درخواست مشاوره تماس

جشنواره

تشریح حرکات الیوت به صورت گام به گام با تفسیر اسیلاتور

زمانی که قیمت ها به بالای سقف موج اول صعود می کند، .اسیلاتوره یک بالای جدید را به وجود می آورد. دقت کنید که اسیلاتور چگونه بروز شکاف قیمتی را در خود منعکس می کند،. در واقع این اتفاقات در موج سوم رخ می دهند.

خریدارها در موج سوم

در ادامه، خریدارها در موج سوم فروکش کرده. و معامله گران بورس با انگیزه دریافت سود دست به نقد کردن معاملات خود می زنند. با این وجود، عموم معامله گران با یک احساس مشترک،. بی صبرانه به دنبال منطقه ای خنثی. برای ورود دوباره به موقعیت خرید می گردند. زمانی که اسیلاتوره به عقب و به سمت مقدار صفر خود بازگشته. و یا به سمت دیگر آن عبور می کند، .بازار  بورس وارد منطقه ی خنثی می شود.

موج چهارم

زمانی که موج چهارم پایان می پذیرد، .خریدارانی که موج سوم بازار را از دست داده اند،. دست به خرید می زنند. قیمت ها به سمت بالاهای جدید هدایت می شود. هر چند که افزایش در قیمت ها در مقایسه با موج سوم با فشار و جهش ناگهانی همراه نیست، .اما،. به هر حال تغییرات به وجود آمده در قیمت به وسیله اسیلاتور، .به صورت اختلاف میان دو میانگین متحرک ثبت و قابل تشخیص است.

اصل کلی

به عنوان یک اصل کلی در بورس، .در یک جمله می توان گفت : همیشه اجازه دهید که شمارش امواج الیوت به وسیله ی اسیلاتور الیوت تایید شود.

حداقل و حداکثر میزان اصلاح اسیلاتور در موج چهارم بازار

طبق مطالعات انجام شده، 94% از موج های چهارمی که در یک توالی پنج موج کامل  بورسی قرار داشته،. دارای اسیلاتوری بوده که حداقل 90% از ارزش خود در موج سوم را از دست داده است. یعنی، اسیلاتور. در موج چهارم بازار بورس و سرمایه، باید حداقل 90% ارزش خود در بورس در موج سوم را، اصلاح کند.

بازگشت موج

همانطور که بازگشت حداقل 90% از بلندی اسیلاتور در موج سوم برای درست شمرده شدن. موج چهارم الزامی است،. ( در بازار سرمایه و بورس) نیاز است که اسیلاتور بیش از 38 % از این ارتفاع را در سمت دیگر خود ( آن خط صفر ) طی نکند. پس، اصلاح کم تر از 90 % به معنای نبود در موج چهارم و احتمال ادامه یافتن. موج سوم بوده و اصلاح بیش از از 38 % در بورس در طرف دیگر خط صفر،. می تواند نشان دهنده. اشکال در شمارش امواج الیوت .و پیش بینی و احتمال قیمتی آینده. در بورس و بازار سرمایه و احتمال عدم شکل گیری موج پنجم مطابق پیش بینی ها در بازارهای مالی ( بازار سرمایه و بازار بورس ) باشد.

اسیلاتور الیوت در موج سوم

زمانی که بازارسرمایه و بورس همراه با اسیلاتور الیوت قوی صعود می کند،. زمانی که موج سوم تمام می شود،. بازارسرمایه و بورس در یک فرآیند دریافت سود به عقب باز می گردد. اسیلاتور باید در هنگام این فرآیند به سمت محدوده. صفر از تاثیر قیمت ها در بازار سرمایه و بورس بازگردد.

اسیلاتورالیوت در موج چهارم

زمانی که اسلاتور به سمت صفر باز می گردد،. نشان از پایان موج چهارم و فرآیند دریافت سود ها در بازار سرمایه و بورس دارد.

