درخواست مشاوره تماس

جشنواره

کلاس آموزش بورس در شیراز

زندگی معاملاتی در آموزش بازار بورس!

یکی از افراد معروف آمریکا برای نخستین بار به یک رستوران سلف سرویس دعوت شد. پس از حضور در رستوران، مرتب منتظر بود که شخصی برای گرفتن سفارش از او بر سر میز حاضر شود، .اما هر ساعت منتظر ماند .هیچ کس به سراغ او نیامد. زمان گذشت و مشاهده می کرد که تمام افرادی که پس از او وارد رستوران شده‌اند، همگی مشغول صرف غذای خود هستند. (کلاس آموزش بورس در شیراز )

(کلاس آموزش بورس در شیراز ) اما چرا؟

این موضوع به شدت او را عصبانی کرد و مدام با خود در حال جنگ بود که چرا در این رستوران هیچ کس برای او احترام قائل نیست و به او توجه نمی کند. در ذهنش مدام با این افکار درگیر بود تا اینکه پس از گذشت مدت زمانی، مرد دیگری بر سر میز کناری او نشست و مشغول صرف غذای خود شد.(کلاس آموزش بورس در شیراز )

 

شخص معروف با دیدن این صحنه دچار عصبانیت دوچندان شد. نزدیک میز آن فرد رفت .و از او پرسید: آقای محترم شما همین پنج دقیقه پیش وارد رستوران شده‌اید .و هم اکنون بشقابی پر از غذاهای رنگارنگ در مقابل شماست. اما من مدت زمان زیادی است که بر سر این میز نشستم. و هیچ کس برای تحویل سفارش من نیامده.(کلاس آموزش بورس در شیراز )

علت (کلاس آموزش بورس در شیراز ) چیست؟

مرد مقابل اینگونه پاسخ داد که: اینجا رستوران سلف سرویس است .و شما می‌توانید به انتهای سالن مراجعه کنید. ازغذاهای روی میز هر کدام را که مایل بودید،. بردارید و سپس هزینه آن را پرداخت نمایید و غذای تان را میل کنید.

در واقع در این رستوران همه چیز در اختیار شخص شماست.

فرد معروف با شنیدن این جمله کمی جا خورد و به فکر فرو رفت. نهایتاً به این نتیجه رسید. که زندگی دقیقاً مانند یک رستوران سلف سرویس است. و همه چیز برای لذت بردن مهیا است. اما متأسفانه اغلب افراد آنقدر محو تماشای خوشبختی دیگران هستند. که فراموش می کنند هر آنچه دیگران از آن بهره می‌برند، .می تواند در اختیار آنها نیز باشد.(کلاس آموزش بورس در شیراز )

تلاش یا ؟

بنابراین بهتر است در زندگی به جای یکجانشینی و عصبانیت، به فکر این باشیم که قدمی برداریم و سپس از بین شرایط هایی که برای ما مهیا می‌شود و هدایایی که زندگی در اختیار ما قرار می دهد، همه چیز های مورد علاقه خود را برداریم و از آنها لذت ببریم.(کلاس آموزش بورس در شیراز )

 

دارایی واقعی شما، وقت و آزادی شماست!

چرا باید در بازارهای سرمایه و بورس آموزش ببینید ؟(کلاس آموزش بورس در شیراز )

تلاش و کار زیاد دو عاملی هستند که همیشه منجر به موفقیت های بزرگ میشوند .اما اگر من به شما بگویم راه دیگری هم هست. که بتوانید با زحمت و زمان کمتری به این موفقیت ها برسید .(کلاس آموزش بورس در شیراز )

حرف من را باور می کنید ؟

شما فقط کافیست که بتوانید ذهنیت خود را به نحوه دسترسی شکل داده و آماده کنید تا بتوانید بدون هیچ مشکلی در کمترین زمان ممکن با کسب دانش بیشتر در کتاب ها و دوره های مناسب به انتقال تجربه از افراد موفق بازارهای مالی و کسب تجربه توسط خودتان به دانش بالایی برای رسیدن به موفقیت دست یابید.(کلاس آموزش بورس در شیراز )

این دوره آموزشی چه کمکی می تونه به من بکنه ؟

دوستانی که این مدت با من همراه بودند ، کاملا با دوره ما آشنایی دارند , و می دانند که هدف موسسه آوای مشاهیر فروش آموزش نیست و هیچ گاه برای ثبت نام در دوره ها ازجملات دروغ “با ترید پولدار شوید. ” ، “با ترید ثروتمند شوید ” ، استفاده نکردیم. چرا که ترید اصلا بازی یا قمار یا شرط بندی نیست ، ترید یک مهارت است.(کلاس آموزش بورس در شیراز )

استراتژی(کلاس آموزش بورس در شیراز )

