درخواست مشاوره تماس

جشنواره

راهنمای حرکت جریان نقدینگی در بازار بورس

در بازار سرمایه و بورس امواج به صورت خط مستقیم حرکت نمی کنند. این جمله به این معنا است .که در بازاربورس و بازارهای سرمایه افراد زیادی در حال فعالیت هستند. که قبلاٌ به صورت مفصل در مورد شخصیت .هر کدام از این دسته افراد فعال در زمینه بورس صحبت کردیم. اما به طور خلاصه بازارهای بورس و سرمایه از دو دسته فعال کلی با دیدگاه کاملاٌ متفاوت حضور دارند.

دسته بندی افراد فعال در بورس

سرمایه گذار
تریدر

سرمایه گذار

همینطور که از کلمه سرمایه گذار پیداست .شخص سرمایه گذاز در حال ایجاد سرمایه مولد .با احتساب تمام قوانین سرمایه گذاری در بورس برای مدت حداق شش ماه تا چندین سال است.
اما فرد تریدر می تواند .در ساعت های مختلف معاملاتی در بازاربورس و سرمایه به سمت خرید و فروش لحظه ای بپردازد .و در حرکات کوچک چند دقیقه ای هم می توانید در بازار بورس فعالیت کنید .پس تریدر به دنبال اخذ معاملات نوسانی در بورس است، وکه این نوسان می تونه یک دقیقه، یک روز، یک هفته و یا … باشد واما وجه مشترک تمام تریدرها این خواهد بود که اکثراٌ بالای سه ماه ترید نخواهند کرد.

خوب الان که متوجه شدیم سرمایه گذار یا تریدر به چه شخصی اطلاق می شود باید دید این افراد با چه نوع تحلیل هایی در بازار فعالیت می کنند.

دیدگاه سرمایه گذار

سرمایه گذاران با دیدگاه معاملاتی آماری و روندی در بازار حضور پیدا می کنند. این جمله به این معنی است که سرمایه گذار بیشتر وزن تحلیلی خود را بر مبنای اطلاعات بنیادی قرار خواهد داد.
اما تریدر بیتر وزن تحلیل خود را برمبنای رفتار افراد حاضر در این زمان بازار بورس قرار می دهد. و در نتیجه در یک روند صعودی می تواند بازار را در جهت های خلاف جهت اصلی هم معامله کند. و سود به دست بیاورد.

راهنمای استفاده از امواج الیوت در بورس و بازارهای سرمایه

در قواید امواج الیوت در بورس و بازارهای سرمایه همیشه بین حرکات بازار دست بندی های کلی انجام می گیرد .
حرکات انگیزشی در بازار بورس و حرکات اصلاحی قیمتی که در بورس اتفاق می افتد، .باید به این نکته توجه داشته باشید .که بازارهای مالی و سرمایه و الخصوص بورس های مختلف که به صورت الکترونیکی فعالیت می کنند.

رفتار معامله گران

هر لحظه بازار در زمان های مختلف می تواند. از خود رفتارهای مختلفی را بروز دهد که معامله گران فعال در بازار بورس همیشه می توانند .بنا به سبک معاملاتی خود در بازار بورس فعالیت خود را مدیریت و نسبت به ریسک پذیری در بازار بورس اقدام کنند. امواج انگیزشی نقدینگی در بورس بهترین حالت جریان نقدینگی در نوبه خودش به حساب می آید .و فعالیت در بورس های مختلف را به راحتی ممکن می سازد.

در این راستا موسسه کارآفرین آوای مشاهیر فعال در زمینه بازار بورس و بازار های مالی تمام سعی خود را به کار گرفته است. که با بیش از نیم قرن تجربه افراد حاضر در هیئت مدیره موسسه آوای مشاهیر دوره هایی را تدوین کنند .که به افراد علاقمند به بازارهای مالی دانش مورد نیاز را انتقال دهد.

 

و هدف از ایجاد دوره های متفاوت کسب دانش لازم و عمل گرایی در سیستم معاملاتی شما خواهد بود.

هدف موسسه کارآفرین آوای مشاهیر:

پرسش هایی که سعی شده در این قسمت در موسسه کار آفرین آوای مشاهیر در راستای آموزش بورس در شیراز منتشر شده. به طور مختصر پاسخ داده شوند. پس تا پایان با ما همراه باشید.

پرچمدار ترید

موسسه آوای مشاهیر فعال در زمینه بورس و بازارهای مالی افتخار دارد .که پرچمدار ترید در ایران باشد .و بتواند گامی بزرگ در انتشار دانش های بازارهای مالی ( بازار سرمایه و بورس ) بردارد و از این جهت به خود می بالد. که در این راستا افرادی بسیاری را تا این زمان آموزش داده است. که جزو خانواده مشاهیری قرار گرفته اند. فراموش نکنید .که هدف موسسه آوای مشاهیر در بازارهای سرمایه و بورس فروش یک آموزش نیست .

تجربه

و ما تا آخرین سطوح معاملاتی و به جرات می توان گفت .بالاترین سطوح معاملاتی در کنار شما خواهیم بود. تا تجربه سال ها فعالیت در بازارهای مالی به شما به وضوح منتقل شود. و شما جزیی از یک خانواده بزرگ خواهید بود .در بازارهای سرمایه و مالی تا به موفقیت روز افزون برسید به همین منظور موسسه آوای مشاهیر تکیه ای از جلسات دوره های آموزشی بورس که در حال برگزاری است. را به صورت مدون برای دوستان علاقمند انتشار می دهد .

تمرین

باشد که پرچمداری ترید در ایران راهی برای جدایی دغدغه جوانان ما از امور مالی خود باشد. و با آموزش های دقیق و آزموده شدن. به موفقیتی که دانش پذیران ما لایقش هستند دست پیدا کنند .و بازارهای مالی فرصتی باشد برای ساخت یک انسان بهتر برای خودشان و اطرافیانشان موسسه آوای مشاهیر معتقد است. که حال خوب با درآمد خوب امکان پذیرتر است .در پایان اگر دنبال کننده آموزش های رایگان ما بوده اید یا در دوره های ما شرکت کرده اید .خوشحال میشویم. که دیدگاه خود را با فراد علاقمند به بورس و بازار سرمایه به اشتراک بگذارید.

از کجا شروع کنم؟

دوره جامع نوابغ بورس

دوره معامله گری طلا

دوره نوابغ توربو