اسیلاتور در موج پنجم

پس از پایان یافتن موج چهارم، .خریداران جدید وارد میدان شده .و قیمت بازارسرمایه و بورس برای ساختن بالاهای جدید صعود می کند.

نکته معاملاتی بازار بورس

زمانی که بازار پس از تکمیل موج پنجم،. روند خود را تغییر داد، موج چهارم قبلی می تواند .اولین هدف قیمتی در نظر گرفته شود. در بازارهای مالی ( بازار سرمایه و بازار بورس ) همینطور که بارها اشاره کردم. بعد از اتمام یک رالی صعودی موج با کاهش خود و نفوذ به سطوح حمایت قبل سعی. در تفکیک روندها خواهد داشت. که این را در امواج الیوت در بورس تصحیح بازارها و قیمت های بورس اتلاق می کنند.

 

نوارهای شکست اسیلاتور

یکی از مهم ترین مباحث در تحلیل امواج الیوت در بازار سرمایه و بورس،. تشخیص موج سوم به همراه اسیلاتوری قدرتمند است. در گذشته این کار با مقایسه ی تصویری اندازه فعلی اسیلاتور با اندازه آن در گذشته انجام می گرفت.

تا قدرت نسبی سنجیده شود. باندهای شکست در اسیلاتور، شامل یک باند بالایی و یک باند پایینی است. زمانی که نرم افزار موج سوم را روی قیمت ها شماره گذاری کرده است،. مقدار اسیلاتور با توجه به روند حرکت امواج بازار بورس و سرمایه باید بالا یا پایین باندها باشد.

در این صورت، می توان مطمعین بود. که شماره گذاری انجام شده .درست است. پیشنهاد می کنم .تنظیمات مربوط به اسیلاتور، میزان 100 % را برای باندها انتخاب کنید.

نکته معاماتی در بازارهای سرمایه و بورس

من فرین حفار سال ها در بازارهای سرمایه و بورس در حال فعالیت هستم. و نکته ای که در معامله گران جوان دیدم. من را مبهوت کرد، .معامله گران جوان سعی در یادگیری مهارت های بازار و تخصص در این بازار بوده و هستند .اما در بازارها متحمل ضررهای سنگین می شوند. و دلیل این موضوع در بازار سرمایه و بورس نوسانات موجود .در بازار ها بوده است .فرد تریدر درست است .که تخصص و مهارت را به کمال رسانده.

.اما فراموش کرده است. که تحلیل تکنیکال و تحلیل فاندامنتا هر کدام فقط 20 % از تخصص مورد نیاز بازار را تشکیل می دهد. و 60 % باقیمانده شخصیت معامله گر .و نوه واکنش به حرکت های خلاف جهت بازار است .این موضوع به تریدرها لطمه های بسیار زده موسسه آوای مشاهیر در راستای افزایش هوش مالی و شخصیت شناسی.

هدف موسسه کارآفرین آوای مشاهیر:

پرسش هایی که سعی شده در این قسمت در موسسه کار آفرین آوای مشاهیر در راستای آموزش بورس در شیراز منتشر شده. به طور مختصر پاسخ داده شوند. پس تا پایان با ما همراه باشید.

گام آموزشی

در گام های آموزشی خود سعی خواهد کرد. که موضوع شخصیت معامله گر را به بهترین نحو ارائیه کند. تا بتوانیم یک مهارت بی نظیر را به واسطه فعالیت. در بازارهای سرمایه و بورس به شما انتقال دهیم. ئر خصوص شخصیت معامله گری و اتفاقاتی که برای شما می افتد.در مقالاتی با نام شخصیت معامله گر ( هوش مالی ) در بازارهای سرمایه و بورس به طور مفصل صحبت کنیم.

از کجا شروع کنم؟

دوره نوابغ توربو

دوره معامله گری طلا

دوره جامع نوابغ بورس