یک تریدر غیر ممکن است .که ضرر نکند ، در این دوره یادتون میدم که استراژی داشته باشید ، .متفاوت باشید .که بتوانید تعداد سودهایتان از ضررهایتان بیشتر باشد . تصمیم بگیر به یک تریدر قوی و حرفه ای تبدیل بشی ،. از همین حالا هدفت را مشخص کن و تصمیم بگیر .که یک مهارت یا شغلی رو برای خودت انتخاب کنی که در هر جای دنیا که هستی با لپ تاپ خودت به درامد برسی .(کلاس آموزش بورس در شیراز )

این دوره برای چه کسانی مناسب است؟

شما در این دوره حتی اگر هیچ دانشی از ترید نداشته باشید در آخر این دوره به یک ترید حرفه ای تبدیل می شوید . ترید، یک شغل و مهارت است و شما با پرداخت این مبلغ کم و شرکت در این دوره آنلاین یک شغل دارید و یک مهارت یاد می گیرید . شما در این دوره با بازارهای مالی آشنا می شوید .(کلاس آموزش بورس در شیراز )

اصلاحات بازار

اصلاحات بازار و ترید رو به خوبی یاد می گیرید. ، تحلیل تکنیکال و فاندامنتال تا چند اندیکاتورهای مهم و سایت های بررسی فاندامنتال را یاد می گیرید. مدیریت ریسک و مدیریت سرمایه یک اصولی دارد ، که این دو موضوع راز موفقیت یک تریدر است ، کامل با آن آشنا می شود .اندیکاتور های مهم برای تحلیل های تکنیکال را یاد خواهید گرفت . شما در این دوره با تحلیل الیوت و روش های استراتژی معامله گرهای بزرگ آشنا خواهید شد . با تمرین های هفتگی جسارت ، انتخاب و تصمیم به موقع را به شما آموزش می دهیم .در ترید همه ضرر می کنند ولی راز یک تریدر واقعی این است میزان سود از میزان ضررهایش بیشتر است.(کلاس آموزش بورس در شیراز )

سبک آموزش ما(کلاس آموزش بورس در شیراز )

آیا می دانید راز موفقیت دوره آموزشی ما چیست؟ ما فقط آموزش نمی دهیم بلکه تمرکز ما روی تمرین کردن با شما و رفع اشکـالات و نقاط ضعفتان هست تا با موفقیت وارد بازار شوید.مهمترین کاری که ما انجام می دهیم این است که هر هفته آنقدر با شما تمرین می کنیم، تا تمام ایرادات و اشکالات شما در همین تمرین ها رفع شود و با آمادگی کامل وارد بازار شوید. موفقیت دانشجویان ما افتخار ماست و ما از اینکه بسیاری از دانشجویان این مجموعه از این راه توانسته اند زندگی شان را به شکل عظیمی بهتر کنند، به خود می بالیم.(کلاس آموزش بورس در شیراز )

هوش مالی(کلاس آموزش بورس در شیراز )

در مدرسه به شما هوش مالی یا هوش تجاری یاد نداد ه اند. در مدرسه شما به خوبی آموخته اید که فرد خوب و کارمندی نمونه برای اجتماعتان باشید .در مدرسه یاد نگرفتید چطور کارآفرین باشید .شاید تمایل نداشته باشید که این موضوع را با فرزندان خود مطرح کنید.

رابطه درامد و هوش مالی

مهم نیست که شما چه شغلی دارید .مهم این است .که بتوانید درآمد حاصل از این مهارت را با مهارت هوش مالی در بازارهای سرمایه و بورس آمیخته کنید. تا به یک موفقیت مالی فراتر از دوستان خود برسید. ما باید دانش و معلومات جدیدی در بازارهای سرمایه و بورس به فرزندانمان آموزش دهیم تا با یادگیری نحوه سرمایه گذاری درست به موفقیت مالی در آینده خود دست پیدا کنند و با فراگرفتن سرمایه گذاری در بازارهای مالی و بورس بتوانند موفقیت مالی آینده خودشان را تضمین کنند .(کلاس آموزش بورس در شیراز )

هدف موسسه کارآفرین آوای مشاهیر:

پرسش هایی که سعی شده در این قسمت در موسسه کار آفرین آوای مشاهیر در راستای آموزش بورس در شیراز منتشر شده. به طور مختصر پاسخ داده شوند. پس تا پایان با ما همراه باشید.

از کجا شروع کنم؟               دوره جامع نوابغ بورس          دوره معامله گری طلا           دوره نوابغ توربو              دوره رایگان اسطوره طلا

ایده جدید

اما برای این کار ما به ایده های جدید و آموزش های متفاوتی نیازمندیم .که موسسه آوای مشاهیر در راستای رسالت و هدف خود در بازارهای سرمایه و بورس. آن را به رایگان در اختیار شما قرار داده .است شما با عضویت در صفحات ما می توانید به سهولت به اطلاعات آموزش بورس دست پیدا کنید. و اگر در بازارهای سرمایه آموزش دیده اید اما نتوانسته اید که به موفقیت مالی خوبی دست پیدا کنید. می توانید با گرفتن دوره رایگان اسطوره طلا و درک مناسب از این دوره به درآمد دلاری برسید .