درخواست مشاوره تماس

جشنواره

سرمایه گذاری در بورس یا بانک؟

بدون شک سهولت و راحتی  سرمایه گذاری در بانک، این فرصت سرمایه گذاری را در ردیف گزینه‌های ابتدایی سرمایه گذاری قرار می‌دهد، اما همیشه اولین و راحت‌ترین گزینه ممکن، بهترین  گزینه نیست! چونکه:

بررسی بازدهینرخ سود سپرده بانکی، به دلیل تضمین در پرداخت سودهای دوره ای به عنوان یک نرخ سود بدون ریسک مطرح شده است و بازدهی کمتری را برای سرمایه گذاران به همراه دارد.(براستی که سود سپرده بانکی بسیار پایین است)

مقایسه سودآوری در بورس و بانکهم‌اکنون نرخ سود سپرده‌های سرمایه گذاری به صورت سالانه در محدوده ۱۸% تا ۲۲% قرار می‌گیرد. حال آن که در صورت انتخاب صحیح گزینه‌ی سرمایه گذاری در بورس، قابلیت افزایش سرمایه تا سقف ۵% تنها در یک روز نیز امکان پذیر است.

مزیتی فراتر از بازدهیبا فرض بازدهی بالاتر سپرده پنج ساله، این سپرده، جهت برداشت زودتر از موعد با نرخ شکست روبرو است که این عیب نیز با مزیت نقد شوندگی در بورس قابل رقابت نیست. پس آموزش بورس رو جدی بگیرید.

 

 آیا بدون تحصیلات مرتبط با بازار مالی می‌توانم وارد بورس شوم؟

یکی از جذابیت‌های بورس این است که کاری به مدرک تحصیلی افراد ندارد. شما با هر رشته تحصیلی می‌توانید وارد این بازار شوید و دست به معامله بزنید.اما میبایست آموزش بورس را جدی بگیرید. شاید تنها تفاوت میان شما و کسانی که در رشته‌های مرتبط با بورس تحصیل کرده‌اند این باشد که کمتر از آنها درباره اصطلاحات بازارهای مالی می‌دانید. این خلاء می‌تواند با تلاش، مطالعه و شرکت در دوره‌های معتبر بورسی پُر گردد.

مدرک تحصیلی و بازار بورس

اگر مدرک تحصیلی شما زیر دیپلم است. می‌توانید از طریق تماس با کارگزارتان و به صورت آفلاین به خرید و فروش سهم‌هایتان بپردازید.

شاید برایتان جالب باشد .که بدانید بسیاری از موفق‌ترین سرمایه گذاران و معامله‌گران بورس، تحصیلات مرتبط با این بازار را نداشتند. اما اکنون از آن سودهای کلانی می‌برند و حتی دانسته‌های خود را به دیگران می‌آموزند.

نکته طلایی این است که شما توانایی خود را برای تجزیه و تحلیل اطلاعات موجود در بورس بالا ببرید. برای این کار هم به جای تحصیلات دانشگاهی به مهارت و تجربه و آموزش بورس و ترجیحا آموزش دیدن در موسسات معتبر نیاز دارید.

 

سرمایه گذاری در بازار سرمایه چند روش دارد؟

·        مستقیم

در روش مستقیم، شما خودتان سرمایه‌تان را مدیریت می‌کنید. و به معامله سهم‌های مورد علاقه‌تان می‌پردازید. برای موفق شدن در این روش، باید خودتان را به سلاح دانش، مهارت و تجربه در آموزش بورس مسلح کنید.

·        غیر مستقیم

در روش غیر مستقیم، شما یا دانش کافی برای معامله در بازار سهام را ندارید. یا زمان کافی برای بررسی سهم‌های مختلف و کشف موقعیت‌های مناسب خرید را پیدا نمی‌کنید.

اخبار بورسی و آموزش بورس؟

آموزش بورس : همانطور که گفته شد هر روز با آغاز به کار بازار ، سازمان بورس شروع به انتشار اخبار مربوط به شرکت ها میکند که این اخبار شامل شفاف سازی ، توقف نماد ( که دلایل مختلفی مثل نوسان قیمت و …) برگزاری مجامع و انتشار صورت های مالی می باشد. که شما می توانید این اخبار را در سایت کدال دنبال نمایید.

