت مدیریت فناوری بورس اوراق بهادار ( TSETMC)

افرادی فعال در بازار سرمایه اطلاعات سهام خود را به صورت یکجا .و با قابلیت دسترسی راحت در سایت TSETMC می توانند به راحتی ببینند .و در آنجا اطلاعات مورد نیاز خود را جمع آوری و تماشا کنید.
همه‌ی افراد فعال که در بازار سرمایه با سایت شرکت مدیریت فناوری بورس اوراق بهادار با نماد TSETMC آشنایی دارند .سایت شرکت مدیریت فناوری بورس اوراق بهادار، بهترین و دقیق ترین منبع برای دیدن اطلاعات سهام، .از جمله قیمت لحظه‌ای سهام شرکت است که برای معامله گران جذابیت بالایی دارد.

در سایت شرکت مدیریت فناوری بورس و اوراق بهادار اطلاعات بسیار زیادی گر هم جمع آوری شده اند که در ذیل به خدماتی که این وب سایت (tsetmc) برای کاربران فعال در حوضه سرمایه گدذاری در بورس می باشد اشاره می کنیم:

همه چیز دربارهTSETMC

• قیمت لحظه ای سهام مورد پذیرش در بورس و فرابورس اوراق بهادار تهران.

• قیمت پایانی سهام مورد معامله در بورس و فرابورس .

• حجم معاملات سهام شرکت در بازه زمانی مشخص .که شما می توانید. به راحتی به تمام روزهایی که این نماد باز بوده یا معاملات مشکوکی در سهم مورد نظر انجام کرفته. دسترسی پیدا کنید.

• لیست خریداران و فروشندگان سهام شرکت در بازه زمانی مورد نظر شما که این بازه می تواند. یک روزه یا مدت هایی که توسط شما مشخص می شود. باشد.

قیمت های پیشنهادی در بورس

• قیمت‌های پیشنهادی برای خرید و فروش در روزهای معاملاتی در بورس و فرابورس.

• بازدهی هفتگی و سالیانی که شما را راهنمایی خواهد کرد. که در بازه زمانی مد نظر شما جه میزانی این سهم از نظر ریالی و درصدی نسبت به دوره مشخصی که شما نشان می دهید .قیمت نوسان داشته است.

• درصد خریداران و فروشندگان سهام .که این درصد برای سهامداران حقیقی بسیار حائز اهمیت است.

• خرید حقیقی یا حقوقی در سهام را به صورت کامل می‌توانیم بررسی کنیم.

آموزش جامع سایت شرکت مدیریت فناوری بورس اوراق بهادار تهران TSETMC و تابلوی معاملاتی که در این بورس قرار دارد.

برای استفاده از سایت بورس ابتدا به سایت TSETMC.COM مراجعه کنید.

شما با مراجعه به سایت شرکت. مدیریت فناوری بورس اوراق بهادار تهران به نشانی سایت TSETMC.COM می توانید یک مجموعه کامل از اطلاعات بورس را در یک مکان گردآوری نمایید.

در سایت شرکت مدیریت فناوری بورس اوراق بهادار تمامی اطلاعات سهام و نوسانات نمایش داده می‌شود.

چه گونه اطلاعاتی در سایت شرکت مدیریت فناوری بورس اوراق بهادار به فعالان بازار سرمایه و بورس داده می شود :

• آخرین تغییرات در شاخص کل سهام در بورس اوراق بهادار و فرابورس ایران.

• مثبت یا منفی بودن شاخص در بورس اوراق بهادار و فرابورس ایران.

• مثبت یا منفی بودن شاخص هم وزن و شاخص کل بورس .

اطلاعات مهم

• اطلاع از سهام‌های پربازدید و بیشترین تراکنش ها در این نمادهای موجود در تابلوی معاملات.

• بیشترین تقاضای قیمت در سهام و نوع تقاضایی که برای این سهام بین فعالان حقیقی و حقوقی ‌صورت گرفته است .که به راحتی می توانید به اطلاعات سهادارانی که این سهم را خرید یا فروش کرده اند دست پیدا کنید.

• بیشترین کاهش قیمت در سهام‌ های موجود در بازار بورس و فراورس ایران.

• دسترسی دقیق به قیمت سهام در روز مورد مطالعه تابلو و دیدن قیمت های گذشته و تاثیر عملکرد معاملات افراد حقیقی و حقوقی در بازار سرمایه ایران.

حجم معاملات

• اطلاعات از حجم معاملات در بازه های زمانی مورد نظر معامله گران در بازار بورس و فرابورس ایران.

• ارزش معاملات انجام شده .که در ابتدا ارزش کل معاملات براساس میزان کل تراکنش ها و می توانید به راحتی دسته بندی بین سهام در بورس اوراق بهادار و فرابورس را مقایسه نمایید.

سایت مدیریت فناوری بورس اوراق بهادار تمام تلاش خود را نموده است. تا اطلاعات مفید و کاملی ا که یک سرمایه گذار خرد به آن نیازمند است. ارائه نماییدو باید گفت که در این مسیر نیز موفق عمل کرده است.

هدف موسسه کارآفرین آوای مشاهیر:

پرسش هایی که سعی شده در این قسمت در موسسه کار آفرین آوای مشاهیر در راستای آموزش بورس در شیراز منتشر شده. به طور مختصر پاسخ داده شوند. پس تا پایان با ما همراه باشید.

از کجا شروع کنم؟               دوره جامع نوابغ بورس          دوره معامله گری طلا           دوره نوابغ توربو              دوره رایگان اسطوره طلا

 

تجربه

موسسه آوای مشاهیر افتخار خود می داند .که با ارایه مباحث اولیه و کاربردی در بورس های مختلف به گسترش هر چه بیشتر این دانش اهتمام دارد. و امید است با نگرش تازه ای به ترید در بازارهای مالی بتوانیم سهمی در ارتقاء هر چه بیشتر این دانش در کشور عزیزمان ایران برداریم.
در پایان اگر مقاله ارائه شده توسط موسسه آوای مشاهیر مورد پسن شما قرار گرفته است با نوشتن و به اشتراک گذاشتن دیدگاه خود با ما همراه باشید.