صندوق های سرمایه گذاری:

برخی از افراد که مهارت زیادی در تحلیل و خرید سهام ندارند شروع به خرید واحد های صندوق های سرمایه گذاری می کنند .
صندوق های سرمایه گذاری متشکل از تحلیل گران و اقتصاد دانان می باشند. که خریدار واحد های صندوق ها را با توجه به تحلیل این متخصصین خریداری می کنند. که هر واحد شامل یک میلیون تومان است .
لازم به ذکر است که اکثر کارگزاری ها دارای صندوق سرمایه گذاری می باشند.

محدوده نوسان :

توجه داشته باشید که هر سهم روزانه می تواند تا پنج درصد نوسان قیمت در تابلوی بورس داشته باشد .یعنی هر سهم می تواند در روز تا پنج در صد مثبت یا منفی شود ؛ البته این امر استثنایی هم دارد به نام حراج تک قیمتی که در آینده توضیح داده می شود.

 

 

 آموزش بورس ، تخصصی همیشگیست ، چرا؟

وقتی سرمایه گذاری در بازار بورس را می‌آموزید، صاحب تخصصی می‌شوید. که می‌توانید سال‌ها از آن استفاده نمایید. با این مهارت، قادر خواهید بود سرمایه‌تان را رشد دهید .و بهترین نتیجه‌ها را از آن بگیرید.آموزش بورس، تخصصی مادام‌العمر است.

هزینه آموزش بورس

شاید مجبور شوید برای به دست آوردن آن چند میلیون تومان هزینه کنید. اما در عوض مهارتی .به دست می‌آورید. که می‌تواند صدها و حتی میلیاردها تومان را به شما بازگرداند. این هزینه را با خرید یک یخچال فریزر جدید، لپ‌تاپی آخرین سیستم که تمام گیم‌ها را پشتیبانی می‌کند. یا یک سفر خارجی مقایسه کنید. تمام چیزهایی که برایتان مثال زدیم، یا خراب می‌شوند یا تمام می‌شوند .و به خاطره‌ها می‌پیوندند. پولی که در این راه خرج می‌کنید. از دستتان می‌رود و دیگر هرگز بازنمی‌گردد. اما پولی که برای یادگیری سرمایه‌ گذاری در  اموزش بورس هزینه می‌کنید، بدون شک با مبلغ بسیار بیشتری به سمت شما باز می‌گردد. این تفاوتی است که سرمایه گذاری روی خودتان در زندگی‌تان ایجاد می‌کند.

 

بورس برای شما مناسب نیست اگر:

  • حداقل 1 ساعت روزانه وقت کافی برای آموزش، تحلیل و سودآوری ندارید.
  • شغلی ندارید و گمان می کنید .که می توانید ماهیانه به درآمد ثابتی از بورس دست پیدا کنید.
  • سرمایه ای که قصد دارید وارد بازار بورس کنید .از راه وام و قرض بدست آورده اید.
  • ریسک پذیر نیستید .و صبر لازم برای سود و زیان ندارید.
  • فکر میکنید سودآوری در بازار بورس بر اساس شانس و اقبال است .و شما باید قمارباز خوبی باشید.
  • باور دارید که در مدت زمان کوتاهی به سود و ثروت فراوانی دست پیدا می کنید.

سرمایه گذاری در آموزش بورس

 

با آموزش  بورس شروع کردیم و اکنون لازم است بگوییم که آموزش نه تنها گام آخر که همراه همیشگی در مسیر سرمایه گذاری در این بازار جذاب است و تنها آموزش  بورس و تجربه است .که رمز پیشرفتی است که شما را هر روز از دیروز خود باهوش‌تر می نماید.

توقف در مسیر یادگیری، به معنی آمادگی برای مغلوب شدن در برابر ریسک‌هاست. نکته مهم در آموزش بورس، تعریف “مسیر صحیح و منظم یادگیری” است، در کلاس آموزش بورس دوره جامع نوابغ بورس موسسه اوای مشاهیر، بسته به سطح نیاز شما در آموزش، مقالات متعددی و ویدیو های آموزش در آموزش بورس  آماده است. تا شما را بر ریسک‌های بازار غالب کند!

موسسه اوای مشاهیر از سال 1392به صورت تخصصی بر روی آموزش بورس سرمایه گذاری در بورس فعالیت می کند.و دوره های و آموزش های تولید شده پختگی بسیار بالایی دارند. و دانشجویان بسیار از موسسه آوای مشاهیر در حال کسب سود از بورس و خرید و فروش سهام در بورس هستند.

در هر گامی که هستید می­توانید در ساعات اداری با شماره 07136398831 تماس بگیرید و تمامی سوالات خود را از مشاوران آموزش موسسه آوای مشاهیر بپرسید.

چگونه به سرعت و بسیار راحت آموزش بورس ببینیم؟

‌ما (موسسه آوای مشاهیر )علاوه بر محیا کردن ابزارهای لازم برای گذاری در آموزش بورس  یکی از بهترین آموزشگاه بورس کشور را با نام موسسه آوای مشاهیر به مرکزیت آموزش بورس در شیراز اداراه میکنیم. شما هم میتوانید در کلاسهای حضوری و  یا غیرحضوری ما شرکت کرده و به سرعت فرآیند  آموزش بورس را آغاز کنید.

برای شروع کافیست .در یکی از دوره های آموزش بورس مانند دوره جامع نوابغ یا نوابغ توربو و یا اگر علاقه مند به معامله در بازار انس جهانی در آموزش بورس هستید دوره معامله گری طلا و یا سطوح بالاتر را برگزینید و  حتی براحتی به آموزش های رایگان بورس در سایت موسسه آوای مشاهیر و به مرکزیت آموزش بورس در شیراز دسترسی پیداکنید.

پشتیبانی موسسه وای مشاهیر چگونه است؟

چه بسا برای شرکت و آموزش بورس دوره های آموزش آنلاین بورس نیز جهت سهولت در آموزش بورس و عدم اهمیت موقعیت مکانی و زمانی قرار داده شده که با پشتیبانی های آموزشی بورس و همراهی با مخاطبین موسسه آوای مشاهیر تا تبدیل شدن همراهان خود به یک معامله گر سودمند با آن ها همراه خواهد بود.

یادگیری هر دانش تازه، مانند باز کردن یک درب جدید به روی دنیایی کشف نشده میباشد. فرد ناآشنا به این دنیا در ابتدا با حجم انبوهی از ناشناخته‌ها روبه‌رو است؛ مشخصا کمی می‌ترسد، گاهی گیج می‌زند و چه بسا ،حتی ممکن است از گام نهادن در این دنیای تازه حسابی پشیمان گردد.

افراد موفق در بازار بورس چه کسانی هستند؟

چون به خودش و توانایی‌هایشان اعتماد چندانی ندارد. اما وقتی کمی صبوری می‌کند و خوب و با دقت  اطرافش را زیر نظر می‌گیرد می‌بیند که ماجرا آن‌قدرها هم سخت و پیچیده نیست. آموزش بورس هم دنیایی تازه برای کسانی است که تا به حال خودشان را در زمینه مالی امتحان نکرده اند.

بزرگترین توصیه؟

یک توصیه بزرگ که به شما داریم این است که آموزش بورس یک مسیر بسیار طولانی است .که تیم موسسه آوای مشاهیر در تمام این مسیر همراه شما هستیم. آموزش بورس رایگان و آنلاین  همه در همین راستا برای شما ایجاد شده‌اند.فراموش نکنید، که یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت در آموزش بورس ،  روش های صحیح  سرمایه گذاری در بورس این است که مطالب را به درستی و تفکیک شده و در راستای همان بازار مد نظر آموزش ببینید.

 

ما در موسسه آوای مشاهیر این کار را برای شما کرده‌ایم، به عبارت بهتر اگر شما از جای اشتباهی آموزش خود را شروع کنید ممکن است به دلیل پیچیدگی مباحث، فکر کنید بورس و آموزش بورس چیز سختی است و ممکن است برای شما مناسب نباشد.

اموزش بورس یکی از جذاب‌ترین و بهترین بازارهای سرمایه گذاری می باشد، که با کمی آموزش درست می‌توانید به نتیجه دلخواه خود برسید، پس به صورت گام به گام با ما در این مقاله  همراه باشید تا بتوانید مسیر آموزش سرمایه گذاری در بورس  و اموزش بورس خود را درست و سریع شروع کنید.

 

هدف موسسه کارآفرین آوای مشاهیر:

پرسش هایی که سعی شده در این قسمت در موسسه کار آفرین آوای مشاهیر در راستای آموزش بورس در شیراز منتشر شده. به طور مختصر پاسخ داده شوند. پس تا پایان با ما همراه باشید.

از کجا شروع کنم؟               دوره جامع نوابغ بورس          دوره معامله گری طلا           دوره نوابغ توربو              دوره رایگان اسطوره طلا